Diskusní fórum  www.military-paintball.cz
Vítejte na sdruženém fóru paintballových klubů a přátel značkovacích zbraní, hrajících military paintball
v lesích, domech, hřištích a všude kde se sejde dobrá parta lidí, kteří si rádi zahrají
 
 FAQ   Hledat   Seznam uživatelů   Uživatelské skupiny   Registrace 
 Nastavení   Přihlásit, pro kontrolu soukromých zpráv   Přihlášení 

Zpusoby recyklace na velkych hrach

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra www.military-paintball.cz -> Paintball - Různé, off-topic
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
setler
Pohanský Pes


Založen: 28. 02. 2006
Příspěvky: 380
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: so únor 02, 2008 1:07 pm    Předmět: Zpusoby recyklace na velkych hrach Odpovědět s citátem

Momentalne se pouziva (nebo planuje pouzit) nekolik typu recyklace. Docela by me (a i jine) zajimaly nazory ostatnich na tyto moznosti, pripadne napady na dalsi mozne zpusoby. Jako inspirace pro organizatory Smile

Recyklace "v celou"
- kazdou celou hodinu (nebo jiny casovy interval) se zrecyklujou vsichni mrtvi a vrati se do hry
-> podle me zcela nevhodne, protoze se pouze opakuji pravidelne behy nekam na post, nasledny masakr a potom pulhodina opalovani u pivka... navic to nezohlednuje vysledky jednotlivych stran.

Recyklace "po case"
- hraci se recykluji po uplynuti daneho intervalu (obvykle 15 minut).
-> lepsi nez predchozi, ale do hry se vraci roztrousene skupinky hracu, pripadne jednotlivci

Recyklace "po skupinkach"
- hraci se recykluji "po case", ale do hry se smeji vratit az jako skupinka, tj pote co bude napr. 5(10) hracu ozivenych.
-> vraci se skupinky, schopne rozumne cinnosti, ale stale se jedna o nahodne sestavene jednotky, leckdy bez velitele....

Recyklace "po jednotkach"
- hraci se recykluji jako jednotky, tj. jedntoky ktere utrpely ztraty jsou stazene na mrtvoliste k doplneni, a vraci se prakticky okamzite, nebo po pra minutach. jednotlivi hraci se mohou recyklovat i "po case", ovsem interval je velice znevyhodnen (45-60min). jednotky jsou jmenovite stanoveny pred zacatkem hry
-> velke naroky na hlavni veleni a rozhodovani, na druhou stranu se do hry vraceji kompaktni jednotky vcetne velitelu atd. realne vyzkouseni v paintu zatim neprovedeno, ale je planovano Smile
_________________


JE TĚŽKÉ BÝT DEBILEM, PROTOŽE KONKURENCE JE VELIKÁ
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Frosty



Založen: 03. 01. 2008
Příspěvky: 54

PříspěvekZaslal: so únor 02, 2008 6:08 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Po jednotkach se me zamlouva nejvic uz z tech hledisek ze se vraci jako tym a maji velitele, navic to nabira vetsi ''military'' realitu, pokud utrpi jednotka silne ztraty tak se sama rozhodne zda je schopna postoupit o kus dal a riskovat totalni masakr nebo se vrati na zakladnu a doplni zde posily
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
cita.s



Založen: 10. 12. 2006
Příspěvky: 176

PříspěvekZaslal: so únor 02, 2008 6:38 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

To ji sice pravda ale vem si ze jednotka dobije urcity bod za cenu velkych strat a presto ze by i v omezenem poctu tento bod udrzela,musi se stahnout na mrtvoliste.Tak ti nevim, mne se nejvic zamlouva recyklace po urcitem case,ale urcite navrat v bojeschopne forme.Je pravda ze to bude pozbirana jednotka ale kdyz se nekdo ujme veleni a ostatni se podridi tak to jde.Muj nazor zdar
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
setler
Pohanský Pes


Založen: 28. 02. 2006
Příspěvky: 380
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: so únor 02, 2008 7:22 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Pokud jednotka utrpi velke ztraty, porad jeste se nemusi nutne stahnout na mrtvoliste, ale muze post drzet do posledniho muze, a mezitim cekat na vystridani... Smile
Problem nahodne posbiranych jednotek je prave to, ze "nekdo" se musi ujmout veleni, v poli pak pobihaji jednotky bez rozume zname struktury veleni a velitelstvi v tom vznika bordel... najednou misto pcoatecnich jednotek A,B,C,D mas A pul, B pul, C pul a jakesi posbirane F a G....
ale zatim to neni vyzkousene, tak uvidime jak to bude fungovat v realne hre.
Treba na WZ takto vytvorene posbirane jednotky moc nefungovaly, protoze se bud nenasel nikdo, kdo by velel, nebo naopak cast nerespektovala veleni a cestou nekde zmizela...
system pevnych jednotek je mi milejsi jeste z dalsiho duvodu - ty lidi se navzajem znaji, vi co od sebe muzou cekat a hlavne, je tu vic teamu ktere provadi secvicovani ruznych postupu v ruznych situacich, takze nasazeni pak bude mnohem ucinnejsi. a i veleni potom ma lepsi predstavu co od dane jednotky muze ocekavat - podle mych pozorovani jsou zde skupiny, ktere jsou hodne utocne, a jine na ktere se zase lze spolehnout ze dany bod udrzi, atd....
_________________


JE TĚŽKÉ BÝT DEBILEM, PROTOŽE KONKURENCE JE VELIKÁ
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Krasty



Založen: 02. 12. 2007
Příspěvky: 119

PříspěvekZaslal: so únor 02, 2008 7:32 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Mne se zamlouva po jednotkach, doplnil bych to tak ze alespon jeden clen jednotky musi byt na zivu a pro jednotku si dojit, kdyz zarvou vsichni tak by nasledovala nejaka penalizace.

Zkusil bych to taky zkombinovat s tema nahodnyma jednotkama, kdyz to vypada ze ma moje jednotka dobre sance na uspech beze mne muzu se domluvit s ostatnima mrtvolama a vratit se do hry treba s nima. Ale to by pak mohl vznikat totalni zmatek v komunikaci, mohla by se pro mne vratit moje jednotka a ja bych tam nebyl Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
GEorGE



Založen: 01. 06. 2006
Příspěvky: 1199
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: so únor 02, 2008 7:48 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Po jednotkách se recyklovat dá, ale jedině když nastavíš limit na velikost jednotky, a to okolo 6ti hráčů. Jinak to ani nemá smysl.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
setler
Pohanský Pes


Založen: 28. 02. 2006
Příspěvky: 380
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: so únor 02, 2008 8:07 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

tak minimalni velikost jednotky je potreba nastavit nejmene na 5 hracu, maximalni v podstate nema cenu omezovat, vzhledem k tomu ze pro recyklaci musi byt pritomni vsichni (zivi i mrtvi) clenove jednotky, staci omezit pocet jednotek pro danou stranu (cca jednu na 8-10 hracu). aby tam samozrejme nepobihaly jednotky o trech lidech... Smile
detailnejsi popis lze nalezt v pravidlech na AP08.

kombinace s nahodnymi jednotkami pak uz ale nema smysl, protoze tim prestane byt vyhodne recyklovat po jednotkach a cely system to naboura - nikdo nebude stahovat jednotku, kdyz si muze pockat na nahodne utvorenou posilu a tu pak rozhazet. samozrejme by se dalo udelat nejake vyvazeni v ruznych casech, ale system nesmi byt prilis komplikovany, jinak budou zmatky u velitelu, v organizaci a vubec...

v nasem navrhu co chceme vyzkouset stale zustava recyklace "po case", ale rozdil je v delce pobytu na mrtvisti, tj. 5 minut oproti 45...... Smile
_________________


JE TĚŽKÉ BÝT DEBILEM, PROTOŽE KONKURENCE JE VELIKÁ
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
cita.s



Založen: 10. 12. 2006
Příspěvky: 176

PříspěvekZaslal: so únor 02, 2008 8:24 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Pokud bude mit jednotka 20 a vice clenu pak by se dalo uvazovat o navratu po jednotkach.Po peti nebo sesti to by asi slo,ale je to stale o tom ze se ti dotycni musi alespon trochu znat,aby byly schopni se podridit veleni jednoho z nich kdyz jejich velitel bude stale v boji. My se pokousime sehrat vice clenu z ruznych tymu jsme teprve na zacatku tak uvidime jak to dopadne.Cuss
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Frosty



Založen: 03. 01. 2008
Příspěvky: 54

PříspěvekZaslal: so únor 02, 2008 8:47 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

setler napsal:

v nasem navrhu co chceme vyzkouset stale zustava recyklace "po case", ale rozdil je v delce pobytu na mrtvisti, tj. 5 minut oproti 45...... Smile

Akorát na cigárko Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
setler
Pohanský Pes


Založen: 28. 02. 2006
Příspěvky: 380
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: so únor 02, 2008 9:56 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

spis na doplneni vody a munice Smile
cigarko prijde az na hlidce Laughing
_________________


JE TĚŽKÉ BÝT DEBILEM, PROTOŽE KONKURENCE JE VELIKÁ
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Frosty



Založen: 03. 01. 2008
Příspěvky: 54

PříspěvekZaslal: so únor 02, 2008 11:11 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

To je taky fakt a nebo pak ''tuningova kombinace'' cigaro v hube a rukama doplnovat vodu a munici Laughing
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
papez



Založen: 13. 08. 2006
Příspěvky: 572
Bydliště: PPARENA

PříspěvekZaslal: ne únor 03, 2008 12:41 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Twisted Evil tohle je blbost, to je nerealne

Arrow smysl ma aby treba mrtvoliste smela opustit skupina o silu 25% z druzstva....cili 20 clenne druzstvo = limit pro opusteni mrtvoliste je 5 a predpoklada se navrat a postup se zbytkem

Exclamation ale je blbost aby skupinak treba 4 lidi drzela strategickej bod v patre a 16 lidi se kvuli topmu nemohlo treba 3 hodiny recyklovat......kor v poctu 100 na 100 je to temer 1/5 sil.....to me neprijde ku prospechu.....
_________________
Twisted EvilVítěz EP5 - Mistrovství Evropy ve sportovním paintballu 2009 a 2010 Twisted Evil

www.pparena.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
setler
Pohanský Pes


Založen: 28. 02. 2006
Příspěvky: 380
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: ne únor 03, 2008 9:44 am    Předmět: Odpovědět s citátem

2papez: tri hodiny ne, jen necelou hodinu Wink
_________________


JE TĚŽKÉ BÝT DEBILEM, PROTOŽE KONKURENCE JE VELIKÁ
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
papez



Založen: 13. 08. 2006
Příspěvky: 572
Bydliště: PPARENA

PříspěvekZaslal: ne únor 03, 2008 7:57 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Arrow aby z BIG GAME nebylo BIG WAIT Laughing Laughing Laughing
_________________
Twisted EvilVítěz EP5 - Mistrovství Evropy ve sportovním paintballu 2009 a 2010 Twisted Evil

www.pparena.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
Mihal
Pohanský Pes


Založen: 15. 06. 2006
Příspěvky: 472
Bydliště: Malé Rusko Čejovsko

PříspěvekZaslal: ne únor 03, 2008 8:22 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak ještě jednou, jak řekl Setler. Je to necelá hodina. Přesně 45 nim.

Vládík říká: "Papeži, Papeži Rolling Eyes "
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
setler
Pohanský Pes


Založen: 28. 02. 2006
Příspěvky: 380
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: ne únor 03, 2008 8:25 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

nemyslim, ze by doslo na big wait Smile
spis si myslim, ze to bude krok kupredu (zcela subjektivne) spravnym smerem. ale dokud se to nevyzkousi, tak bych velice nerad hodnotil.
_________________


JE TĚŽKÉ BÝT DEBILEM, PROTOŽE KONKURENCE JE VELIKÁ
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
papez



Založen: 13. 08. 2006
Příspěvky: 572
Bydliště: PPARENA

PříspěvekZaslal: ne únor 03, 2008 8:48 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Idea tak jako ono je to tezky, pac na BIG GAME rozlohy Milovic, se musi pocitat ze hrac je zastrelen, pak nasleduje presun na mrtvoliste, cekani a navrat do boje......ano tento cas by mohl byt kolem 45minut, ale pokud se jen na mrtvolisti bude cekat 45 minut, tak ve hre budou po case chybet lidi.....

Arrow co proste urcit v jaky cas budou chodit poslili....dejme tomu kazdou ctvrt a trictvrte.....v jinam case nelze odpustit mrtvoliste.....zadny mrtvoli a nahodile posili, kazdej velitel vi ze mu v urcitem cas prijdou posili a s tim muze planovat!

Arrow samozrejme by slo naplanovat ze v urcitou hodinu bude jeste posila treba v celou jednou za hru....nejak to namichat atp......

Arrow je proste jedno kdo kdy umrel a dorazil na mrtvoliste, opustit ho muze proste jenom v predem urceny cas, tim snaz se da kontrolvat navrat hracu do hry, vystroj a planovat...
_________________
Twisted EvilVítěz EP5 - Mistrovství Evropy ve sportovním paintballu 2009 a 2010 Twisted Evil

www.pparena.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
papez



Založen: 13. 08. 2006
Příspěvky: 572
Bydliště: PPARENA

PříspěvekZaslal: ne únor 03, 2008 8:49 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Mihal napsal:
Tak ještě jednou, jak řekl Setler. Je to necelá hodina. Přesně 45 nim.

Vládík říká: "Papeži, Papeži Rolling Eyes "


Laughing Vam to stejne na obidek a to vase grilovani stacit nebude Laughing
_________________
Twisted EvilVítěz EP5 - Mistrovství Evropy ve sportovním paintballu 2009 a 2010 Twisted Evil

www.pparena.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
Mihal
Pohanský Pes


Založen: 15. 06. 2006
Příspěvky: 472
Bydliště: Malé Rusko Čejovsko

PříspěvekZaslal: ne únor 03, 2008 9:34 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

PaPe, mi si na svojí seanci s grilem vždy čas najdeme! Very Happy

Jsou na okrajích spektra dva různé typy hráčů:
1. Chci hrát military a respektovat vojenský typ struktury a organizace se vším, co toto obnáší.
2. Chci si užít akční intenzivní střílečku.

Jakékoliv prolínání a kompromis mezi oběmi přístupy je samozřejmě možný a nikdo nic nikomu nepředepisuje. Je to v podstatě vždy v kompetenci pořadatelů, jak to cítí a jaký typ hry chtějí uspořádat.

Ke způsobu recyklace:
Čím větší je herní prostor, tím by měl být naopak čas recyklace delší. Nejdůležitějším důvodem je to, aby se hra necentralizovala uprostřed hřiště (uvažujeme dvě mrtvoliště). S krátkou dobou recyklace nemá protivník možnost dostat se na vzdálené body, i když bude jeho hra ve velké převaze (nepočítám-li fiasko na WZ 07 Smile). Víceméně si stejně hráči sami na mrtvolišti vytvoří vlastní dobu recyklace. Není v silách běžného paintballisty, aby byl schopen doběhnout po zásahu na mrtvoliště, tam v čase pod 15 min. doplnit střelivo apod. a být připraven běžet do hry. Já jsem to tedy zatím nikde neviděl. Tak proč se tomu tolik lidí tak brání. My považujeme za dostatečný čas ten, při kterém si hráč sedne, a má čas přemýšlet o tom, jaký je idiot, že se nechal vystřelit.

Mihal & Vládík, Maťo Ďurinda family
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
setler
Pohanský Pes


Založen: 28. 02. 2006
Příspěvky: 380
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: ne únor 03, 2008 9:55 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

recyklace v pevne stanovene casy je asi ta nejhrosi mozna varianta pro cokoliv, kde nejde o masakr na stredovem bodu. protoze se pravidelne opakuje v podstate start hry, kdy obe strany maji najednou plne sily, ktere bezi nekam doprostredka... ze zatim vyzkousenych povazuji za nejlepsi system recyklace "po skupinkach", ktery je vhodny i pro temer verejne hry typu WZ, z tech ktere jsou me zname pak "po jednotkach", ktery ovsem take predpoklada rekneme uzavrenejsi ucast, kdy se minimalne lide v jednotkach dobre znaji, jinak to nema smysl.
_________________


JE TĚŽKÉ BÝT DEBILEM, PROTOŽE KONKURENCE JE VELIKÁ
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
papez



Založen: 13. 08. 2006
Příspěvky: 572
Bydliště: PPARENA

PříspěvekZaslal: ne únor 03, 2008 9:55 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Arrow puvodne jsem chtel napsat neco jako ze kdyz ma byt vojne, mela by byt i fyzicka, ale nebudem se tu hadat, je to HRA Wink

Arrow ja se treba snazim byt na mrtvolisti jen onech 15min.(zrat, spat muzu vecer) a presun tam i zpet zvladnout rychle aby jsem co nejvice podporil stranu za kterou hraji a uz tak jsem ji oslabil, ze jsem padl.....nemam problem vyzkouset recyklaci po45minutach, nebo spis nedelat recyklaci vubec ale dat big game na jeden zivot, stejne by bylo do 2-3 hodin dobojovano a mohl by se scenar jet znovu s otocenymi stranami....

ale jde o to ze kdyz tech 45minut na tom mrtvolisti sectes s (u nekterych) plouenim tam a zpet tak mozna vysledna pauza hrace bude i 1h a 15 minut a to si myslim ze uz je fakt moc.....
_________________
Twisted EvilVítěz EP5 - Mistrovství Evropy ve sportovním paintballu 2009 a 2010 Twisted Evil

www.pparena.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
papez



Založen: 13. 08. 2006
Příspěvky: 572
Bydliště: PPARENA

PříspěvekZaslal: ne únor 03, 2008 9:57 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

setler napsal:
recyklace v pevne stanovene casy je asi ta nejhrosi mozna varianta pro cokoliv, kde nejde o masakr na stredovem bodu. protoze se pravidelne opakuje v podstate start hry, kdy obe strany maji najednou plne sily, ktere bezi nekam doprostredka... ze zatim vyzkousenych povazuji za nejlepsi system recyklace "po skupinkach", ktery je vhodny i pro temer verejne hry typu WZ, z tech ktere jsou me zname pak "po jednotkach", ktery ovsem take predpoklada rekneme uzavrenejsi ucast, kdy se minimalne lide v jednotkach dobre znaji, jinak to nema smysl.



ja myslim ze by nebyl problem urcit pro kazdou stranu jiny cas recyklace....napriklad strana A, recyklace 15 a 45 a strana B 00 a 30, plus moznost za hru pouzit 3 recyklace jak je libo, pripadne pridat interval....a samozrejme nepritel byx nevedel kdy se souper recykluje....coz simuluje nejaky posli vic nez to ze se jouda nahlasi na mrtvolisti, da si pivko, parek a az se vychcije, nabehne do hry, to muze veliotel planovat co chce ale stejne to bude zmatek
_________________
Twisted EvilVítěz EP5 - Mistrovství Evropy ve sportovním paintballu 2009 a 2010 Twisted Evil

www.pparena.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
Mihal
Pohanský Pes


Založen: 15. 06. 2006
Příspěvky: 472
Bydliště: Malé Rusko Čejovsko

PříspěvekZaslal: ne únor 03, 2008 10:09 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

To je Setlerem zmineny restart hry. Dle našeho cítění naprosto odlišný od toho, co je myšleno recyklací po jednotkách. Každému vyhovuje něco jiného, ale rozhoduje naštěstí pořadatel. A my pojedeme právě na tyto military hry. Myslíme tím military hry. Není military jako military. A to věz, že od té doby, co ovládám spoustu divokých kmenů, o tom vím své...
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
papez



Založen: 13. 08. 2006
Příspěvky: 572
Bydliště: PPARENA

PříspěvekZaslal: ne únor 03, 2008 10:28 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Wink to je fakt, poradatel rozhodne a my se pud poridime, nebo neprijedem....
_________________
Twisted EvilVítěz EP5 - Mistrovství Evropy ve sportovním paintballu 2009 a 2010 Twisted Evil

www.pparena.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
Jaroslav
Pohanský Pes


Založen: 13. 05. 2005
Příspěvky: 2004
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: ne únor 03, 2008 11:13 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

system recyklace by mel byt poplatny tomu, co se hrou (bojem) sleduje, takze myslim, ze v budoucnosti se budou stejne vyskytovat vsechny jeji mutace. Organizatori by nemeli zapomenout i na charakter terenu a velikost bojiste pri svem rozhodovani. System recyklace v pevne stanovenych oknech mysli zkousi BAR-BAR, jake maji vysledky nevim, ale jejich hre to zrejme vyhovuje. System po urcitem case je uplatnovan na WZ vysledky jsou odpovidajici velke mire nesehranosti tymu, dalsi stupen byl aplikovan na minule Aleji, kde byl rozdilny cas pro jednotlivce a vetsi uskupeni, ted na Aleji to vypada na zde jiz nekolikrat zminovany system recyklace po jednotkach, uvidime jaky bude mit efekt na hru

takze si mysli, ze neexistuje nejaky univerzalni model, proste ruzne typy her pro ruzne typy hracu vyzaduji ruzne zpusby recyklace
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra www.military-paintball.cz -> Paintball - Různé, off-topic Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Design by SkaidonDesigns | Distributed by Olate