Diskusní fórum  www.military-paintball.cz
Vítejte na sdruženém fóru paintballových klubů a přátel značkovacích zbraní, hrajících military paintball
v lesích, domech, hřištích a všude kde se sejde dobrá parta lidí, kteří si rádi zahrají
 
 FAQ   Hledat   Seznam uživatelů   Uživatelské skupiny   Registrace 
 Nastavení   Přihlásit, pro kontrolu soukromých zpráv   Přihlášení 

Syberia 2012
Jdi na stránku 1, 2, 3, 4  Další
 
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky   Toto téma je zamknuto bez možnosti úpravy příspěvků a psaní odpovědí    Obsah fóra www.military-paintball.cz -> Archiv proběhlách akcí - 2012
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Fery



Založen: 24. 05. 2006
Příspěvky: 1047
Bydliště: Forest - Voděrady City

PříspěvekZaslal: ne listopad 20, 2011 6:29 pm    Předmět: Syberia 2012 Odpovědět s citátem

OBECNÁ PRAVIDLA

Datum akce: 11.2.2012

Typ akce: kontinuální MP

Místo: Obec Hláska - Loc: 50°11'42.346"N, 16°21'43.309"E

Noclech:
Je možnost přespat z pátku na sobotu i ze soboty na neděli.
Je možné přespat na chatě. Míst je cca 50 lidí. Spaní na zemi, ve Vašich karimatkách a spacácích. Ovšem tuto věc je nutné domluvit si předem, tedy nahlásit zájem o přespání! Stačí se ozvat na email fery (zavináč) unet.cz a domluvit se počtech. Kapacita není nafukovací, naposled se stalo, že již nebylo místo. Velmi pozor na to. Bohužel není možnost zajistit více prostoru. Přednost dostanou týmy z daleka.

Občerstvení
V zázemí se můžete těšit na:
Jídlo
- guláš s chlebem a cibulí v pátek a po akci v sobotu
Pití
- pivo
- kafe a čaj (v menší míře pro zájemce)
- nějaké nealko, ale spíš počítejte s vlastním
Startovné:
Pro pokrytí pronájmu, provozních nákladů a malého dárku pro každého je startovné 150 Kč.

Celková pravidla:
(stále platná)

Časový Harmonogram:

Pátek 10.2.2011
V pátek možný příjezd od 17:00
Večerka v 23:00

Sobota 11.2.2011
8:00 – 9:30 – Registrace
9:30 – 10:00 – Nástup do herního prostoru
10:00 – Začátek scénáře
16:00 – Ukončení

Tyto pravidla budou vyvěšena na přístupném místě spolu s časovým harmonogramem. Ten se budeme snažit dodržovat. Kdo přijede pozdě, nebude již brán do hry, stejně tak kdo přijde pozdě na další scénář.

Skupiny:
Hráči budou rozděleny na DVĚ NEPŘÁTELSKÉ STRANY (MAD a OZA). Tyto strany se složí z týmů, budou známy již od registrace a vyvěšeny na fórum. Za každý tým bude zodpovídat velitel-registrátor, jehož kontaktní telefon bude napsán v registračním formuláři. Lidé budou rozděleni, pokud někdo vypadne, bude skupina a strana bohužel oslabena. Na místě už nebudou akceptovány žádné změny. Velitel-registrátor bude zastupovat tým při registraci a kopat lidi do zadku, aby stihli se připravit, označit a podobně. Jestli bude velet v samotné hře, není na nás.

Důležité upozornění:
Při startu hry se budou namátkové KONTROLOVAT PRAVIDLA a označení hráčů. Pokud někdo nebude znát pravidla nebo nebude řádně označen, NEBUDE VPUŠTĚN DO HRY. Prosím velitele, aby poučili své ovečky o všech pravidlech. Před hrou nebude probíhat žádná diskuse, ani prezentace. Vše již bude nutné znát.
Pokud bude někdo podnapilý, je na pořadateli zda ho pustí do hry a pokud bude někdo víc, jak je zdravo, bude VYŘAZEN CELÝ TÝM!
Také platí pravidlo, KDO SI CO PŘIVEZE TO SI I ODVEZE. Tedy povinně jeden pytel na odpadky u každého týmu. Ten pytel klidně naložíme my, ale rozhodně žádné házení bordelu po lese nebo kolem aut. A pokud není zbytí, aspoň ty ubrousky z čištění zahrabat, ale do sněhu to nestačí Smile

Registrace:
POUZE PRO TÝMY ZŮČASTNĚNÉ NA MINULÝCH ROČNÍCÍCH. OSTATNÍ TÝMY MUSÍ ZÁRUČIT NĚJAKÝ TÝM, KTERÝ UŽ NA SYBERII BYL.
Bude probíhat online pomocí emailu, na portálu bude orientační. Jednotlivý velitelé-registrátoři týmů odešlou na tento email ( fery (zavináč) unet.cz ) vyplněný formulář (Excel) http://www.paintball-forest.cz/reg_syberie_2012_vzor.xls , kde vyplní skutečná jména, přezdívku a datum narození Takto vyplněný ho pošlete zpět na email.
POZOR! 2x si ho vytisknete a přivezete sebou. Bude nutné, aby byl podepsán od všech hráčů. Zástupce/velitel také pošle předem přesnou částku registračního poplatku za jeho tým na učet Forest ( 670100-2200497006/6210 variabilní symbol bude telefon velitele a do zprávy pro příjemce jméno týmu). Registrační poplatek je nutno uhradit předem do 6.2.2012. Pokud bude mít v týmu kulomet, raději ho vezme k registraci na kontrolu. Sice nepředpokládáme obcházení pravidel, ale tyto „nestandardní“ věci musí zkrátka pořadatelé zkontrolovat na místě, zda odpovídají pravidlům.
Shrnutí:

• Vyplnit formulář http://www.paintball-forest.cz/reg_syberie_2012_vzor.xls a poslat na fery (zavináč) unet.cz
• Vytisknout ho 2x a přivést ho sebou
• Poslat přesnou částku na učet Forest 670100-2200497006/6210 do 6.2.2012 (variabilní symbol bude telefon velitele a do zprávy pro příjemce jméno týmu)
• Nechat podepsat vytištěné formuláře od všech členů týmu
• Přivést sebou kulomet pro kontrolu


Cvičná střelba a pyrotechnika:
- cvičná střelba bude povolena pouze na vyhrazeném prostoru, nikde jinde není povolena, prostor se nachází blízko vesnice a tak se musíme chovat podle toho
- házení jakékoli pyrotechniky a střelba v neherní prostoru (na parkovišti, V BUDOVĚ!!! …) je PŘÍSNĚ ZAKÁZÁNA! Kdo toto poruší, celý jeho tým je vyloučen ze hry a i z dalších her pořádaných v budoucnu
- z pyrotechniky je zakázána jakákoli ranivá, tedy taková, která by mohla způsobit vážnou újmu na zdraví a případný požár z dýmovnic je nutné zlikvidovat co nejdříve
- granát - Před hozením granátu vždy zařvat "GRANÁT!!!" Zásah granátem je pouze smrtelný, nelze léčit. Účinnost o průměru koule 5m (2,5m VŠEMI SMĚRY od místa exploze) Granát MUSÍ vypadat jako granát (odlitek ze sádry, válec, papírová trubka s hrachem a pod. ) , NEMŮŽE TO BÝT JEN SAMOTNÁ PETARDA! MAX CO JE POVOLENÉ PRO ODPÁLENÍ JE petarda MEGA. Jiné explosiva NEBUDOU POVOLENÉ, vyjma speciálních rekvizit na demolici zařízení. Možno se samozřejmě krýt za dostatečně silný strom, vývrat, zarýt se do škarpy apod .... schovat se za roští je samozřejmě nesmysl… zasažení si ohlídají hráči mezi sebou, se přeci známe...
Omezení:
Herní prostor bude jasně označen na mapě. kterou zašleme Velitelům armád mailem s vyznačením bodů dané strany. Boje se tak budou odehrávat výhradně na tomto prostoru. Výjimku tvoří výsadkové vozidlo, které se může pohybovat i mimo herní prostor.

HERNÍ PRAVIDLA
Zásah:
- zásah do končetin (ruka či noha) LZE OŠETŘIT – zasažený může křičet „medik medik“ nebo „zdravotník“
- zásah do těla, obličeje, krku a nekryté hlavy NELZE OŠETŘIT – voják je mrtev a odchází do kasarny
- možnost používat helmu - 20s šoková pauza, kdy musí ležet, nestřílet a nedělat cokoli jiného (helma je neprůstřelná, nerozbitná, při více zásazích se pauza počítá od posledního zásahu, zasažený zahlásí HELMA!!! a nahlas počítá!)
- voják MUSÍ po zásahu LEŽET, nesmí se sám pohybovat, ovšem je ho možné odtáhnout a v krytu ošetřit, voják je zraněn a NEMŮŽE proto MLUVIT či UKAZOVAT pozici nepřítele, či házet spolubojovníkovi munici nebo zbraň, maximum je přivolání zdravotníka
- opakovaný zásah tělo, končetiny, obličej, krk, nechráněná hlava ZNAMENÁ okamžitou SMRT, ať je tento zásah následuje hned po prvním, nebo zda je tento zásah až po ošetření
- zásah do zbraně vyřazuje POUZE ZBRAŇ - možno použít záložní zbraň nebo si půjčit od spolubojovníka či od ležícího zraněného jinou (skutečně fyzicky předat zbraň spoluhráče) – záložní zbraní se myslí jakákoli jiná zbraň, ze staré je možno vyjmout munic a pohonné medium

Smrt:
• lehce zranění voják může ležet neomezeně dlouhou dobu a vyčkávat tak ošetření od medika
• lehce zraněný voják MŮŽE VSTÁT A ODEJÍT HNED PO ZÁSAHU pokud si je vědom toho, že již nelze ošetřit
• zásah do těla, obličeje, krku a nekryté hlavy se rovná smrti. Voják OBLÉKNE REFLEXNÍ VESTU a vydá se nejkratší cestou na kasárnu
• mrtvý voják NEMLUVÍ S NIKÝM, nesděluje POZICE NEPŘÍTELE, ani nijak jinak nebrání hře například cloněním ve střelbě
• po smrti je možné zanechat munici či zbraň na místě smrti, a tam ji může kdokoli sebrat, mrtvola ale již nesmí předávat munici či zbraně
Recyklace:
- recyklace bude kdykoli, kdy generál rozhodne, případně, kdy budou recyklující chtít. POZOR POČET RECYKLACÍ je omezen pro obě strany počtem dýmovnic
- na kasárně VŠICHNI NOSÍ VÝSTRAŽNOU VESTU A MASKU, aby bylo jasné, že jsou mrtvý, až po recyklaci vestu sundávají
- na kasárně bude VŽDY OBSLUHA, TA KONTROLUJE A ZAHAJUJE RECYKLACI, podle pokynů generála
- recyklace bude ZAHÁJENA zapálením ZNAČKOVACÍ DÝMOVNICE, a UKONČENA dokouřením dýmovnice

Munice:
- zásobník striktně na 50 MUNICE nebo méně
- každý voják se MÁ OMEZENOU MUNICI NA 50 na začátku hry
- tento limit je možné zvýšit pomocí muničního skladu viz scénář
- každý nově recyklovaný voják si může doplnit munici do limitu podle muničního skladu
- munice pro kulomet se musí přenášet pouze ve speciálních VOJENSKÝCH SCHRÁNKÁCH určených pro kulometný pás (tyto bedny může nosit kdokoli) počet munice JE OMEZEN NA ZAČÁTKU HRY NA 200 a lze ho opět zvýšit pomocí muničního skladu (násobky obdobné jako u klasic zbraní 200-300-400-500...)
- munice pro kulomet NELZE dodat do jiných zbraní ani obráceně z útočných pušek do kulometu
- munice je MOŽNO SDÍLET nebo dostávat od zraněných vojáků, takto může voják mít více munice nad svůj limit
- zraněný ležící voják NEMŮŽE MUNICI HÁZET, zranění mu to nedoví, kdokoli si pro ni musí dojít, případně zraněného odtáhnout do krytu a až tam ho připravit o munici
- obírat o munici soupeře je ZAKÁZÁNO

Zdravotník:
- na každou armádu cca 20 ZDRAVOTNÍKŮ
- musí být jasně označeny páskou s červeným křížem a také brašnou nesoucím stejné označení červeného kříže, velikost brašny je čistě na zdravotnících
- zdravotník má znalosti o ošetření a po jeho případné smrti tyto znalosti nikdo nemá, proto je funkce NEPŘENOSNÁ
- zraněného zdravotníka může ošetřit jiný zdravotník
- každý voják včetně zdravotníka má u sebe 1 OBVAZ na obvázání 1 ZRANĚNÍ – této obvaz si každý voják přiveze sebou
- pokud bude obvaz použit, po recyklaci si ho majitel smotá pro další použití – doporučujeme proto delší obinadlo, lze lépe smotat oproti klasickému obvazu, či dlouhý bílý pruh látky, zkrátka něco co bude jasně vidět a označovat tak ošetřeného
- vojáka lze ošetřit POUZE JEDNOU, tedy pokud již bude ovázán/ošetřen nelze ho ošetřit znovu (takový voják logicky už u sebe nemá „čistý“ obvaz)
- pokud voják nebude mít obvaz svůj přivezený, pořadatel mu žádný jiný nezajistí a takový voják si musí při ošetření půjčit od někoho jiného (tím ale oslabí svoji skupinu!)
- ošetření se provádí obvazem ZASAŽENÉHO MÍSTA – tedy na ruce nebo noze obvázáním dokola, obvaz musí držet, nesmí spadnout

Komunikace:
- jsou povoleny PMR a CB a cokoli jiného co je dovoleno zákonem
- kanály PMR jsou rozděleny po 1-3 pro MAD a 4-6 pro OZA, 8 kanál slouží jako servisní pro pořadatele
- je zakázán odposlech soupeřových kanálů
- při registraci či nástupu do vozidla se bude kontrolovat, jestli nemá náhodou aktivován VOX. A pokud vlastní headsfree tak jestli je přepínač VOX zabezpečen proti náhodnému zapnutí

Scénář
Hra má simulovat skutečný souboj dvou nepřátelských stran, který začíná shromážděním surovin, pokračuje přípravami na útok a končí rozhodující bitvou.

Situace pokročila a obě strany dlouholetého konfliktu jsou prakticky na stejné technologické i materiální úrovni. Z polovojenských jednotek MAD se stala regulérní armáda a léty boje oslabená koalice OZA již nestačí udržovat materiální i technický náskok. Obě strany tak vsadí na jednu kartu a kdesi uprostřed maličké země se rozhoří pravá válečná vřava.

Kroky postupu:
• Získání surovin pro stavbu základny
• Postavení potřebných budov
• Udržení přísunu surovin
• Rozhodující okamžik
• Jedna ze stran zahájí stavbu dominantní technologie, druhá se jí v tom bude snažit zabránit

Ad 1) Cíl: Obsadit inženýrem těžební pozice a vyvěsit na ně svoje znamení (vlajka či podobné)
V tomto kroku jste již rozděleni a čekáte na svých pozicích. Na jednotný zahajovací čas vyrazíte a postupně obsadíte těžební pozice. Inženýra dostanete pouze jednoho, je označen žlutou vestou s nápisem inženýr, helmou a kufříkem. On jediný může založit a obsazovat těžební pozice. Samotné těžební zařízení si ponesete sami a na povel inženýra postavíte. Tímto způsobem mohou postavit dvě těžební stranice na předem dané pozice. Existuje i další těžební stanice (kromě těch postavených druhou stranou), již postavena bohužel však obsazena svobodnými těžaři. A ti rozhodně nepředají bez boje svoje zařízení.

Ad 2) Cíl: Postavit budovy pro fungování základny
Tento krok bude probíhat zároveň s krokem 1. Pokud se povede založit nebo obsadit jedno těžební stanoviště, je možné postavit kasárna. Pokud obsadíte nebo vybudujete dvě stanoviště, můžete postavit muniční sklad. Pokud obsadíte tři stanoviště, máte právo dostat technologickou podporu viz. níže. Pokud v budoucnu ztratíte některé z těžebních stanovišť, nehraje to pro budovy žádnou roli. Pouze pokud dojde ke zničení některé z budov, budete muset znovu vlastnit počet stanovišť na její opětovné postavení. Tedy pro kasárny jedno stanoviště, pro muniční sklad dvě stanoviště a pro technologické výhody pak tři stanoviště.
Příklad: Pokud nepřítel zničí muniční sklad, pro jeho opětovné zprovoznění je třeba mít obsazené dvě těžební stanice.
Každá budova má vlastní obsluhu (organizátor), která se staré o funkci budovy, dodržování pravidel pro budovy a také určuje, kdy je budova zničena. Samozřejmě budovu tato obsluha i sama postaví za pomocí hráčů
Funkce jednotlivých budov:
Kasárna: Dovolí recyklaci vojáků.
Pokud není postavena, nebo je zničena, není možné recyklovat. Recyklace bude probíhat náhodně, podle určení generála strany. Předpokládaný počet recyklací je 10 kusů. Všichni bojovníci čekající na recyklaci jsou buď v budově, nebo v blízkém okolí. Mají nasazené výstražné vesty a nevzdalují se z budovy nebo z blízkého okolí. To bude označeno páskou. Vstup do budovy či do blízkého okolí mají pouze mrtví.

Muniční sklad: Dovolí doplňovat munici a zvyšuje limit munice.
Pokud není postavena, nebo je zničena nelze doplňovat munici. Po startu je limit munice pouze 50. Po postavení muničního skladu se zvyšuje na 100 a pak každou hodinu každý 2 hodiny od postavení se tento limit zvedá o 50. Při zničení se limit nemění, ovšem nelze doplňovat munici. Všechna donesená munice bude shromážděna v budově či okolo ní.
Technologické centrum: Pomocí technologie budete moci ovlivňovat situaci na bojišti.
Nejedná se o budovu v pravém slova smyslu, ovšem po dosažení obsazených tří těžebních pozic, je možné využít speciální karty. Ty budou jednorázové a po jejich použít se roztrhnou. Každou hodinu po obsazení tak bude možné si vybrat z několika karet, které bude moci generál využít.
Příklady:
• Posily (další okamžitá recyklace navíc)
• Komando (Vasil převeze Váš výsadek na nějaké místo, kde je vysadí)
• Letecký průzkum dané oblasti- organizátor si projde část mapy a tel zavolá situaci...
• Špionáž (organizátor se spojí s organizátorem v druhém táboře a ten odpoví na jednu otázku o té straně kde je - počet mrtvých, obsazené pozice, další recyklace a podobně)
• Sabotáž (Organizátor zruší označení jednoho nepřátelského stanoviště na neutrální - výběr kterého záleží na organizátorovi)

Ad 3) Cíl: Udržet přísun surovin.
Větší část hry je velmi užitečné držet těžební stanice, neboť v první části rozhodují o budování staveb. A později především pro rozhodující okamžik.

Ad 4) Cíl: Mít větší počet těžebních pozic než druhá strana
V předem určený čas (předpokládá se 1 – 1,5 h do konce hry) nastane rozhodný okamžik a dojde ke spočtení obsazených těžebních stanovišť. Ta strana, které jich má v tento okamžik víc, může začít stavět svoji rozhodující technologii. Tato technologie pak rozhodne celý konflikt.

Ad 5) Cíl: Zničit/ubránit rozhodující technologii.
Toto je hlavní cíl celé hry. Ta strana, která měla v rozhodující okamžik více těžebních stanic, se stane obráncem technologie. Útočníci se již nemusí soustředit na těžební stanoviště, pouze si udržet své budovy, aby mohli recyklovat a doplňovat munici. Jde jim pouze o zničení hlavní technologie. To se provede odpálením nálože.

Dodatky:
Inženýr
Inženýr je kdokoli. Helma, vesta a kufřík ho jednoznačně identifikují. Pokud je zasažen musí si sundat helmu a vestu a odchází na kasárna. Pouze tam může předat někomu dalšímu své vybavení, tedy i třeba živému, a ten může od té chvíle dělat nového inženýra. Není třeba čekat na recyklaci.
Inženýr pak může stavět a obsazovat dobyté těžební stanice. Nikdo jiný to za něj udělat nemůže.
Může mít ozbrojen.

Medik
Ošetřuje zranění. Je jasně označen páskou s červeným křížem a nese brašnu stejně označenou. Velikost brašny je na každém medikovi. Oboje musí být jasně dobře viditelné.
Může být ozbrojen.


Obsazování těžebních stanic
Provádí inženýr vyvěšením znamením/vlajky přímo na těžební stanici. Každá technologie má svou vlajku

Zničení budov
Provede nepřátelský voják vniknutím do budovy a poplácáním obsluhy. Ta následně zboří svoji budovu a čeká na nové vybudování. Granáty ani podobné vymysli budovu nezničí a není je proto třeba používát.

Zničení hlavní technologie
Provede se odpálením nálože uvnitř technologie. Ta bude vybavena speciální označenou „dírou“ do které bude nutno vhodit granát. Bude dostatečně široká pro běžně používané granáty. Pouze takto lze zničit technologii.

Doplňující informace k označování/obsazování stanic:
Každá stanice bude mít na sobě barvou označené místo kam vyvěsit vlajku a tím označit/obsadit tuto stanici. U tohoto místa bude taková trubka, do které se zastrčí vlajka protivníka, pokud tam již bude vyset, případně se tam schová vlajka, pokud dojde k sabotáži.
Tyto vlajky se tak nebudou ničit, ale skladovat v těchto trubkách, pokud dojde k obsazení tak se jen vytáhne a nasadí. Trubka skryje barvu vlajky a tak bude již na dálku poznat kdo má obsazenou stanici.
Všech 5 vlajek ponese na začátku inženýr. Může je mít u sebe nebo v základně. To už je na něm. Vlajky nejdou ukrást nebo jinak zneužívat. Tedy po smrti inženýra si je bere sebou na recyklaci. V průběhu hry se tak postupně dostanou na stanice všechny vlajky. Tedy na stanice, kde nebyl nikdy protivník bude stále vyset jedna a ta samá, ale kde se budou často strany měnit budou vlajky obě.
Při sabotáži vždy dojde k odstranění vlajek a vrácení do trubky. Takže v trubce mohou být i obě vlajky a stanice je pak neobsazena a samozřejmě v rozhodný okamžik se nepočítá ani k jedné straně.

Doplňující informace ke speciálním kartám technologického centra:
Všechny karty nebudou vždy k dispozici. Tedy například ne vždy bude dostupné Komando, protože rozvoz někde zrovna jezdí. To platí o sabotáži i o příchodu posil.

_________________
Komunikace a spojení - Forest
Administrativní velitel Sudeta Óre
Kdo hledá řád, najde především hojnost chaosu. Chaos vždy vítězí nad řádem, protože je lépe organizován.
Filozof Li-Tin O'Wevidle


Naposledy upravil Fery dne po únor 06, 2012 10:45 am, celkově upraveno 9 krát
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Pyle



Založen: 14. 12. 2006
Příspěvky: 436

PříspěvekZaslal: pá listopad 25, 2011 11:21 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Promo pěkný, nápad odvážný Smile Asi mají všichni strach... nebo už se někdo ozval?
_________________
1. mrtvý na ŽT2010
1. Talib v ráji na Falcon base 2012
www.twotowers-team.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
No55
MG Team


Založen: 18. 01. 2006
Příspěvky: 801
Bydliště: Březová

PříspěvekZaslal: pá listopad 25, 2011 7:32 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

spíš datum by bylo na snadě.... Rolling Eyes
_________________
Hong cuang ťeie tong - staré vietnamské přísloví, doslovný překlad zní "Máš-li deštník v prdeli, neotvírej ho!"

Vítěz ve skákání v pytli 86
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Fery



Založen: 24. 05. 2006
Příspěvky: 1047
Bydliště: Forest - Voděrady City

PříspěvekZaslal: pá listopad 25, 2011 11:36 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Tve prani je mi rozkazem. Datum 11.2.2012.
_________________
Komunikace a spojení - Forest
Administrativní velitel Sudeta Óre
Kdo hledá řád, najde především hojnost chaosu. Chaos vždy vítězí nad řádem, protože je lépe organizován.
Filozof Li-Tin O'Wevidle
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Kane



Založen: 20. 04. 2009
Příspěvky: 256

PříspěvekZaslal: so listopad 26, 2011 9:53 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Fery a jak prostor? Stejný jako vloni?
_________________
PB Team Pardubice
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Fery



Založen: 24. 05. 2006
Příspěvky: 1047
Bydliště: Forest - Voděrady City

PříspěvekZaslal: so listopad 26, 2011 8:31 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Ne. Bude to na Hlasce. Tam jak predminule.
_________________
Komunikace a spojení - Forest
Administrativní velitel Sudeta Óre
Kdo hledá řád, najde především hojnost chaosu. Chaos vždy vítězí nad řádem, protože je lépe organizován.
Filozof Li-Tin O'Wevidle
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Salfa



Založen: 18. 04. 2007
Příspěvky: 1211
Bydliště: Přední Poříčí, okr. Příbram

PříspěvekZaslal: so listopad 26, 2011 8:50 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Fery napsal:
Ne. Bude to na Hlasce. Tam jak predminule.

Tam jak byl ten srub???
_________________


www.frogman.cz
Život je boj, tak se pozabíjejte a já bych s dovolením prošel!!
mé indiánské jméno je SPÁLENÉ OUŠKO, říkejte mi tak prosím
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
Hellboy



Založen: 16. 09. 2006
Příspěvky: 1904
Bydliště: Reichenau Farbenkugel Manschaft

PříspěvekZaslal: so listopad 26, 2011 9:18 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

no srub. kamennej barak ve vesnici u rychnova Smile tam jak se ze stromu sundavali parasutisti.
_________________
Zbraně nezabíjejí, to Chuck Norris.
www.danielvavra.com
BT TM-15 | Solenoid V2 | TM Ripclip | Flasc Barrel | NCStar 40mm red dot + laser || Custom MR1 | Ripclip | Apex
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
bobi-ka



Založen: 24. 03. 2010
Příspěvky: 31
Bydliště: Plav.Podhradie-Slovensko

PříspěvekZaslal: ne listopad 27, 2011 10:52 am    Předmět: Odpovědět s citátem

zdravim vas.....kdo sa bude moct prihlasit na hru????len na pozvanie,alebo vsedci???je to omedzene poctom? Rolling Eyes Wink
_________________
COLONIAL MARINES-Skupina SLOVENSKI VLCI
__________________________________________
total upgrade SP1,Rip clip,pazba SP8,vzduch ala granatomet,marksman milsig a kopu drobnosti....
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ZOD



Založen: 23. 01. 2008
Příspěvky: 610

PříspěvekZaslal: ne listopad 27, 2011 4:04 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Hellboy napsal:
no srub. kamennej barak ve vesnici u rychnova Smile tam jak se ze stromu sundavali parasutisti.


pokud si dobře pamatuju,tak ubytování bylo luxus.
Prostor byl taky super a někteří jedinci to při hře nezvládli a cca v polovině hry odjeli domů,páč jim mrzly nožičky Crying or Very sad
_________________
Nikdo není dokonalý.........i hovno má svoje mouchy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Fery



Založen: 24. 05. 2006
Příspěvky: 1047
Bydliště: Forest - Voděrady City

PříspěvekZaslal: ne listopad 27, 2011 5:11 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Ano kameny barak. Zatim je domluven jen on. Ale pokusim se domluvit u nejake jine prespani. Protoze sem na chalupu se vejde tak 40 lidi.
Prihlaseni zatim neni nijak reseno a je v planovani a rohodovani.
_________________
Komunikace a spojení - Forest
Administrativní velitel Sudeta Óre
Kdo hledá řád, najde především hojnost chaosu. Chaos vždy vítězí nad řádem, protože je lépe organizován.
Filozof Li-Tin O'Wevidle
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
baba.7



Založen: 15. 06. 2010
Příspěvky: 120

PříspěvekZaslal: út prosinec 27, 2011 5:46 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

fery jak to vypada s tím prihlašováním ???...
_________________
nezaleží kdy...ale jak umřem...

MPO
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Salfa



Založen: 18. 04. 2007
Příspěvky: 1211
Bydliště: Přední Poříčí, okr. Příbram

PříspěvekZaslal: út leden 03, 2012 4:10 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Takže jakže???? Laughing Laughing Laughing Laughing
_________________


www.frogman.cz
Život je boj, tak se pozabíjejte a já bych s dovolením prošel!!
mé indiánské jméno je SPÁLENÉ OUŠKO, říkejte mi tak prosím
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
ZOD



Založen: 23. 01. 2008
Příspěvky: 610

PříspěvekZaslal: út leden 03, 2012 7:38 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

haloooo,akce se blíží kvapíkem a hráči by se chtěli registrovat a domlouvat taktiku. Wink
_________________
Nikdo není dokonalý.........i hovno má svoje mouchy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Kane



Založen: 20. 04. 2009
Příspěvky: 256

PříspěvekZaslal: út leden 03, 2012 8:19 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Nojo ale asi nejsou generálové Confused
_________________
PB Team Pardubice
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Wan-Chuan



Založen: 04. 04. 2010
Příspěvky: 151

PříspěvekZaslal: st leden 04, 2012 5:05 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

= bude klid a obě strany budou mít cochcárnu a vojclové se budou družit a bude se místo zabíjení chlastát -)) a ******* a pak ještě ****** .

No tak to se těším !!!!

Wan-Chuan
KRLESS!!!
_________________
KRLESS !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Rejmi



Založen: 21. 01. 2007
Příspěvky: 162
Bydliště: Litomyšl

PříspěvekZaslal: st leden 04, 2012 8:20 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

vydržte Smile v pondělí se dozvíte co a jak....
_________________
Paintball Forest Litomyšl

kurva kdo kurva já a kurva
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
Fery



Založen: 24. 05. 2006
Příspěvky: 1047
Bydliště: Forest - Voděrady City

PříspěvekZaslal: ne leden 08, 2012 5:28 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

O pravidlech prosím diskutujme pokud je něco nejasného. Nebo se nelíbí. Mě přijde vše naprosto jasné, ale já do toho vidím. Ať uděláme společně velmi dobrou hru na kterou se budu dlouho vzpomínat.
_________________
Komunikace a spojení - Forest
Administrativní velitel Sudeta Óre
Kdo hledá řád, najde především hojnost chaosu. Chaos vždy vítězí nad řádem, protože je lépe organizován.
Filozof Li-Tin O'Wevidle
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
f3



Založen: 25. 03. 2009
Příspěvky: 418
Bydliště: PROGRESSIVE PAINTBALL

PříspěvekZaslal: ne leden 08, 2012 10:56 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

komentář a dotazy:
- vypadá to na inspiraci v Command & Conquer... Smile
- 6H hry, cca 4,5 do finální bitvy. Je tam nyní nebo bývá obvykle v únoru sníh?
- chápu to tak že se začne na různých stranách prostoru a každá ze stran ví o dvou těžebních místech plus asi nějakém středovém, které bude bráněno
- od začátku budeme mít k dispozici dva kusy něčeho (těž. zař.) které se ponesou a inženýra
- je inženýr pořadatel nebo hráč vlastní?
- nechápu postavení kasáren a mun. skladu. Tyto objekty (bunkry?) si stavíme kdekoliv uznáme za vhodné? Návrat do hry je z pozice kasárna. Je možné tuto budovu přemístit či je fixní od prvního postavení ve hře a možné ji postavit znovu pouze když ji zničí protivník? jak ji může zničit? Je to zase kóta z vlajkou?
- co to je přísun surovin? Pendlování od těž. zař. směrem k postavným kasárnám či mun. skl.? Či pouze držení této kóty s tím že pořadatelé navzájem mezi sebou komunikují a hlídají si stavy těchto věcí?

Na začátku hry si "nějak" poneseme veškerou minuci a ostatní krámy (vzduch? vodu apod?), někde se to položí na zem a teprve až když obsadíme dvě kóty (těž. zař) tak potom postavíme kótu/bunkr "muniční sklad" a tam to již necháme a někdo to bude hlídat a bránit?
Když bude mun. sklad. dobytý, tak se k tomu nedostaneme? Nebo dobytím smysl protivníka zůstávat na místě zmizel a místo "opustí" protože již "není".??

Z výše uvedého vyplývá že se neustále bojuje o těžební zařízení, kterých bude v terénu fixní počet a dále o 1x kasárna a 1x mun. sklad. Ty si asi opevníme.
Dále jako výhoda je mít pod svou vlajkou tři těž.z. kdy je možno co 1 hodinu (tedy teoreticky třeba 4x za celou hru a to i včetně finálního boje) některou se spec. fuknci použít???

jaký smysl má sabotáž, když na všech pozicích teoreticky bude někdo hlídkovat? Na to místo bude muset dojít znovu inženýr aby to přebarvil?

prosím o komentář
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ZOD



Založen: 23. 01. 2008
Příspěvky: 610

PříspěvekZaslal: po leden 09, 2012 9:10 am    Předmět: Odpovědět s citátem

f3 napsal:
komentář a dotazy:
- vypadá to na inspiraci v Command & Conquer... Smile
- 6H hry, cca 4,5 do finální bitvy. Je tam nyní nebo bývá obvykle v únoru sníh?
- chápu to tak že se začne na různých stranách prostoru a každá ze stran ví o dvou těžebních místech plus asi nějakém středovém, které bude bráněno
- od začátku budeme mít k dispozici dva kusy něčeho (těž. zař.) které se ponesou a inženýra
- je inženýr pořadatel nebo hráč vlastní?
- nechápu postavení kasáren a mun. skladu. Tyto objekty (bunkry?) si stavíme kdekoliv uznáme za vhodné? Návrat do hry je z pozice kasárna. Je možné tuto budovu přemístit či je fixní od prvního postavení ve hře a možné ji postavit znovu pouze když ji zničí protivník? jak ji může zničit? Je to zase kóta z vlajkou?
- co to je přísun surovin? Pendlování od těž. zař. směrem k postavným kasárnám či mun. skl.? Či pouze držení této kóty s tím že pořadatelé navzájem mezi sebou komunikují a hlídají si stavy těchto věcí?

Na začátku hry si "nějak" poneseme veškerou minuci a ostatní krámy (vzduch? vodu apod?), někde se to položí na zem a teprve až když obsadíme dvě kóty (těž. zař) tak potom postavíme kótu/bunkr "muniční sklad" a tam to již necháme a někdo to bude hlídat a bránit?
Když bude mun. sklad. dobytý, tak se k tomu nedostaneme? Nebo dobytím smysl protivníka zůstávat na místě zmizel a místo "opustí" protože již "není".??

Z výše uvedého vyplývá že se neustále bojuje o těžební zařízení, kterých bude v terénu fixní počet a dále o 1x kasárna a 1x mun. sklad. Ty si asi opevníme.
Dále jako výhoda je mít pod svou vlajkou tři těž.z. kdy je možno co 1 hodinu (tedy teoreticky třeba 4x za celou hru a to i včetně finálního boje) některou se spec. fuknci použít???

jaký smysl má sabotáž, když na všech pozicích teoreticky bude někdo hlídkovat? Na to místo bude muset dojít znovu inženýr aby to přebarvil?




UPS,to je dotazů-bavíme se ještě o paint akci nebo o nějaké PC hře? Wink
Ale některý dotazy co napsal F3 mě taky zajímaj.
prosím o komentář

_________________
Nikdo není dokonalý.........i hovno má svoje mouchy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Fery



Založen: 24. 05. 2006
Příspěvky: 1047
Bydliště: Forest - Voděrady City

PříspěvekZaslal: po leden 09, 2012 1:34 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

f3 napsal:
komentář a dotazy:
- vypadá to na inspiraci v Command & Conquer... Smile
- 6H hry, cca 4,5 do finální bitvy. Je tam nyní nebo bývá obvykle v únoru sníh?

Teď není ale bývá kolem půl metru až metru.
f3 napsal:

- chápu to tak že se začne na různých stranách prostoru a každá ze stran ví o dvou těžebních místech plus asi nějakém středovém, které bude bráněno

MAD i OZA znají dvě pozice vhodné na těžbu. Každá strana zná na začátku jen tyto dvě. Postupně během hry zjistí další. Buď již budou obsazeny soupeřem nebo bude jedna, kterou budou na začátku bránit svobodní těžaři.
f3 napsal:

- od začátku budeme mít k dispozici dva kusy něčeho (těž. zař.) které se ponesou a inženýra
- je inženýr pořadatel nebo hráč vlastní?

Vlastní člověk kdokoli nemusí to být jeden a tentíž. Ale jejich výměna je pouze v kasárnách, stejně tak recyklace.
f3 napsal:

- nechápu postavení kasáren a mun. skladu. Tyto objekty (bunkry?) si stavíme kdekoliv uznáme za vhodné? Návrat do hry je z pozice kasárna. Je možné tuto budovu přemístit či je fixní od prvního postavení ve hře a možné ji postavit znovu pouze když ji zničí protivník? jak ji může zničit? Je to zase kóta z vlajkou?

Tyhle budovy jsou simulovány party stanem. Tedy pro každou budovu jeden party stan. Ano dají se postavit kdekoli, ovšem jakmile se postaví již ji nelze přemístit. Nepřítel ji může zničit tak, že vnikne dovnitř a plácne obsluhu (organizátora). Organizátor pak sám budovu složí na zem a tím je budova zničena. Budovu lze postavit někde jinde, obsluha přenese budovu jinam a tam ji na příkaz velitele strany postaví.
f3 napsal:

- co to je přísun surovin? Pendlování od těž. zař. směrem k postavným kasárnám či mun. skl.? Či pouze držení této kóty s tím že pořadatelé navzájem mezi sebou komunikují a hlídají si stavy těchto věcí?

Nikde se neběhá, je to pouze držení. Ale jak píšu není důležité držet celou dobu, je jen důležité mít dost těžebních stanic v rozhodující okamžik. Tedy nepočítají se žádné body pokud držím celou dobu jednu, nebo tak. Před rozhodujícím okamžikem se organizátoři rozmístí kolem těžebních stanic. V přesný čas se spočítá kdo co zrovna drží a podle toho se rozhodne, jakým směrem bude hra dál pokračovat. Pozor hra se nepřeruší! Jen od rozhodujícího okamžiku, už je držení těžebních stanic k ničemu. Velitelé obou stran se dozví jestli jsou obránci nebo mají útočit.
f3 napsal:

Na začátku hry si "nějak" poneseme veškerou minuci a ostatní krámy (vzduch? vodu apod?), někde se to položí na zem a teprve až když obsadíme dvě kóty (těž. zař) tak potom postavíme kótu/bunkr "muniční sklad" a tam to již necháme a někdo to bude hlídat a bránit?

Ano představuješ si to dobře. V ideálním případě bude startovací pozice již stejnou pozicí na které bude pak stát muniční sklad i kasárna. Respektive organizátor vybere takovou pozici, které se bude dobře hájit, bude z ní několik cest a tedy ideální na stavbu základny. Musím se přiznat, že lehce počítám s tím, že základna je skutečně tak důležitá, že si nikdo nedovolí o ni přijít.
f3 napsal:

Když bude mun. sklad. dobytý, tak se k tomu nedostaneme? Nebo dobytím smysl protivníka zůstávat na místě zmizel a místo "opustí" protože již "není".??

Ano. Pokud nepřítel zničí muniční sklad, nemá smysl bránit dal takovou pozici. I když tam vidí věci, vidí tam munici a tak podobně.
f3 napsal:

Z výše uvedého vyplývá že se neustále bojuje o těžební zařízení, kterých bude v terénu fixní počet a dále o 1x kasárna a 1x mun. sklad. Ty si asi opevníme.
Dále jako výhoda je mít pod svou vlajkou tři těž.z. kdy je možno co 1 hodinu (tedy teoreticky třeba 4x za celou hru a to i včetně finálního boje) některou se spec. fuknci použít???

Ne. Jakmile získáte třetí těžební stanici, automaticky máte přístup každou hodinu od času dobití k nějaké speciální funkci. I když pak budete držet pouze jednu těžební stanici, vždy každou hodinu můžete speciální věc využít.
f3 napsal:

jaký smysl má sabotáž, když na všech pozicích teoreticky bude někdo hlídkovat? Na to místo bude muset dojít znovu inženýr aby to přebarvil?

Přesně tak. Pouze inženýr může provádět obsazení těžebních stanic. Takže sabotáž bude probíhat tak, že tam přijdu třeba já, projdu davem obránců a úplně v klidu dám dolů vlajku/znamení vaší strany. Ale nevyvěsím žádné jiné. Stanice zůstane neobsazena.
_________________
Komunikace a spojení - Forest
Administrativní velitel Sudeta Óre
Kdo hledá řád, najde především hojnost chaosu. Chaos vždy vítězí nad řádem, protože je lépe organizován.
Filozof Li-Tin O'Wevidle
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Fery



Založen: 24. 05. 2006
Příspěvky: 1047
Bydliště: Forest - Voděrady City

PříspěvekZaslal: po leden 09, 2012 1:39 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Ano, trochu to vypadá jako hra. Ale jinak je to pořád to samé, bojuje se, střílí, jen někde vzadu se potí nějaký mozek/stratég/generál a rozhoduje jak se ty figurky budou hýbat.

Je spousta možností jak hru vést, a je taky spousta možností jak se snažit využít mezer ve scénáři. Pokud na něco narazíte nebo prostě se zdá, že to takhle nepůjde, stačí mi napsat nebo rovnou sem. Ať je hra dobrá.
_________________
Komunikace a spojení - Forest
Administrativní velitel Sudeta Óre
Kdo hledá řád, najde především hojnost chaosu. Chaos vždy vítězí nad řádem, protože je lépe organizován.
Filozof Li-Tin O'Wevidle
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ZOD



Založen: 23. 01. 2008
Příspěvky: 610

PříspěvekZaslal: út leden 10, 2012 11:43 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Zraněnýho inženýra nelze uzdravit medikem?
Může inženýr používat zbraň?
_________________
Nikdo není dokonalý.........i hovno má svoje mouchy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Fery



Založen: 24. 05. 2006
Příspěvky: 1047
Bydliště: Forest - Voděrady City

PříspěvekZaslal: st leden 11, 2012 6:24 am    Předmět: Odpovědět s citátem

ZOD napsal:
Zraněnýho inženýra nelze uzdravit medikem?
Může inženýr používat zbraň?

Já vím, že je to dlouhý jako svýcarský tunely, ale tak jednou Smile
Inženýr je běžný voják, tedy může být ozbrojen, pokud to unese, a taky může být ošetřen podle běžných pravidel. Tedy pouze noha či ruka lze.
_________________
Komunikace a spojení - Forest
Administrativní velitel Sudeta Óre
Kdo hledá řád, najde především hojnost chaosu. Chaos vždy vítězí nad řádem, protože je lépe organizován.
Filozof Li-Tin O'Wevidle
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Fery



Založen: 24. 05. 2006
Příspěvky: 1047
Bydliště: Forest - Voděrady City

PříspěvekZaslal: st leden 11, 2012 1:37 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak jsem blázen nebo ne, nejde mi přidat odkaz na formulář.

Ten je zde http://www.paintball-forest.cz/reg_syberie_2012_vzor.xls

Edit: Už to jde tak tady.
_________________
Komunikace a spojení - Forest
Administrativní velitel Sudeta Óre
Kdo hledá řád, najde především hojnost chaosu. Chaos vždy vítězí nad řádem, protože je lépe organizován.
Filozof Li-Tin O'Wevidle
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Fila



Založen: 23. 10. 2006
Příspěvky: 465
Bydliště: RFM

PříspěvekZaslal: čt leden 19, 2012 10:53 am    Předmět: Odpovědět s citátem

už se těšim....medik je můůůůůůj..... Cool
_________________
si kliďánko umřu........

Sudéta Óre! (Les Kanců)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Fery



Založen: 24. 05. 2006
Příspěvky: 1047
Bydliště: Forest - Voděrady City

PříspěvekZaslal: út leden 24, 2012 7:16 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Tady jsou doposud přihlášené týmy:

https://docs.google.com/spreadsheet/pub?hl=cs&hl=cs&key=0AlVwUb0akiGTdGlIVXN2QTlzd0hqVnUtT3hQdGpGaFE&single=true&gid=0&output=html

Pevně doufám, že bude přibývat Smile

Jinak nezapomeňte, že po akci bude připraven guláš, kafe, čaj a teplo. Takže nemusíte okamžitě odjíždět, aspoň trochu rozmrznout a dát si něco k jídlu.
_________________
Komunikace a spojení - Forest
Administrativní velitel Sudeta Óre
Kdo hledá řád, najde především hojnost chaosu. Chaos vždy vítězí nad řádem, protože je lépe organizován.
Filozof Li-Tin O'Wevidle
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
f3



Založen: 25. 03. 2009
Příspěvky: 418
Bydliště: PROGRESSIVE PAINTBALL

PříspěvekZaslal: st leden 25, 2012 4:11 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Právě jsem odeslal nějaké LOVE na váš účet. Doufám že tam nepřijedou všichni z Forestu v BMW X6... Smile

ještě komentář k nastavení:
- patová situace by byla kdyby z kraje hry jedna skupina vystřílela tu druhou. To asi neneastane.
- potom ještě minule byl problém v závěrečném boji, že se hromada lidi respawnovala v prostoru kde se bojovalo. Živí se motali mezi mrtvýma. Tohle by mělo být nějak ošetřené aby pro závěrečný boj byl respawn někde "hodně vzadu" aby bylo možné oblíčit protivníka ale aby se tam zčistajasna "někde" neobjevilo 30-40 lidí....

výzva:
- nechci tu prudit ale do hry je zhruba dva týdny. Je třeba rozdělit strany a určit velitele. Pokud z nejstarších teamů nechce nikdo velet je třeba aby to dali vědět. Velitelé by si pak měli promluvit s ferym ať nejsou žádné zmatky a hra je našlapaná od začátku do konce. Velitel musí mít jasno!!!.

Minule jsme soupeři pustili nějaké barely, protože nikdo nevěděl že je máme střežit a také základní tábor byl jinde než fery předpokládal...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Fery



Založen: 24. 05. 2006
Příspěvky: 1047
Bydliště: Forest - Voděrady City

PříspěvekZaslal: st leden 25, 2012 8:37 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

f3 napsal:

ještě komentář k nastavení:
- patová situace by byla kdyby z kraje hry jedna skupina vystřílela tu druhou. To asi neneastane.
- potom ještě minule byl problém v závěrečném boji, že se hromada lidi respawnovala v prostoru kde se bojovalo. Živí se motali mezi mrtvýma. Tohle by mělo být nějak ošetřené aby pro závěrečný boj byl respawn někde "hodně vzadu" aby bylo možné oblíčit protivníka ale aby se tam zčistajasna "někde" neobjevilo 30-40 lidí....

Tentokrát hraju s otevřenýma kartama. Nic neskrývám nejsou žádný tajný úkoly, obě strany to mají stejné. Vědí naprosto stejné věci.

Respawn bude v základně, ale technologie o kterou v závěru půjde bude trochu stranou. Takže maximálně půjde o to, že se někde kousek objeví spousta lidí. Ale bude to trochu dál od sebe než minule.

Velitelé jsou problém. Přihlásil se mi pouze Bobul s ním si promluvím teď o víkendu. Věřím, že se ještě někdo najde.
_________________
Komunikace a spojení - Forest
Administrativní velitel Sudeta Óre
Kdo hledá řád, najde především hojnost chaosu. Chaos vždy vítězí nad řádem, protože je lépe organizován.
Filozof Li-Tin O'Wevidle
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
kojot94



Založen: 21. 09. 2008
Příspěvky: 65
Bydliště: Polička

PříspěvekZaslal: čt leden 26, 2012 1:24 am    Předmět: munice Odpovědět s citátem

Čus chci se zeptat jakým způsobem bude ověřováno množství munice při startu a během fasování. Páč ze zkušenosti víme že ne všichni tyto pravidla dodržují.? Evil or Very Mad
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky   Toto téma je zamknuto bez možnosti úpravy příspěvků a psaní odpovědí    Obsah fóra www.military-paintball.cz -> Archiv proběhlách akcí - 2012 Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2, 3, 4  Další
Strana 1 z 4

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Design by SkaidonDesigns | Distributed by Olate