Diskusní fórum  www.military-paintball.cz
Vítejte na sdruženém fóru paintballových klubů a přátel značkovacích zbraní, hrajících military paintball
v lesích, domech, hřištích a všude kde se sejde dobrá parta lidí, kteří si rádi zahrají
 
 FAQ   Hledat   Seznam uživatelů   Uživatelské skupiny   Registrace 
 Nastavení   Přihlásit, pro kontrolu soukromých zpráv   Přihlášení 

nepřestnost - nové zbraně 98Custom ACT

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra www.military-paintball.cz -> TIPPMANN - zbraně, hlavně, upgrade
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
dlouhy chlap



Založen: 12. 08. 2007
Příspěvky: 67

PříspěvekZaslal: ne srpen 12, 2007 6:41 pm    Předmět: nepřestnost - nové zbraně 98Custom ACT Odpovědět s citátem

Ahoj Lidičky, prosím o radu a pomoc. Jsem úplný začátečník, ale párkrát jsme si byly zastřílet a dost nás to chytlo.Rozhodli jsme se pořídit vlastní zbraně a tak jsem si koupil Tipmanna 98 custom ACT a dokoupil k ní 16 hlaveň. Po prvních několika koulích jsem byl docela spokojený, ale s postupem času mi to připadá, že každá koule letí jinam.Ani ne tak výškově, ale stranově a to docela dost.Zajímavé je, že se povede několik koulí umístit celkem přesně, ale pak to přijde a letí to + - 150cm na každou stranu od středu Nevím zda by to nemohlo být kuličkami (Cryptic white).Bohužel nemám zatím možnost vyzkoušet jiné, nebo změřit úsťovou rychlost. Hlaveň je vyčištěná a láhev CO2 je taky naplněná dle návodu na příslušné množství.Prosím poraďte Díky Petr D.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
BR4DeK



Založen: 07. 08. 2006
Příspěvky: 431

PříspěvekZaslal: ne srpen 12, 2007 8:08 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

1) zjisti si úr. Většinou, když máš hodně, tak ti kilačky ulítavaj všemi směry.
2) Zkus jiné kuličky. Třeba R.P.S. Titanium premium, all star, Ink'd, tomahawk,
3) CO2 kolísá tlak, takže menší nepřesnosi nezmizí, ale 150cm je opravdu hodně.
4) Vyčistit hlaveň Smile)