Diskusní fórum  www.military-paintball.cz
Vítejte na sdruženém fóru paintballových klubů a přátel značkovacích zbraní, hrajících military paintball
v lesích, domech, hřištích a všude kde se sejde dobrá parta lidí, kteří si rádi zahrají
 
 FAQ   Hledat   Seznam uživatelů   Uživatelské skupiny   Registrace 
 Nastavení   Přihlásit, pro kontrolu soukromých zpráv   Přihlášení 

Kovový zvuk při střelbě.

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra www.military-paintball.cz -> TIPPMANN - zbraně, hlavně, upgrade
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Klokan



Založen: 03. 11. 2011
Příspěvky: 2

PříspěvekZaslal: pá červenec 13, 2012 5:24 pm    Předmět: Kovový zvuk při střelbě. Odpovědět s citátem

Zdravim,

pořídil jsem tipmann 98 CUSTOM Platinum edition. Zbraň byla použitá a tak jsem ji šel odzkoušet. Vše naprosto v pořádku až na to že vydává kovový zvuk. Dle mého názoru je někde sešlé těsnění. Jsem v celku nováček a tak bych radši věděl do čeho jdu než to celé rozeberu.
Nevíte někdo co s tím?

Díky za odpověď
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
33hans



Založen: 30. 07. 2009
Příspěvky: 25

PříspěvekZaslal: pá červenec 13, 2012 7:10 pm    Předmět: Re: Kovový zvuk při střelbě. Odpovědět s citátem

Klokan napsal:
Zdravim,

pořídil jsem tipmann 98 CUSTOM Platinum edition. Zbraň byla použitá a tak jsem ji šel odzkoušet. Vše naprosto v pořádku až na to že vydává kovový zvuk. Dle mého názoru je někde sešlé těsnění. Jsem v celku nováček a tak bych radši věděl do čeho jdu než to celé rozeberu.
Nevíte někdo co s tím?

Díky za odpověď