Diskusní fórum  www.military-paintball.cz
Vítejte na sdruženém fóru paintballových klubů a přátel značkovacích zbraní, hrajících military paintball
v lesích, domech, hřištích a všude kde se sejde dobrá parta lidí, kteří si rádi zahrají
 
 FAQ   Hledat   Seznam uživatelů   Uživatelské skupiny   Registrace 
 Nastavení   Přihlásit, pro kontrolu soukromých zpráv   Přihlášení 

pravidla pro ALEJ PROKLETI 2008 - v00.5

 
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky   Toto téma je zamknuto bez možnosti úpravy příspěvků a psaní odpovědí    Obsah fóra www.military-paintball.cz -> Archiv proběhlých akcí - 2008
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
setler
Pohanský Pes


Založen: 28. 02. 2006
Příspěvky: 387
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: po leden 28, 2008 9:00 am    Předmět: pravidla pro ALEJ PROKLETI 2008 - v00.5 Odpovědět s citátem

PS: novinkou je změna v obsazování stanovišť a také v recyklaci, směřované na formování pevných jednotek. Věnujte této části prosím pozornost a pokud to nebude jasné, ptejte se, ať pak není zmatek při hře.

Setler

Upravy na základě podnětů a výsledků diskuse uvádím modře.

----------------------------

Dokument : Pravidla operace ALEJ PROKLETI 2008
Verze : V00.5
Poslední úprava : 20-5-2008
Upravil : Setler


Military Paintball klub Pohanský Pes

si Vás dovoluje pozvat na

OPERACI "ALEJ PROKLETÍ" 2008

Místo konání: voj. prostor bývalé raketové základny Stožec
Datum konání: 31. května 2008
Styl hry: Hra se koná dle pravidel pro kategorii Military Paintball (viz www.military-paintball.cz), s níže uvedenými upřesněními a výjimkami
- Neomezená munice, zásobník s kapacitou nejvýše na 60 kulí
- Úsťová rychlost omezená pouze možnostmi zbraně
- Munice paintballové kule (tedy ne plastové, gumové, ocelové, či jiné střelivo neschválené pro paintball)
- Povolená pyrotechnika : Povoleny jsou pouze dýmovnice. Každý je zodpovědný za případný oheň!
- Slzný plyn : není povolen
- Herní čas : 10-19h, bez přestávek, registrace od 8:00!
- Recyklace : Ano
- Oddělená mrtvoliště : Ano
- Omezení veřejnosti : Ano
- Registrace : ANO, závazné s možnou odchylkou -10%. Dodatečné navýšení počtu hráčů v celé skupině není dovoleno.
- Vstupné : nevybírá se
- Plnění : nezajištěno
- Kule : nezajištěno
- Počet účastníků: předpokládaný limit cca 120


PODROBNOSTI:

1 ) Rozdělení a označení hráčů
Účastníci budou rozděleni do dvou skupin – modrá a rudá.
Každá skupina zvolí vrchního velitele, který jediný bude komunikovat s organizátory a mluvit za skupinu.
Každá skupina vytvoří pevné jednotky o minimálním počtu 5 hráčů s jedním velitelem jednotky. Lze vytvořit až 8 jednotek. Štáb velení je zvláštní jednotkou s 1 až 5 hráči.
Velitelé nahlásí nejpozději do 2 týdnů před akcí jmenovitý seznam účastníku a jejich přiřazení do jednotek. Každý hráč tím obdrží vlastní číslo pro snadnou identifikaci.
Hráči budou označeni páskou s barvou jejich skupiny (modrá, rudá) na pravém rukávu, a na ní uvedeným číslem.
Je zakázáno zneužívat označení, hesel a volacích znaků protivníka.

Modrému teamu byly jako komunikační kanály přiděleny kanály pásma PMR 1, 2, 3. Jako servisní používají kanál 4.
Rudému teamu byly jako komunikační kanály přiděleny kanály pásma PMR 5, 6, 7. Jako servisní používají kanál 8.

Servisní kanály 4 a 8 slouží výhradně pro komunikaci s koordinátorem a organizátory. Servisní kanál protivníka je zakázáno odposlouchávat.
Ostatní komunikační kanály protivníka je povoleno odposlouchávat.
Je zakázáno jakýmkoliv způsobem zasahovat do přidělených frekvencí protivníka, tj. na nich vysílat nebo je zahlcovat rušením (tzv. gumovat).
Použití jiných, zde neuvedených komunikačních pásem není omezeno při dodržení platných zákonných podmínek.


2 ) Mrtvoliště
Mrtvoliště jsou umístěna na protilehlých stranách. Obě budou vybrána s maximálním možným důrazem na spravedlivé rozmístění stran.
Hranicí mrtvoliště jsou výchozí body 0A, 6A. Na tyto body nelze provádět útoky a nejsou bodovány.

3 ) Recyklace
Zasažený hráč se hlásí na mrtvolišti.
Jednotlivec z libovolné jednotky, se může vrátit do hry po uplynutí 45 minut, členové štábu po uplynutí 15 minut.
Kompletní jednotka (platí i pro jednotku štáb) se může vrátit do hry po uplynutí 15 minut od nahlášení všech členů jednotky velitelem dozorci. V případě vyřazení části jednotky lze zbytek jednotky stáhnout na mrtvoliště, a tak výrazně urychlit návrat posil do hry. Za stažené (tedy nezasažené) hráče se nepočítají trestné body.

4 ) Doba hry
Hra začíná v 10h a končí v 19h. Doba hry je tedy 9 hodin.
Registrace na hru se koná nejpozději v 9h.
Pozdní příjezdy či odjezdy pouze s povolením vrchního velitele. Poškozuje to danou stranu, což není žádoucí jev.
Registrace hráčů probíhá u vstupní brány do prostoru při jejich příjezdu. V 9 h bude brána uzavřena a opozdilci nebudou do prostoru vpuštěni.

5 ) Omezení munice
Munice je neomezená, omezuje se pouze velikost zásobníků na maximální kapacitu 60 kulí. Munici lze sdílet mezi živými, či odebrat mrtvole (s jejím souhlasem).

6 ) Raketová základna
Na mapě je vyznačen prostor raketové základny. Do tohoto prostoru bude vždy zhruba 10 minut před celou hodinou dopravena raketa. Skupina, která zajistí prostor kolem rakety a raketu odpálí získává bodovou prémii. Odpal se provádí stiskem ovládacího tlačítka na raketě. Časy odpalu 12h, 13h, 14h, 15h, 16h, 17h. Odpal je možný nejdříve v čase CeláHodina-3 minuty, nejpozdějí v čase CeláHodina. Rozhoduje čas koordinátora - seřiďte si hodinky Smile

7 ) Zdravotník
Vzhledem k nedostatku kvalifikovaných polních lékařů byla tato funkce vypuštěna, takže každý zásah znamená vyřazení hráče.

8 ) Bodování
Držení bodu je hodnoceno 1 bonusovým bodem za 1 minutu. Body se hodnotí samostatně, bez ohledu na párování. (+1)
Vyřazený hráč znamená 10 trestných bodů. (-10)
Odpálení rakety je hodnoceno 200 bonusovými body. (+200)

9 )Počet bodů a styl obsazování
V herním prostoru je 10 bodů, označených vlajkou.
Body jsou srovnány do páru po dvou, takový pár tvoří jednu linii. Po zabrání obou bodů v linii lze pokračovat na libovolný bod z následujícího páru. Body jsou označeny čísly a písmeny, číslo určuje linii a písmeno odlišuje body v páru. Nelze zabrat bod z další linie, pokud daná strana nedrží celý pár.


LEGENDA:
Obsazení budovy nebo bodu
Fyzická přítomnost libovolných lidí z libovolných stran v budově nebo bodě. Obsadit můžete libovolné budovy a body v libovolném pořadí. Je tedy možné, vlézt do protivníkem zabrané-vlastněné budovy, kde je cizí vlajka a tam se schovat nebo tam pobývat.

Vlastnictví nebo zabrání bodu
Vyvěšená vlajka v budově nebo na bodu. Budova/bod může, ale nemusí být chráněna posádkou. Takový bod je vlastnictvím strany, která má na takovém bodu nebo budově vyvěšenu vlajku.

Rozdíl mezi obsazením a zabráním-vlastněním:
Body mají své pořadí od mrtvoliště. Lze je vlastnit jen postupně, tedy musíte nejdříve fyzicky bod nebo budovu obsadit, poté ji zabrat kontaktováním koordinátora a vyvěšením vlajky po jeho souhlasu.
Tím se stává vlastnictvím dané strany. Toto je možné jen pokud již vaše strana vlastní předchozí bod s vyvěšenou vlajkou vaší strany.
Komunikace kordinátorem
Pověřená osoba žádá koordinátora o povolení vyvěšení vlajky
Koordinátor povoluje vyvěšení vlajky
Hráč vyvěšuje vlajku a potvrzuje koordinátorovi, který zapíše čas zabrání


Koordinátor:
Abychom předešli dohadům, bude na dosah (vysílačka a mobil) tzv. koordinátor, který bude zabrání vlajek povolovat s ohledem na zabrání ostatních vlajek a zapisovat čas zabrání. V případě selhání vysílačky, například kvůli slabému signálu, bude možnost koordinátora zavolat mobilem nebo mu třeba poslat jasně předem upřesněnou SMS. Pokud selžou obě varianty, může kdokoli z teamu doběhnout přímo na stanoviště koordinátora nahlásit zabrání bodu. Stejně tak může kontaktovat svůj štáb, který se poté pokusí o spojeni s koordinátorem.
Tento systém je vymyšlen tak, aby se nedalo podvádět. Koordinátor bude pevná (předem vybraná) nehrající osoba (zajistíme ho z řad přátel), věnující se pouze této službě. Každý zabraný bod bude nahlášen koordinátorovi, který povede evidenci. Nemůže se tak stát že někdo zapíše špatný čas apod., nebo obsadí a bude chtít i vlastnit prozatím nezabratelné body.

Důležité upozornění:
Posloupnost bodů v žádném případě naznamená, že o libovolné body nemůžete bojovat nebo je obsazovat bez toho, abyste museli vlastnit předcházející bod. Můžete body obsazovat v libovolném pořadí, ale strategicky platný bude vždy posloupný bod (vlastnictví bodu strany), nikoli nějaké nezajištěné předměstí ala Stalingrad, kde se majitelé měnili z hodiny na hodinu. Je tu tedy nová, otevřená možnost diverzní akce, ovšem na základě strategie teamu, nikoli na základě zbrklé myšlenky několika sólistů. Pokud někdo takový bez plánu obsadí poslední bod a bude jej držet bez vědomí jeho velení, pro jeho vlastní stranu to může znamenat citelné oslabení sil nutných např. k obraně. Naopak při dobrém plánu se to může stát strategickou výhodou


------------------------------------------------------------------------------

Poznámky, různé

Je možné (spíš pravděpodobné), že hra bude končit se záporným skore. Vítězí samozřejmě ten, kdo bude mít skore lepší.
Pohyb v prostoru rakety není hráčům nijak omezen, kterákoliv strana může v libovolný čas vyslat jednotku k ochraně tohoto prostoru, nebo naopak jeho napadení.


Finální a závazná verze pravidel bude zveřejněna 2 týdny před akcí.
Vyjádřit se k pravidlům je možné zde, nebo na hlavním fóru.

Registrace a Kontakty:
Za registraci odpovídá velitel skupiny, který je v kontaktu s organizátory.

Mapa:
http://www.akcz.orlicko.cz/vvitty/paintball/stozec_resize.jpg
_________________


JE TĚŽKÉ BÝT DEBILEM, PROTOŽE KONKURENCE JE VELIKÁ
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
setler
Pohanský Pes


Založen: 28. 02. 2006
Příspěvky: 387
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: čt květen 22, 2008 8:04 am    Předmět: pravidla verze 0.6v - finalni pro Alej 2008 Odpovědět s citátem

Zdar,
zde lze nalezt oficialni a platna pravidla pro Alej Prokleti 2008.
Predchozi prispevek tu ponechavam, protoze v nem jsou zvyraznene prubezne zmeny oproti prvnim verzim, aby nezapadly zasadni zmeny.
Pokud by nahodou byl nejaky rozdil mezi textem V0.6v a V0.5, rozhodujici je vzdy V0.6v.

Dokument : Pravidla operace ALEJ PROKLETI 2008
Verze : V00.6v
Poslední úprava : 21-5-2008
Upravil : Borodov/Setler
Military Paintball klub Pohanský Pes


OPERACE "ALEJ PROKLETÍ" 2008

Místo konání: voj. prostor bývalé raketové základny Stožec
Datum konání: 31. května 2008
Styl hry: Hra se koná dle pravidel pro kategorii Military Paintball (viz www.military-paintball.cz), s níže uvedenými upřesněními a výjimkami
- Neomezená munice, zásobník s kapacitou nejvýše na 60 kulí
- Úsťová rychlost omezená pouze možnostmi zbraně
- Munice paintballové kule (tedy ne plastové, gumové, ocelové, či jiné střelivo neschválené pro paintball)
- Povolená pyrotechnika : Povoleny jsou pouze dýmovnice. Každý je zodpovědný za případný oheň!
- Slzný plyn : není povolen
- Herní čas : 10-19h, bez přestávek, registrace od 9:00!
- Recyklace : Ano
- Oddělená mrtvoliště : Ano
- Omezení veřejnosti : Ano
- Registrace : ANO, závazné s možnou odchylkou -10%. Dodatečné navýšení počtu hráčů v celé skupině není dovoleno.
- Vstupné : nevybírá se
- Plnění : nezajištěno
- Kule : nezajištěno
- Počet účastníků: limit 120


PODROBNOSTI:

1 ) Rozdělení a označení hráčů
Účastníci budou rozděleni do dvou skupin – modrá a rudá.
Každá skupina zvolí vrchního velitele, který jediný bude komunikovat s organizátory a mluvit za skupinu.
Každá skupina vytvoří pevné jednotky o minimálním počtu 5 hráčů s jedním velitelem jednotky. Lze vytvořit až 8 jednotek. Štáb velení je zvláštní jednotkou s 1 až 5 hráči.
Velitelé nahlásí nejpozději do 2 týdnů před akcí jmenovitý seznam účastníku a jejich přiřazení do jednotek. Každý hráč tím obdrží vlastní číslo pro snadnou identifikaci.
Hráči budou označeni páskou s barvou jejich skupiny (modrá, rudá) na pravém rukávu, a na ní uvedeným číslem.
Je zakázáno zneužívat označení, hesel a volacích znaků protivníka.

Modrému teamu byly jako komunikační kanály přiděleny kanály pásma PMR 1, 2, 3. Jako servisní používají kanál 4.
Rudému teamu byly jako komunikační kanály přiděleny kanály pásma PMR 5, 6, 7. Jako servisní používají kanál 8.

Servisní kanály 4 a 8 slouží výhradně pro komunikaci s koordinátorem a organizátory. Servisní kanál protivníka je zakázáno odposlouchávat.
Ostatní komunikační kanály protivníka je povoleno odposlouchávat.
Je zakázáno jakýmkoliv způsobem zasahovat do přidělených frekvencí protivníka, tj. na nich vysílat nebo je zahlcovat rušením (tzv. gumovat).
Použití jiných, zde neuvedených komunikačních pásem není omezeno při dodržení platných zákonných podmínek.

2 ) Mrtvoliště
Mrtvoliště jsou umístěna na protilehlých stranách. Obě budou vybrána s maximálním možným důrazem na spravedlivé rozmístění stran.
Hranicí mrtvoliště jsou výchozí body 0A, 6A. Na tyto body nelze provádět útoky a nejsou bodovány.

3 ) Recyklace
Zasažený hráč se hlásí na mrtvolišti.
Jednotlivec z libovolné jednotky, se může vrátit do hry po uplynutí 45 minut, členové štábu po uplynutí 15 minut.
Kompletní jednotka (platí i pro jednotku štáb) se může vrátit do hry po uplynutí 15 minut od nahlášení všech členů jednotky velitelem dozorci. V případě vyřazení části jednotky lze zbytek jednotky stáhnout na mrtvoliště, a tak výrazně urychlit návrat posil do hry. Za stažené (tedy nezasažené) hráče se nepočítají trestné body.

4 ) Doba hry
Hra začíná v 10h a končí v 19h. Doba hry je tedy 9 hodin.
Registrace na hru se koná nejpozději v 9h.
Pozdní příjezdy či odjezdy pouze s povolením vrchního velitele. Poškozuje to danou stranu, což není žádoucí jev.
Registrace hráčů probíhá u vstupní brány do prostoru při jejich příjezdu. V 9 h bude brána uzavřena a opozdilci nebudou do prostoru vpuštěni.

5 ) Omezení munice
Munice je neomezená, omezuje se pouze velikost zásobníků na maximální kapacitu 60 kulí. Munici lze sdílet mezi živými, či odebrat mrtvole (s jejím souhlasem).

6 ) Raketová základna
Na mapě je vyznačen prostor raketové základny. Do tohoto prostoru bude vždy zhruba 10 minut před celou hodinou dopravena raketa. Skupina, která zajistí prostor kolem rakety a raketu odpálí získává bodovou prémii. Odpal se provádí stiskem ovládacího tlačítka na raketě. Časy odpalu 12h, 13h, 14h, 15h, 16h, 17h. Odpal je možný nejdříve v čase CeláHodina -3 minuty, nejpozdějí v čase CeláHodina. Rozhoduje čas koordinátora - seřiďte si hodinky

7 ) Zdravotník
Vzhledem k nedostatku kvalifikovaných polních lékařů byla tato funkce vypuštěna, takže každý zásah znamená vyřazení hráče.

8 ) Bodování
Držení bodu je hodnoceno 1 bonusovým bodem za 1 minutu. Body se hodnotí samostatně, bez ohledu na párování. (+1)
Vyřazený hráč znamená 10 trestných bodů. (-10)
Odpálení rakety je hodnoceno 200 bonusovými body. (+200)

9 )Počet bodů a styl obsazování
V herním prostoru je 10 bodů, označených vlajkou.
Body jsou srovnány do páru po dvou, takový pár tvoří jednu linii. Po zabrání obou bodů v linii lze pokračovat na libovolný bod z následujícího páru. Body jsou označeny čísly a písmeny, číslo určuje linii a písmeno odlišuje body v páru. Nelze zabrat bod z další linie, pokud daná strana nedrží celý pár.


LEGENDA:
Obsazení budovy nebo bodu
Fyzická přítomnost libovolných lidí z libovolných stran v budově nebo bodě. Obsadit můžete libovolné budovy a body v libovolném pořadí. Je tedy možné, vlézt do protivníkem zabrané-vlastněné budovy, kde je cizí vlajka a tam se schovat nebo tam pobývat.

Vlastnictví nebo zabrání bodu
Vyvěšená vlajka v budově nebo na bodu. Budova/bod může, ale nemusí být chráněna posádkou. Takový bod je vlastnictvím strany, která má na takovém bodu nebo budově vyvěšenu vlajku.

Rozdíl mezi obsazením a zabráním-vlastněním:
Body mají své pořadí od mrtvoliště. Lze je vlastnit jen postupně, tedy musíte nejdříve fyzicky bod nebo budovu obsadit, poté ji zabrat kontaktováním koordinátora a vyvěšením vlajky po jeho souhlasu.
Tím se stává vlastnictvím dané strany. Toto je možné jen pokud již vaše strana vlastní předchozí bod s vyvěšenou vlajkou vaší strany.
Komunikace kordinátorem
Pověřená osoba žádá koordinátora o povolení vyvěšení vlajky
Koordinátor povoluje vyvěšení vlajky
Hráč vyvěšuje vlajku a potvrzuje koordinátorovi, který zapíše čas zabrání


Koordinátor:
Abychom předešli dohadům, bude na dosah (vysílačka a mobil) tzv. koordinátor, který bude zabrání vlajek povolovat s ohledem na zabrání ostatních vlajek a zapisovat čas zabrání. V případě selhání vysílačky, například kvůli slabému signálu, bude možnost koordinátora zavolat mobilem nebo mu třeba poslat jasně předem upřesněnou SMS. Pokud selžou obě varianty, může kdokoli z teamu doběhnout přímo na stanoviště koordinátora nahlásit zabrání bodu. Stejně tak může kontaktovat svůj štáb, který se poté pokusí o spojeni s koordinátorem.
Tento systém je vymyšlen tak, aby se nedalo podvádět. Koordinátor bude pevná (předem vybraná) nehrající osoba (zajistíme ho z řad přátel), věnující se pouze této službě. Každý zabraný bod bude nahlášen koordinátorovi, který povede evidenci. Nemůže se tak stát že někdo zapíše špatný čas apod., nebo obsadí a bude chtít i vlastnit prozatím nezabratelné body.

Důležité upozornění:
Posloupnost bodů v žádném případě naznamená, že o libovolné body nemůžete bojovat nebo je obsazovat bez toho, abyste museli vlastnit předcházející bod. Můžete body obsazovat v libovolném pořadí, ale strategicky platný bude vždy posloupný bod (vlastnictví bodu strany), nikoli nějaké nezajištěné předměstí ala Stalingrad, kde se majitelé měnili z hodiny na hodinu. Je tu tedy nová, otevřená možnost diverzní akce, ovšem na základě strategie teamu, nikoli na základě zbrklé myšlenky několika sólistů. Pokud někdo takový bez plánu obsadí poslední bod a bude jej držet bez vědomí jeho velení, pro jeho vlastní stranu to může znamenat citelné oslabení sil nutných např. k obraně. Naopak při dobrém plánu se to může stát strategickou výhodou


------------------------------------------------------------------------------

Poznámky, různé

Je možné (spíš pravděpodobné), že hra bude končit se záporným skore. Vítězí samozřejmě ten, kdo bude mít skore lepší.
Pohyb v prostoru rakety není hráčům nijak omezen, kterákoliv strana může v libovolný čas vyslat jednotku k ochraně tohoto prostoru, nebo naopak jeho napadení.


Finální a závazná verze pravidel bude zveřejněna 2 týdny před akcí.
Vyjádřit se k pravidlům je možné zde, nebo na hlavním fóru.

Registrace a Kontakty:
Za registraci odpovídá velitel skupiny, který je v kontaktu s organizátory.

Mapove podklady:
www.swat.cz/hosts/public/paintball/mapyalej2008/alej_2008_mapy_verejne.zip
_________________


JE TĚŽKÉ BÝT DEBILEM, PROTOŽE KONKURENCE JE VELIKÁ
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky   Toto téma je zamknuto bez možnosti úpravy příspěvků a psaní odpovědí    Obsah fóra www.military-paintball.cz -> Archiv proběhlých akcí - 2008 Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Design by SkaidonDesigns | Distributed by Olate