Diskusní fórum  www.military-paintball.cz
Vítejte na sdruženém fóru paintballových klubů a přátel značkovacích zbraní, hrajících military paintball
v lesích, domech, hřištích a všude kde se sejde dobrá parta lidí, kteří si rádi zahrají
 
 FAQ   Hledat   Seznam uživatelů   Uživatelské skupiny   Registrace 
 Nastavení   Přihlásit, pro kontrolu soukromých zpráv   Přihlášení 

Plnící redukce
Jdi na stránku 1, 2  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra www.military-paintball.cz -> CO2, Vzduch, Regulátory
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Rbull



Založen: 31. 03. 2007
Příspěvky: 136
Bydliště: Domažlice

PříspěvekZaslal: so březen 31, 2007 8:41 am    Předmět: Plnící redukce Odpovědět s citátem

Zdravím,
jsem začátečník,budu si obědnávat ze shopu,ale nechce se mi zbytečně kupovat plnící redukce (když mám doma soustruch Shocked ),a proto bych se chtěl zeptat jaký má závit klasická paintballová láhev s českým závitem (US)
-a než mě to příde tak si to chci připravit......

Díky všem za odpověď Razz


Naposledy upravil Rbull dne so březen 31, 2007 4:06 pm, celkově upraveno 2 krát
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Flyboy



Založen: 05. 08. 2006
Příspěvky: 176
Bydliště: Aš

PříspěvekZaslal: so březen 31, 2007 3:10 pm    Předmět: závit Odpovědět s citátem

Čau chlape >>klasická láhev s českým závitem (US) << nevím co myslíš tou klasickou láhví ? Klasickou svářečskou, klasickou hasičákovskou, klasickou potravinářskou ? My máme svářečskou na Corgon ( pojme 3o Kg náplňe ) a na té je Whitworthův závit. Na hasičáku je 100% jiný ale název nevím.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Rbull



Založen: 31. 03. 2007
Příspěvky: 136
Bydliště: Domažlice

PříspěvekZaslal: so březen 31, 2007 4:02 pm    Předmět: Re: závit Odpovědět s citátem

Čau,