Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
spita
Založen: 11. 08. 2006 Příspěvky: 17
|
Zaslal: pá říjen 06, 2006 8:14 pm Předmět: Army a "homemade" technika používaná v paintballu |
|
|
Na dalsi Warzone prijedou Brahmidi timhle:)
_________________ Brahmidi. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Chronic
Založen: 12. 06. 2006 Příspěvky: 68 Bydliště: Rumburk
|
Zaslal: pá říjen 06, 2006 11:13 pm Předmět: |
|
|
Pěkný to povoz |
|
Návrat nahoru |
|
|
Marf Anonymní
|
Zaslal: so říjen 07, 2006 11:06 am Předmět: |
|
|
2Spita: to myslis z prdele, nebo fakt???? |
|
Návrat nahoru |
|
|
spita
Založen: 11. 08. 2006 Příspěvky: 17
|
Zaslal: so říjen 07, 2006 1:48 pm Předmět: |
|
|
opravdu:) Momentalne to davame do kupy:) _________________ Brahmidi. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Marf Anonymní
|
Zaslal: so říjen 07, 2006 1:57 pm Předmět: |
|
|
tak to je vostry!!!!! To se tesim az to uvidim!!! Asi to zere jak svine co??? To je jedina vec co nezavidim...... |
|
Návrat nahoru |
|
|
spita
Založen: 11. 08. 2006 Příspěvky: 17
|
Zaslal: so říjen 07, 2006 2:24 pm Předmět: |
|
|
No ja nevim jestli mam presny info ale tak nako jsme to pocitali a vyslo nam cca 5000kc na 400km jeste otazku financi ma na starosti tatik:) _________________ Brahmidi. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Charlie ADMIN
Založen: 13. 05. 2005 Příspěvky: 324 Bydliště: Chrudim
|
Zaslal: so říjen 07, 2006 3:55 pm Předmět: |
|
|
Dovolil jsem si založit toto nové téma a přesunul nějaké příspěvky z jiného tématu. Ve fóru se objevují zajímavé příspěvky a určitě by bylo škoda, aby zůstaly bez povšimnutí.
Díky za pochopení. _________________ C H A R L I E
Military-Paintball |
|
Návrat nahoru |
|
|
Charlie ADMIN
Založen: 13. 05. 2005 Příspěvky: 324 Bydliště: Chrudim
|
Zaslal: so říjen 07, 2006 4:07 pm Předmět: |
|
|
Zdravím. Jelikož jsem zastáncem této techniky .. a nemusí být používaná jen na paint akcích .. měl bych několik dotazů. Jaká byla přibližná pořizovací cena? Kde se dá takový povoz pořídit? Jaký je jeho technický stav a o jaký jde typ BRDM? Bude osazen veteránskou značkou nebo jaké osvědčení je potřeba pro provoz na silničních komunikacích? Popř. je nutný přesun na podvalníku? Jaké je potřeba řidičské oprávnění .. skupina C nebo speciální vozidla? Jaké máte plány s tímto vozidlem do budoucna v rámci paint akcí? Mluvte a přehánějte .. jsem zvědavej!!!
Díky _________________ C H A R L I E
Military-Paintball |
|
Návrat nahoru |
|
|
spita
Založen: 11. 08. 2006 Příspěvky: 17
|
Zaslal: so říjen 07, 2006 4:47 pm Předmět: |
|
|
Porizovaci cena byla cca 60 000, vozidlo je ve velmi dobrem stavu, staci uklidit, nastrikat barvou a vycistit od od blata a mazutu. BRDM je zakoupen v autobazaru v Roudnici. (asi 15 km od HK smereme na Prahu. je tam i letadlo takze to neprehlednete ) Maji tam military shop s oblecenim a vojenskou technikou. Veteranska znacka uz jse skoro zarizena, ale problem byl s povolenim od policistu, menil se zakon a sami nevedeli jake povoleni dat . K rizeni je potreba skupina C nic vic:) Jinak me dost prekvapilo ze to jezdi az stovkou ovsem prekvapila me i spotreba:))
Chceme do veze namontovat nejakou paintbalovou bambitku aby se z toho dalo i strilet. do tydne sem hodim fotky jak na tom makame _________________ Brahmidi. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Marf Anonymní
|
Zaslal: so říjen 07, 2006 4:59 pm Předmět: |
|
|
Tak to je uzasny, fakt se tesim az v tom prijedete. Jinak spotreba je docela velk ane?? 43l/100km, i kdyz nevim kolik tyhle vozitka zerou normalne. Proti aute je to masakr. hehe |
|
Návrat nahoru |
|
|
Chronic
Založen: 12. 06. 2006 Příspěvky: 68 Bydliště: Rumburk
|
Zaslal: so říjen 07, 2006 6:27 pm Předmět: |
|
|
Hele Spito fakt masakr- nebudu lhat- záááávidim |
|
Návrat nahoru |
|
|
kanec
Založen: 30. 06. 2006 Příspěvky: 267 Bydliště: Rumburg
|
Zaslal: so říjen 07, 2006 6:27 pm Předmět: |
|
|
Kluci není ,podle Nového silničního zákona,povinost všechna auta se zvýšenou odolností nebo z lafetou nutno hlásit na PČR a mít na ně od ministerstva vnitra povolení? Ne že bych vás nějak káral jen se ptám. (
Naposledy upravil kanec dne so říjen 07, 2006 6:31 pm, celkově upraveno 1 krát |
|
Návrat nahoru |
|
|
kanec
Založen: 30. 06. 2006 Příspěvky: 267 Bydliště: Rumburg
|
Zaslal: so říjen 07, 2006 6:30 pm Předmět: |
|
|
ale jinak zavidim taky |
|
Návrat nahoru |
|
|
spita
Založen: 11. 08. 2006 Příspěvky: 17
|
Zaslal: so říjen 07, 2006 6:47 pm Předmět: |
|
|
Jo to uz je zarizeny, policajti sami nevedeli jak se to bude delat, cekali jsme asi 14 dni nez si to ujasni mezi sebou:) _________________ Brahmidi. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Tomsyk
Založen: 04. 09. 2006 Příspěvky: 2 Bydliště: Pardubice
|
Zaslal: so říjen 07, 2006 6:57 pm Předmět: |
|
|
Tyhle věci se dají sehnat poměrně snadno. Má to na svědomí excaliburarmy. Další prodejní místo je třeba v Dražkovicích u Pardubic, ale tam toho mají znatelně mín. Jinak asi nejvíc techniky je asi v Přelouči. Obrovskej areál a stojí tam opravdu lecos. Sídlí tam firma která tyhle "věci" likviduje do šrotu. Takže kdyby bylo něco potřeba tak by se s nima asi dalo nějak domluvit.
Jinak jsem netušil, že "večka" jsou na tohle tak snadný. Většina testačních komisí od bojový techniky dáva ruce pryč. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Charlie ADMIN
Založen: 13. 05. 2005 Příspěvky: 324 Bydliště: Chrudim
|
Zaslal: so říjen 07, 2006 7:24 pm Předmět: |
|
|
Přidám nějaké technické parametry. Jelikož ma tento obrněnec instalovanou věž .. jedná se tedy o BRDM-2. Jen nevím o jaký typ se jedná .. dost často se objevují k prodeji verze radiačního a chemického průzkumu s označením BRDM-2rch. To by mohl "spita" upřesnit.
Stručné info BRDM-2:
Vozidlo BRDM-2 (Bronirovannaja razvedyvatělno-dozornaja mašina) bylo vyvinuto jako náhrada za starší vozidlo BRDM a ke zvýšení bojové síly průzkumných obojživelných vozidel. Vozidlo je také známé pod označením BTR-40PB. Vývoj probíhal od konce 50. let a do výzbroje u sovětské armády se vozidlo dostalo v 1. polovině let 60. Na veřejnosti bylo poprvé spatřeno v roce 1966 při vojenské přehlídce. Velice rychle ve výzbroji nahradilo svého předchůdce jak v sovětské armádě, tak v armádách Varšavské smlouvy. Úspěšné bylo i ostatních spojenců SSSR a sloužilo celkem u 45 armád světa. BRDM-2 se oproti BRDM vyznačuje mnohem lepší pohyblivostí v terénu, což zajišťuje nový motor GAZ-41. BRDM-2 má také mnohem silnější výzbroj instalovanou ve věži.
korba a motor Korba je svařená z ocelových plátů s maximálním čelním pancéřováním 14 mm, což poskytuje ochranu proti lehkým pěchotním zbraním a střepinám. Vstup do vozidla je možný pouze skrz dva kruhové poklopy na střeše korby před věží, přímo nad prvním párem kol. Velitel a řidič sedí vedle sebe v přední části korby pod vstupy do vozidla. K výhledu jim slouží dvě velká okna s pancéřovým sklem, která je možno zakrýt sklopnými pancéřovými poklopy. Pak sloužilo k výhledu 12 periskopů a malé průzory ve zmiňovaném poklopu. Velitel i řidič mají k dispozici infračervený přístroj pro noční vidění. Vozidlo je také vybaveno zařízením pro ochranu osádky proti účinkům ZHN a vybavením pro odmořování. Pro samovyprošťování je k dispozici naviják instalovaný v přídi korby. Na spodku přídě korby je umístěn vlnolam pro plavbu ve vodě. Pohon zajišťuje osmiválcový benzínový motor GAZ-41 (V-8) o výkonu 140 ks umístěný v zadní části korby. Vozidlo může dosáhnout na silnici maximální rychlosti 90 hm/h.
podvozek Podvozek tvoří čtyři kola, mezi nápravami jsou instalovány dva páry pomocných výsuvných kol, která jsou během jízdy na silnici zatažena do dna korby. Součástí je i systém centrálního huštění pneumatik. Vozidlo je obojživelné a jeho pohon ve vodě zajišťuje v zádi instalovaný vodomet zajišťující vozidlu maximální rychlost plavby 10 km/h.
věž Věž s plochou střechou bez průlezů je ovládána manuálně, náměr je -5° až +30°, odměr pak plných 360°. Uvnitř věže je střelec ovládající výzbroj, kterou tvoří 14,5mm kulomet KPVT, se zásobou 500 nábojů, a s ním spřažený 7,62mm kulomet PKT po jeho pravé straně, pro nějž je v zásobě 2000 nábojů.
TTD:
Označení: BRDM-2
Celková délka: 5 750 mm
Celková výška: 2 310 mm
Celková šířka: 2 350 mm
Světlost: 340 mm
Celková hmotnost: 7 000 kg
Osádka: 3 osoby
Rychlost: 10-100 km / hod (dle terénu a činnosti)
Rychlost plavby: 9-10 km / hod
Spotřeba: 40-60 l / 100 km (dle terénu)
Dojezd: 450-700 km (dle terénu)
Výzbroj vozidla: Kulomety KPVT 14,5 mm a spřažený PKT 7,62 mm
Spojovací prostředky: Radiostanice R-123, tankové hovorové zař. R-124
Motor vozidla: GAZ - 41, 8 V vodu chlazený benzínový motor o výkonu 103 kW (140 k) při otáčkách 3400/ min
Převod: Mechanický, 4+1, + přídavná převodovka (8+2), + pohon vrtulového čerpadla, navijáku a pomocných kol
Pomocná kola: Čtyři, pohon řetězem, zdviháky pomocných kol hydraulické
Podvozek: Tuhé nápravy, samosvorné diferenciály
Překročivost: 1,7 m (šířka příkopu)
Výroba: SSSR
Zavedeno do výzbroje: V roce 1966
a ještě jeden zdroj o takticko technických datech
Technické údaje:
Celková hmotnost: 7000kg
Hmotnost bez osádky: 6700kg
Rozdělení hmotnosti mezi osy:
- přední: 48%
- zadní: 52%
Rozměry vozidla:
- délka (vlastní OT): 5700mm
- délka s vytyčovacím zařízením: 6100mm
- šířka (vedeno středem): 2262mm
- šířka (u přední osy): 2350mm
- výška při plném zatížení, s věží: 2310mm
- výška při plném zatížení, u vytyčovacího zařízení: 2020mm
- vzdálenost mezi praporky a korbou vozidla při pracovní poloze vytyčovacího zařízení: 740mm
Taktické údaje:
- rychlost jízdy při průzkumu na komunikaci: 30-40 km/h
- rychlost jízdy při průzkumu v terénu: 10 km/h
- pravděpodobnost bezporuchového provozu spec. vybavení: 600 h
- doba nepřetržité bojové činnosti: 12 h
Motor:
- vodou chlazený benzínový motor GAZ-41 (V-8) o výkonu 140 ks při 3400 ot.min
- objem palivové soustavy: 290 l
- palivo: benzín BA90
- maximální dojezd: 750 km
- maximální rychlost: 100 km
- maximální rychlost plavby: 10 km
- max. čas plavby: 17-19h
- průměrná spotřeba paliva: 32 l /100km
- tažná síla na laně navijáku při středním poloměru jeho natočení: 39200 N
Já myslím, že se jedná o velice luxusní vozítko :). Další kluby by vás mohly následovat a nakonec se bude WZ odehrávat jen v obrněncích ;).
Informace čerpány zde:
http://www.vojenskyclub.com
http://www.brdm2.estranky.cz
http://www.militarypage.net _________________ C H A R L I E
Military-Paintball |
|
Návrat nahoru |
|
|
kanec
Založen: 30. 06. 2006 Příspěvky: 267 Bydliště: Rumburg
|
Zaslal: ne říjen 08, 2006 7:28 am Předmět: |
|
|
No ja osobně bych chtěl SKOTa je to sice mnohem draší na provoz ale je to nadhera a hlavně český víroby. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Marf Anonymní
|
Zaslal: ne říjen 08, 2006 9:15 am Předmět: |
|
|
No jasně, to souhlasím s Kancem, zatím to pomalu strašně závidet, taky bych něco bral, ale nevím kde bych to parkoval a na opravy, který tyhle autička potřebují poměrně často, aspoň si to myslím nemám talent. Ale budu o tom silně uvažovat.
2Kanec: Výroby je tvrde Y uplně mě to mlátí do očí, ale ber mě s rezervou jsem to samí. |
|
Návrat nahoru |
|
|
setler Pohanský Pes
Založen: 28. 02. 2006 Příspěvky: 380 Bydliště: Praha
|
Zaslal: ne říjen 08, 2006 5:34 pm Předmět: |
|
|
http://www.excaliburarmy.cz/
kdysi tam meli 8koly asi za 250.000 .... a spousta jinych, zajimavych priblizovadel z vyzboroje byvale Varsavske Smlouvy.
a prodavaji i demilitarizovane verze... skoda, ze to tolik zere, hned bych se na dalnici bal o neco mene _________________
JE TĚŽKÉ BÝT DEBILEM, PROTOŽE KONKURENCE JE VELIKÁ |
|
Návrat nahoru |
|
|
No55 MG Team
Založen: 18. 01. 2006 Příspěvky: 801 Bydliště: Březová
|
Zaslal: po říjen 09, 2006 11:52 am Předmět: |
|
|
spita napsal: | Na dalsi Warzone prijedou Brahmidi timhle:)
|
no koukám že máte chemickýho BRDa? tak to na příští WZ budou dva páč mi v klubu máme taky jeden kousek, naštěstí byl uloženého stavu takže práce je na něm minimální už měl bejt letes na WZ ale kluci dejte si bacha na zákon 310/2006 a vyhlášku 433 ta 310 jasně řiká že je nutná registrace páč to spadá do bezpečnostního materiálu... kluk co ho má tak ho ted zkouší registrovat a ani sami policajti nevědi jak to provést... jinka když nebudeš mít registraci vystavujete se možnosti dostat pokutu 200000 nebo zabavení příslušné hračky 310 se týká jen vozidel co maji pancéřování nebo lafetaci a ta 433 se týká přímo vojenskejch speciálů což je daleko větší pruser...
Počítejete s tim že jedině jak s tim do provozu jsou veteránský značky kde máte staženou rychlost na 30km/h s pomocníkem ve věži a doprovodnym vozidlem tudíž do milovic nemůžete jet po dálnici
jinka my to máme z roku 65 a vy?
jinka BTR je označení pro 8 kolové vozidlo vyráběné stejnou firmou GAZ (ruská obdoba skotu) takže bych silně pochyboval že je to jeho předchudce BTR se vyrábí dodnes ve verzích BTR 90 atd... Ke skotu bych dovolil poznámku že to není rize česká záležitost ale podvozek a motor je čssr a ta kastle vyrobena v polsku, nicméně přisuzováno je to čssr ale jinak všechny 3 mašinky jak BRDM, BTR, a OT 64 (skot) jsou pěkný rakvičky ještě za zmínku by stalo OT 65 což byla madarská obdoba BRDM 2 téměř identická akorát v provilu byla nižší a přezdívalo se jí FUGA ale těch bylo ve výzbroji tak málo že jí mám jen pár štastlivců, osobně mi ale přijde vymakanější BRDM než FUGA. _________________ Hong cuang ťeie tong - staré vietnamské přísloví, doslovný překlad zní "Máš-li deštník v prdeli, neotvírej ho!"
Vítěz ve skákání v pytli 86 |
|
Návrat nahoru |
|
|
spita
Založen: 11. 08. 2006 Příspěvky: 17
|
Zaslal: út říjen 10, 2006 6:07 pm Předmět: |
|
|
Ahoj. S tema policajtama mas pravdu, sami nevedeli co a jak, ale uz je to zarizene a jsme prvni v HK registrovani podle nove vyhlasky. Do milovic stejnak po dalsnici nejezdime takze to vadit nebude. No i kdyz po ty prazsky panelce bych se v to alespon nebal. _________________ Brahmidi. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Charlie ADMIN
Založen: 13. 05. 2005 Příspěvky: 324 Bydliště: Chrudim
|
Zaslal: út říjen 10, 2006 8:50 pm Předmět: |
|
|
Zdravím. Takže .. co všechno bylo potřeba pro zřízení veteránských papírů pro tohoto mazlíka? Kolik se platí, jaká jsou pravidla a případná omezení od policajtů a zákona? Jak to je s technickou kontrolou? Mluvte a přehánějte . _________________ C H A R L I E
Military-Paintball |
|
Návrat nahoru |
|
|
No55 MG Team
Založen: 18. 01. 2006 Příspěvky: 801 Bydliště: Březová
|
Zaslal: st říjen 11, 2006 1:04 pm Předmět: |
|
|
Pro všechny jenž maji zajem provozovat tedhniku.... k přihlášení na veteránské papíry je třeba aby vozidlo bylo starší roku 1982, co nejvíc v origo stavu popř. přestavby které jsou dobové. dále je třeba aby jste byli členem nějákého historického autoklubu jenž má oprávnění od FKHV či AČR provádět testaci historických vozidel (osobně jsem členem GAZKLUB - jenž je i naše sdružení takže s přihlášením značek UAZ, GAZ a ostatní ruské techniky mohu pomoct GAZKLUB je asi nejakreditovanější autoklub na ruská vozidla) klub vám vystavý "klubovou testaci historického vozidla" na kterou potřebujete pár fotek klubová testace by se měla pohybovat cenově 1500 Kč a je platná na 2 roky (prodloužení stojí 100 Kč) pak to vrchní klubový komisař předá krajskému komisaři, který už většinou auto hodnotí dle vyplněných formulářů a schvaluje tzv "krajskou testaci" (je to takový modrý průkaz) klubová a krajská testace vyjde cca kolem 2000 kč... Dále pak uzavřete pojištění (povinné ručení) a s dokladem o pojistce a krajsou testací to podáte na přísloušnou obec k vydání Registrčních značek (zelené veteránské) ty stojí cca 800 kč.... dříve značky vystavovalo pouze ministerstvo dopravy a ted to přešlo na úřady s rozšířenou pravomocí, takže tam kde nahlásíte auto měli by jste mít i možnost vydání těchto značek. Ósobně mám zkušenosti jen s MD takže nemohu říct jak daleko to už funguje na pověřených obcích... jinka ale počítejte že vydání značek trvá dost dlouho, teda spoň tak tomu bylo na MD... u těch obecních ůřadů nevím, nemám zatím zkušenost.... jinka pokud se nějáký klub zde rozhodne zakoupit techniku velice rádi jim pomůžeme tyto záležitosti vyřídit... počítejte že některé kluby, tedy spíš jedinci motající se kolem testací využívají nevědomost lidí a jsou to celkem pálky co chtějí za vyřízení.... osobně jsem se vešel s pořízením značek 2800 kč! Co se týče STK tak s mašinkou na veteránských číslech na stk nechodíte takže bezpečnost je ve vaší režii... pouze předkládáte modrý průkaz (vystaven krájskou testací) koncem května k prodloužení a to prodloužení stojí cca 200 kč (jinka při tomto prodloužení se může stát že komise ho bude chtít auto vidět takže běhemo roku se nedopouštět žádných tuningový přestaveb) Takže to by bylo asi tak co mě k tomuhle tímatu napdlo... jo ještě co se týká poviného ručení tak veteráni platí 1/12 z celkové ceny odpovídající kategorie např my z uazem místo 8000 kč platíme cca 750 kč což je sranda
Brahmidi - tak to sme rádi hlavně velkejˇLáďa že bude mít na příštích milovicích bratřího plechového mastodonta, jinka my ho máme téměř v origo výbavě, jak jste na tom vy?
jinka pokud uvažujete jezdit s tim normoš musíte s doprovodnym vozidlem ale na příští milovice bychom mohli dát přesun a zajezdit v mordovejch roklích _________________ Hong cuang ťeie tong - staré vietnamské přísloví, doslovný překlad zní "Máš-li deštník v prdeli, neotvírej ho!"
Vítěz ve skákání v pytli 86 |
|
Návrat nahoru |
|
|
No55 MG Team
Založen: 18. 01. 2006 Příspěvky: 801 Bydliště: Březová
|
Zaslal: st říjen 11, 2006 3:23 pm Předmět: |
|
|
Marf napsal: | Tak to je uzasny, fakt se tesim az v tom prijedete. Jinak spotreba je docela velk ane?? 43l/100km, i kdyz nevim kolik tyhle vozitka zerou normalne. Proti aute je to masakr. hehe |
spotřeba kolem 40 s hodně lehkou nohou co jsme s tim jezdili na vojně tak normováno jsme měli 70l na 100, ale to bylo normovaný s terénem kde tenhle mastodont si vezme poměrně dost..... ten 8V v něm ale hezky bublá co se týče spotřeby na motohodinu tak bych odhadoval cca 25l na h _________________ Hong cuang ťeie tong - staré vietnamské přísloví, doslovný překlad zní "Máš-li deštník v prdeli, neotvírej ho!"
Vítěz ve skákání v pytli 86 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Charlie ADMIN
Založen: 13. 05. 2005 Příspěvky: 324 Bydliště: Chrudim
|
Zaslal: st říjen 11, 2006 5:42 pm Předmět: |
|
|
No55 .. díky za vyčerpávající informace _________________ C H A R L I E
Military-Paintball |
|
Návrat nahoru |
|
|
No55 MG Team
Založen: 18. 01. 2006 Příspěvky: 801 Bydliště: Březová
|
Zaslal: st říjen 11, 2006 6:04 pm Předmět: |
|
|
Další věc na kterou sem zapoměl a co si hodně lidi pletou... dříve znamenal provoz na veteránských značkách vyjet pouze na klubové oficiální srazy a vést knihu jízd... dnes je již situace jiná a můžete s tím jezdit jak je libo bez jakéhokoliv omezení teda pokud nemáte zrovna obrnáka
další lahudkou pro vyznavače rukého BRDM je že pro polici se udělal speciál jenž má na boku vestavěny dvaře a místo vlnolamu na přídi je vytalčovací deska na lidi.... bohužel přidáním dveří přuišel tenhle kus o výsuvná kolečka která byla za potřebí při překonávání záklopů a ztratil schopnost plavat... na druhou starnu jej dnešní konstruktéři vybavili motorem renault 6 válcem jenž má nižší spotřebu..... _________________ Hong cuang ťeie tong - staré vietnamské přísloví, doslovný překlad zní "Máš-li deštník v prdeli, neotvírej ho!"
Vítěz ve skákání v pytli 86 |
|
Návrat nahoru |
|
|
spita
Založen: 11. 08. 2006 Příspěvky: 17
|
|
Návrat nahoru |
|
|
No55 MG Team
Založen: 18. 01. 2006 Příspěvky: 801 Bydliště: Březová
|
Zaslal: čt říjen 12, 2006 11:38 am Předmět: |
|
|
tak konečně vidim ono zmínované vytuněné BRDM... jedná se o velitelskou verzi BRDM neb nemá otočnou bojovou věž, už sem o tom slyšel že prý je to v rusku poslední móda pro zbohatlíky nechat si takhle postavit obrnáka jako limuzínu... udajně do přihlašujou do provozu jako traktor ale rusko je země neomezených možností... jinka ten klokaní rám mi přijde že tomu vlnolamu musí dost překážet... osobně se mi to moc nelíbí dával bych přednost vojenský verzi ale to už je otázka vkusu _________________ Hong cuang ťeie tong - staré vietnamské přísloví, doslovný překlad zní "Máš-li deštník v prdeli, neotvírej ho!"
Vítěz ve skákání v pytli 86 |
|
Návrat nahoru |
|
|
spita
Založen: 11. 08. 2006 Příspěvky: 17
|
Zaslal: čt říjen 12, 2006 6:23 pm Předmět: |
|
|
NO55: Prosimte zapojili jsme baterku a nejde nam do proud. Nevis jestli to ma nakej "cudl" kterym se zapina? _________________ Brahmidi. |
|
Návrat nahoru |
|
|
No55 MG Team
Založen: 18. 01. 2006 Příspěvky: 801 Bydliště: Březová
|
Zaslal: pá říjen 13, 2006 12:03 pm Předmět: |
|
|
většina týhle techniky má tzv. odpojovače baterek, určitě to bude mít i tohle BRDM, nejčastěji se dává na mínus takže jít z baterky po mínusovim kabelu a měli by jste na něj narazit. Měl by být za střeleckou věží u pravého krytu... tak pak porefurejte jestli vám to fachá _________________ Hong cuang ťeie tong - staré vietnamské přísloví, doslovný překlad zní "Máš-li deštník v prdeli, neotvírej ho!"
Vítěz ve skákání v pytli 86 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|