Diskusní fórum  www.military-paintball.cz
Vítejte na sdruženém fóru paintballových klubů a přátel značkovacích zbraní, hrajících military paintball
v lesích, domech, hřištích a všude kde se sejde dobrá parta lidí, kteří si rádi zahrají
 
 FAQ   Hledat   Seznam uživatelů   Uživatelské skupiny   Registrace 
 Nastavení   Přihlásit, pro kontrolu soukromých zpráv   Přihlášení 

uživatelský manuál MR1

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra www.military-paintball.cz -> SPYDER - zbraně, hlavně, upgrade
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Karel.In.Pe



Založen: 27. 12. 2014
Příspěvky: 23
Bydliště: Vysočina,Třebíčsko

PříspěvekZaslal: so prosinec 27, 2014 3:58 pm    Předmět: uživatelský manuál MR1 Odpovědět s citátem

Ahoj.Jsem čerstvým majitelem MR1.Jsem začátečník a chtěl bych se zeptat na pár věcí,jelikož jsem je ani na googlu nenašel. Jelikož jsem koupil MR1 z druhé ruky ale jako zánovní,menám k ní žádný návod.Na internetu jsem našel pouze manual ve španělštině.Nemáte někdo manuál v PDF c českém jazyce? Protože absolutně nevím jak se zbraň čistí a co všechno mohu rozebrat. Ještě by mě zajímalo,když zbraň zrovna nepoužívám a leží mi položená doma,jestli nevadí že je k ní připojená láhev z CO2 ? Tudíž je stále pod tlakem...tak nevím jestli se tím neničí nějaké těsnění nebo tak.Nebo jestli je lepší jí vyšroubovat.Samozřejmě by byl asi nejlepší ventil on/off ale ten také plánuji společně s kolimátorem. Budu rád za případné reakce na moje otázky. Smile Děkuji Karel
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
bod83



Založen: 16. 10. 2008
Příspěvky: 167

PříspěvekZaslal: so prosinec 27, 2014 4:11 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

http://www.spyder.tv/product-manuals/discontinued/2010-mr1.pdf
a s tim co2 určitě odpojit aby byla bez tlaku
tady jsou asi všechny spyder manuály
http://www.spyder.tv/support/product-manuals/
_________________
SKULL HUNTERS AŠ