|
Diskusní fórum www.military-paintball.cz Vítejte na sdruženém fóru paintballových klubů a přátel značkovacích zbraní, hrajících military paintball v lesích, domech, hřištích a všude kde se sejde dobrá parta lidí, kteří si rádi zahrají
|
|
|
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
spita
Založen: 11. 08. 2006 Příspěvky: 17
|
Zaslal: pá říjen 13, 2006 4:44 pm Předmět: |
|
|
dikes ale uz jsme to nasli:) zitra je prvni startovani:) _________________ Brahmidi. |
|
Návrat nahoru |
|
|
No55 MG Team
Založen: 18. 01. 2006 Příspěvky: 801 Bydliště: Březová
|
Zaslal: pá říjen 13, 2006 5:56 pm Předmět: |
|
|
tak to držim palec..... jestli to někde ale dlouho stálo počítejte že to bude asi dost čmudit (nejspíš gufera na ventilech budou v pytli) než s tim taky začnete řádit doporučuju vyměnit všechny olejový náplně (převodarna, rozvodovka, motor atd) co se týče mazacího plánu asi snad o tom neni třeba mluvit neb předpokládám že takovou hračku si nepořizujou automechanický analfabeti a hlavně né že vás napadne s tim hned jak to vrčí zajet do rybníka na zkušební plavbu aniž by jste neměli nějákou zálohu na vytáhnutí...... jinka do vody se jezdí s otevřenejma poklopama to pro případ že kdyby to šlo ke dnu aby vás to tam nepohřbilo za živa a byla šance z toho ještě utéct tak držim palec
ps za zmínku stojí kontrola nádrží jestli tam nemáte nějákej benzínovej kal... může to udělat velmi hezkou paseku a pak to fakt ne a ne nejet... (takovej případ sem měl na uazu jenž na stojáka stál a pak po 300m chcípnul páč ten kal se zvednul a ucpal to) _________________ Hong cuang ťeie tong - staré vietnamské přísloví, doslovný překlad zní "Máš-li deštník v prdeli, neotvírej ho!"
Vítěz ve skákání v pytli 86 |
|
Návrat nahoru |
|
|
kanec
Založen: 30. 06. 2006 Příspěvky: 267 Bydliště: Rumburg
|
Zaslal: pá říjen 13, 2006 8:21 pm Předmět: |
|
|
No55 napsal: |
tak konečně vidim ono zmínované vytuněné BRDM... jedná se o velitelskou verzi BRDM neb nemá otočnou bojovou věž, už sem o tom slyšel že prý je to v rusku poslední móda pro zbohatlíky nechat si takhle postavit obrnáka jako limuzínu... udajně do přihlašujou do provozu jako traktor ale rusko je země neomezených možností... jinka ten klokaní rám mi přijde že tomu vlnolamu musí dost překážet... osobně se mi to moc nelíbí dával bych přednost vojenský verzi ale to už je otázka vkusu |
No osobně si myslim že je těm zbohatlíkum jedno jesli mužou vlnolam použít nebo ne oni na vodu asi moc jezdit nebudou hlavně že mají BRDM v tuningu a kdyby nahodou někdy zatoužili vyjed stouhle radoby kraskou na vodu tak stejně budou jezdit jenom po ledě. |
|
Návrat nahoru |
|
|
spita
Založen: 11. 08. 2006 Příspěvky: 17
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Chronic
Založen: 12. 06. 2006 Příspěvky: 68 Bydliště: Rumburk
|
Zaslal: ne říjen 15, 2006 6:48 pm Předmět: |
|
|
jednim slovem: BOMBA
a uz se tesim az to uvidim live |
|
Návrat nahoru |
|
|
No55 MG Team
Založen: 18. 01. 2006 Příspěvky: 801 Bydliště: Březová
|
Zaslal: po říjen 16, 2006 11:55 am Předmět: |
|
|
Zdárek pěkně se vám to povedlo... jen taková otázka ten plechovej naviák co máte na boku hned za tou lopatou nemáte ho ještě jednou? to je jediný co nám chybí. Jinka ještě praporky a je to 100% paráda.. jinak dneska sem byl za starostkou na rozpravě o začlenění našeho sdružení do záchraného systému takže uvidíme jak se bude vyvíjet situace jinka tohle pro nás znamená zjednodušené získání další techniky a větší úspěšnost u grantů
jinka budeme se těšit na nějákou hru..... a poud bude chut úpříští WZ by už družstvo nemělo jen gazíka ale i brda
tady je odkaz zase na náš kousek at se taky pochlubíme
http://www.military-paintball.cz/index.php?cat=tymy&tid=9 (jinde ho bohužel nemáme na netu) _________________ Hong cuang ťeie tong - staré vietnamské přísloví, doslovný překlad zní "Máš-li deštník v prdeli, neotvírej ho!"
Vítěz ve skákání v pytli 86 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Chronic
Založen: 12. 06. 2006 Příspěvky: 68 Bydliště: Rumburk
|
Zaslal: čt říjen 19, 2006 5:44 pm Předmět: |
|
|
Chlapi skoda,ze na WZ II nejezdily tyhle transportery misto tech GAZů - okolni softacka chamrat by asi cumela . Samozrejme nechci tim rict, ze gazíci nebyly dobry!- naopak super |
|
Návrat nahoru |
|
|
No55 MG Team
Založen: 18. 01. 2006 Příspěvky: 801 Bydliště: Březová
|
Zaslal: čt říjen 19, 2006 6:05 pm Předmět: |
|
|
pro představu gazík sežere 12/100 a tenhle mastodont 40/100 snad na příští rok vyjde že budeme mít přístup do Mordový rokle na trialoou trat a dostatečně si tam zablbnem _________________ Hong cuang ťeie tong - staré vietnamské přísloví, doslovný překlad zní "Máš-li deštník v prdeli, neotvírej ho!"
Vítěz ve skákání v pytli 86 |
|
Návrat nahoru |
|
|
No55 MG Team
Založen: 18. 01. 2006 Příspěvky: 801 Bydliště: Březová
|
Zaslal: po listopad 13, 2006 12:26 pm Předmět: |
|
|
Tak jak to vypadá s tim vašim mazlíkem? udajně se příští rok chystá nějáká kolona obrněné techniky... něco jako spanilá jízda _________________ Hong cuang ťeie tong - staré vietnamské přísloví, doslovný překlad zní "Máš-li deštník v prdeli, neotvírej ho!"
Vítěz ve skákání v pytli 86 |
|
Návrat nahoru |
|
|
No55 MG Team
Založen: 18. 01. 2006 Příspěvky: 801 Bydliště: Březová
|
Zaslal: po prosinec 11, 2006 3:55 pm Předmět: |
|
|
tak co prdi co ten váš BRD? nějáký fotky bych uvítal _________________ Hong cuang ťeie tong - staré vietnamské přísloví, doslovný překlad zní "Máš-li deštník v prdeli, neotvírej ho!"
Vítěz ve skákání v pytli 86 |
|
Návrat nahoru |
|
|
spita
Založen: 11. 08. 2006 Příspěvky: 17
|
Zaslal: út prosinec 26, 2006 10:50 am Předmět: |
|
|
Ahoj promin pres zimu sem moc nechodim:)) Brd je hotovej a ceka na jaro. tady je par fotek.
Momentalne kupujeme BTR60:) (osadka 10 lidi)
_________________ Brahmidi. |
|
Návrat nahoru |
|
|
spita
Založen: 11. 08. 2006 Příspěvky: 17
|
Zaslal: út prosinec 26, 2006 10:57 am Předmět: |
|
|
No55 napsal: | Zdárek pěkně se vám to povedlo... jen taková otázka ten plechovej naviák co máte na boku hned za tou lopatou nemáte ho ještě jednou? to je jediný co nám chybí. Jinka ještě praporky a je to 100% paráda.. jinak dneska sem byl za starostkou na rozpravě o začlenění našeho sdružení do záchraného systému takže uvidíme jak se bude vyvíjet situace jinka tohle pro nás znamená zjednodušené získání další techniky a větší úspěšnost u grantů
jinka budeme se těšit na nějákou hru..... a poud bude chut úpříští WZ by už družstvo nemělo jen gazíka ale i brda
tady je odkaz zase na náš kousek at se taky pochlubíme
http://www.military-paintball.cz/index.php?cat=tymy&tid=9 (jinde ho bohužel nemáme na netu) |
Plechovej naviak by se dal sehnat jestli to je jeste aktualni.. na oplatku by jsme potrebovali ty "dreveny ranhna" na manimulaci pri plavbach. _________________ Brahmidi. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Charlie ADMIN
Založen: 13. 05. 2005 Příspěvky: 324 Bydliště: Chrudim
|
Zaslal: út prosinec 26, 2006 12:43 pm Předmět: |
|
|
Zdravím. Vy kupujete ještě BTR-60??? Uáááááááááááááááá já chci být ve vašem týmu a ani ne tak kvůli paintu, ale kvůli těm několikatunovým krasavcům . Doufám, že na další WarZone bude technika částečně zastoupena .. i když BTR asi ještě nebude.
A pro ostatní nadšence a fanatiky nějaké ty TTD (Takticko Technický Data)
BTR-60PB je kolový (8x8) obrněný transportér je v pořadí druhá modifikace BTR-60P. Má podobně jako první modifikace BTR-60PA pancéřovou stropní část a zesílené přední pancéřování., ale mimo to má ještě v první polovině korby umístěnou kuželovitou věžičku. Vozidlo má zabudovanou ochranu před ZHN a IČ pozorovací přístroje.
Věžička s kulometem je umístěná nad druhým párem kol, motor-převodový prostor v zadní části. Řidič a velitel sedí v přední části korby. Příslušníci roje vzadu a ke vstupu a výstupu používají boční poklopy na obou stranách korby mezi druhým a třetím kolem. Věžička má odměr 360° a kulomet má náměr v rozsahu od -5° do +30°.
Vozidlo je plně obojživelné, pohyb na vodě zajišťuje vodomet v zadní části korby.
Z BTR-60PB jsou odvozena různá velitelská, spojovací a dílenská vozidla, která jsou většinou zbavena výzbroje.
Osádka......................................................2+14 (řidič, velitel+příslušníci roje)
Bojová hmotnost......................................10 300 kg
Rozměry-délka korby..................................7560 mm
-šířka............................................2825 mm
-výška...........................................2310 mm
-světlá výška...................................475 mm
Výkon motoru.................................................2x67 kW
Měrný výkon.................................................13 kW/t
Maximální rychlost.........................................80 km/h
Maximální rychlost plavby..............................10 km/h
Maximální dojezd.........................................500 km
Zásoba paliva...............................................290 l
Překročivost....................................................2 m
Brodivost.....................................................plave
Výstupnost......................................................0.4 m
Maximální úhel stoupání.................................60 %
Maximální úhel bočního náklonu.....................40 %
Výzbroj-kulomet............................................14.5 mm KPVT
-spřažený kulomet................................7.62 mm PKT
Po verzích BTR 60P, PA, PA1 a PU vyjela v roce 1965 z výrobných hal GAZ, v městě Gorkij, další modifikace BTR 60, která se pod vojenským označením BTR 60 PB stala základním vozidlem pro celou řadu účelových nástaveb druhů vojsk a vyráběla se do roku 1976. Podle informácí VHA Praha, byl BTR 60PB zařazený do výzbroje ČSLA, pravděpodobně v roku 1981.
Korba vozidla
BTR 60PB má korbu zakrytou stropnou pancéřovou deskou. Vzduchová a vodotěsná korba pontonového typu, s plochým dnem, je svařená z kalených pancéřových ocelových plátů. V přední časti vozidla je na čelním, dolním, šikmém pancéři vozidla vlnolam, který se před vjezdu do vody zvedá do pracovní polohy a při plavbě tak zabraňuje ponoření a zatopení čela vozidla. Na horní čelním pancíři jsou dvě okna - řidiče a velitele vozidla se stěrači. Na jejich horním okraji jsou na pantech připevněné sklopné pancéřové desky, sklápěné při bojové činnosti.
Na pravé straně vozidla, nad druhým kolem, jsou v bočním, horním pancéři čtvercové dveře pro nastupování a vystupování výsadku. Stejné dveře jsou také na levém bočním, horním pancíři, mezi druhým a třetím kolem. Z obou stran vozidla jsou nad čtvrtými kolami v horních bočních pancířích obdelníkové dvířka, které jejich základnu tvoří kratší strana. Dvířka slouží na přístup do motorového prostoru, k palivovým čističům a karburátoru motoru, olověným akumulátorovým batériím vozidla. Posádka a výsadek mají na obou stranách horních bočních pancířů vozidla horizontálně držadla pro nastupovaní a vystupovaní. Na zadní časti horních bočních pancířů, za zadními kolami, jsou na každé straně vozidla směrem dozadu a šikmo dole umístěné tlumiče výfuku pravého a levého motoru s výfukovou rourou.
V stropním pancíři jsou v přední časti průlezy s poklopy pro nastupování a vystupovaní velitele vozidla a řidiče. Za nimi, nad druhou nápravou vozidla, je na stropním pancíři střelecká věžička s tankovými kulomety KPVT, kalibru 14,5 mm a PKT, kalibru 7,62 mm. Pro nastupování a vystupování výsadku jsou za věžičkou dva průlezy. Na pravé straně v směru jízdy, hned za věžičkou, je obdelníkový (menší) průlez s poklopem, delší stranou orientovaný kolmo k podélné ose vozidla. Před motorovou přepážkou, je na levé straně čtvercový (větší) průlez s poklopem. V zadní časti stropního pancíře, zakrývající motorový a převodový prostor jsou lamely přístupu vzduchu k chladičům, obvykle překryté kovovým rámem nebo pletivem.
Na okrajích zadního čela vozidla jsou umístěné zadní sdružené světla a tažné háky. V středu zadního čela jsou nůžkovitě otvírané půlky krytu zařízení pro plavbu. V dolní, vnitřní časti korby, od zadního čela po chladiče a ventilátory motorů, jsou po stranách nádrže pohonných hmot. Mezi nádržemi, v podélné ose vozidla, se nachází roura vrtulového čerpadla, procházející zadním čelem vozidla. Sací kanál roury je na dně korby, za zadní nápravou vozidla, chráněný hustým kovovým pletivěm proti vniknutí předmětů, které by mohli vrtulové čerpadlo poškodit.
Motor a převody
K pohonu vozidla slouží dva čtyřdobé, zážehové, kapalinou chlazené, řadové šestiválcové motory GAZ 49B, každý s obsahem 3.480 cm-3 a výkonem 66 kW (90 KS) při 3.600 otá/min-1. Společný objem motorů je 6.960 cm-3 a výkon 132 kW (180 KS). Každý motor má jednolamelovou, mechanickou, třecí suchou spojku a mechanickou převodovku se čtyřmi stupněmi vpřed a jedním zpátečním, s pomocnou převodovkou pro pohon vrtulového čerpadla při plavbě. Motory můžou jako palivo používat automobilový benzín s oktanovým číslem 72. Výrobce však doporučoval pro ČSLA používání BA 90. Na mazání motorů v ČSLA doporučoval výrobce motorový olej OA-M4 AD.
Podvozek
Vozidlo má čtyři hnací, výkyvné nápravy, umístěné ve vnitřku korby, s pohonem všech kol přes stálou jednostupňovou redukci, vloženou v kole. Systém přenosu kroutícího momentu od motorů na kola zůstal zachovaný pro všechny modifikace.
Kola 1. a 2. nápravy jsou řiditelné. Náklon kol je 3°, boční náklon otočných čepů je 7°. Zbíhavost kol 1. nápravy je 5 až 7 mm, 2. nápravy 3 až 5 mm.
Každé kolo je nezávisle zavěšené na výkyvných ramenách a odpružené podélnou skrutnou tyčí s dvojčinnými hydraulickými tlumičemi. Kola 1. a 4.nápravy mají po dvou tlumičích, kola 2. a 3. nápravy mají po jednom tlumiči. Rozměry ráfků kol jsou 9 x 18˝. Vozidlo používá speciální taktické pneumatiky s rozměrem 13.00 x 18˝. Pneumatiky může řidič prostřednictvím systému centrálního huštění pneumatik podhušťovat a dohusťovat i během jízdy, v rozsahu 0,5 až 2,5 MPa. Rozvodovky náprav jsou samosvorné, kolíkové.
Pracovní brzda je, podle ruských podkladů, jednookruhová, hydraulická, s pneumatickým posilovačem brzdného účinku. Brzdové bubny kol jsou hermeticky uzavřené, mechanismus je dvojčelisťový, s hydraulickým válečkem. Parkovací brzda je mechanická, bubnová, čelisťová, s přenosem brzdného účinku na sekundárně (hnací) hřídele převodových skříní.
Bojový prostor vozidla
Pracoviště řidiče
Řidič má pracoviště v levé přední časti vozidla. Nastupuje a vystupuje stropním průlezem. Výhled z vozidla má čelním pancéřovým sklem se sklopným pancířem. Pro orientaci v bojové situaci má řidič přímo před sebou denní pozorovací přístroj TNPO-115, který se v noci vyměňuje za noční přístroj TVNO-2B. Vlevo má hlavní pozorovací přístroj TNPO-115, přímo spojený s regulátorem ohřevu RTS-27-3A. Vpravo má přístroj TNP-B. Na levém bočním pancíři má dva přístroje TNP-B. Na svém pracovišti má řidič všechny ovládací prvky pro obsluhu vozidla.
Pracoviště velitele
Velitel vozidla má pracoviště v pravé přední časti vozidla. Nastupuje a vystupuje stropním otvorem s poklopem. Výhled z vozidla má čelním pancéřovým sklem se sklopným pancířem. Pro orientaci v bojové situaci má před sebou denní periskopický přístroj TPKU-2B, který je možné v noci vyměnit za noční přístroj TKN-1S. Vpravo má pozorovací přístroj TNPO-115. Vlevo má jeden a na pravém bočním pancíři dva pozorovací přístroje TNP-B. Na svém pracovišti má ovládací prvky spojení a velení, ovládací skřiňku dozimetru DP-3B, ostatní přístroje a zařízení pro zabezpečení bojové činnosti jednotky.
Prostor střelecké věžičky a pracoviště střelce
Střelecká věžička je umístěná na stropě korby vozidla, na kuličkové dráze věnce věže, za pracovištěm velitele vozidla a řidiče. Ve věžičce jsou lafetované zbraně organické výzbroje vozidla : tankový kulomet KPVT, kalibru 14,5 mm jako hlavní zbraň a spřažený tankový kulomet PKT, kalibru 7,62 mm. Palebný průměr zbraní je 500 ks nábojů pro KPVT a 2.000 ks nábojů pro PKT. Pro míření zbraní slouží zaměřovač PP 61AM. Kromě těchto zbraní se ve vozidle veze jedna signální pistole a 12 ks nábojů. Na obvodě jejího kruhu má zavěšené sedadlo střelec z lafetovaných zbraní, který se po dobu činnosti věžičky pohybuje se sedadlem po obvodě jejího kruhu. Proto je prostor pod střeleckou věžičkou celý volný, aby střelec nebyl omezovaný při činnosti.
Prostor výsadku
Prostor výsadku tvoří s prostorem střelecké věžičky a prostorem řidiče i velitele vozidla jeden celek. Výsadek sedí na dvou čalouněných lavicích, umístěných před motorovou přepážkou kolmo k podélné ose vozidla. Zadní lavice je těsně před přepážkou. Za jejím opěradlem je prostor pro uložení výstroje výsadku. Řidič a velitel vozidla mají svou výstroj zavešenou na zadní části opěrek svých sedadel. Přední lavice je těsně pod zadním obrysem kruhu střelecké věžičky.
zdroj: internet a hlavně zajímavá stránka, která se Brahmidům při rekonstrukci BTR může hodit http://www.pvo.webz.cz/uvod.htm _________________ C H A R L I E
Military-Paintball |
|
Návrat nahoru |
|
|
No55 MG Team
Založen: 18. 01. 2006 Příspěvky: 801 Bydliště: Březová
|
Zaslal: út prosinec 26, 2006 4:52 pm Předmět: |
|
|
Kde jste to sschrastili? od vojáků nebo to bylo koupëný od nějákýho fandy co už mu to zakázala manželka? jinka u vojáků asi pochubuju že by ještě měli nějáký BTR... co se týče týhle mašiny má oproti OT 64 jednu výhodu že ta příprava na plavbu neni tak zdlouhavá taky bych to bral jen ted válčíme s prostorem.. jo bejt tak stodola... pak už by se to něják zplácalo.
Co se týče navijáku (plechovýho kotouče) tak bychom ho brali.... jen ty klacky nemáme ale poptám se a kdyžtak si vymyslete alternativní věc
jinka přijedete s něčim do milovic? nepředpokládám že by se s těmahle mastodontama hrálo ale jako statická ukázka a a vyhlídková jízda by to bolo super _________________ Hong cuang ťeie tong - staré vietnamské přísloví, doslovný překlad zní "Máš-li deštník v prdeli, neotvírej ho!"
Vítěz ve skákání v pytli 86 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Charlie ADMIN
Založen: 13. 05. 2005 Příspěvky: 324 Bydliště: Chrudim
|
Zaslal: st prosinec 27, 2006 12:57 pm Předmět: |
|
|
Zdravím. BTRko je v našich končinách docela rarita. Více se používaly OT-64 Skot. Kolik se pohybuje cena za BTR? Tady se asi opravdu jedná už o jednou koupený exponát (viz. foto z BAHNA), který pak putoval opět do bazaru (pod stejným označením na boku pancíře). Nebude problém se sháněním nahradních dílů? Nebo jsou ty UAZ motory držáci jako u UAZ469? Když už chcete pořizovat "osmikolku" není lepší pořídit OT-64 s podvozkem a motorem TATRA, teď se je bude AČR docela zbavovat , když příjdou PANDURY. A jak jsem koukal, tak už se OT-64 v bazarech nějakou dobu nabízejí. Zcela jistě by bylo mnohem lepší servisování. Nebo to je otázka na MG, jestli nechtějí pořídit SKOTa . WarZone by byl megamasážní a airsofťáci by pukli závistí .
Techniká ... pojedete příští rok s nějakým vehiklem na BAHNA? Ideální by byl samozřejmě BTR .. páč BRDM tam je v docela velkém zastoupení . No, budu vás tam vyhlížet, tak jako tak . _________________ C H A R L I E
Military-Paintball |
|
Návrat nahoru |
|
|
No55 MG Team
Založen: 18. 01. 2006 Příspěvky: 801 Bydliště: Březová
|
Zaslal: st prosinec 27, 2006 2:14 pm Předmět: |
|
|
Co se týče BTR tak by ten motor měl bejt stejnej jako v BRDM takže co se týče nd tak dostupnost bude stjená jako u BRDM jen u toho BTR by měly bejt ty motory 2 takže lze dojed i na druhý motor když vám jeden vysadí.... BTR bylo ruskou rakvičkou která se sem moc nedostala jak řikal charlie páč v roce 64 sme měli s polákama alternativu SKOT 64... Těch je tu dost některé bazary udávají cenu kolem 150000 kč což je poměrně dost pálka jinka zvažoval sem to a raději bych toužil po BTR, jednoduší servis než u skotáka... tedy aspon pro mne páč benzínu stačí když čerpadlo funguje a cpe benzín a rozdělovač dobře hází jiskru kdežto u dieslu je třeba už trochu více zkušeností automechanika.... co se týče plavby s BTR zahučíte rovnou do vody, u skota je nutné hlavně zkontrolovat těsnost dveř atd jinka máte pěknou ponorku, no a hlavně BTR vídíte přes skla, neříkám že je to výhled jako z nový fabie ale je z toho vidět o trochu více než ze skota ale uvidíme jak na tom budem finančně. ono stačí že jsem nakazil Hogiho kterej si pořídil 469
většinou tahle těžká technika nemá pro kluby moc významu páč moc to žere a k většímu užitku to neni... ale spíš tak pro parádu
jinka bahna něják nejezdim páč ono když tu techniku hodíš do bláta až po přední sklo pak musíš všechno čistit a takovej ras na ty auta zase nejsem, ikdyž jen tam zajet jako pro parádu by nebylo špatný no a pak u nějákýho tankysty somrovat "strejdo svezte nás" _________________ Hong cuang ťeie tong - staré vietnamské přísloví, doslovný překlad zní "Máš-li deštník v prdeli, neotvírej ho!"
Vítěz ve skákání v pytli 86 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Charlie ADMIN
Založen: 13. 05. 2005 Příspěvky: 324 Bydliště: Chrudim
|
Zaslal: st prosinec 27, 2006 3:18 pm Předmět: |
|
|
Počkej, chceš snad říct, že si Hogi pořídil UAZ469? Nebo myslíš tu vaši sanitní verzi?
Jo pro parádu to samozřejmě je v prvé řadě .. a taky pro nadšence do této techniky. Co já bych za to dal, kdybych se mohl na restaurování něčeho podobného od základu podílet .
Poslední dva ročníky BAHNA byly v naprostých vedrech .. takže se žádné blátíčko nekonalo. Přihlásit se ale můžete do závěrečné bodovací soutěže pro soukromé vlastníky bojové techniky. Jezdí se na tankovém okruhu dlouhém přibližně 4km .. ideální na otestování co váš mazlík a řidičský um dovede . A pak dojde i na tu posvátnou větu "strejdo z MG, svez mě"
Asi znáte .. ale co kdyby .. třeba tam najdete nějakej ten vehement co se dá špatně nebo vůbec sehnat.
http://www.excaliburarmy.cz/stranky3/specialni-technika.htm _________________ C H A R L I E
Military-Paintball |
|
Návrat nahoru |
|
|
No55 MG Team
Založen: 18. 01. 2006 Příspěvky: 801 Bydliště: Březová
|
Zaslal: st prosinec 27, 2006 3:35 pm Předmět: |
|
|
jo Hogi si pořídil 469.... ale práce je na tom jak na kostele... takže ted má sundanou boudu z rámu a vaří se o stošest.... jako bejt takovej stav u sanity tak si to asi jdu hodit ale uvidíme vypadá to že se s tim popere statečně.. takže na jaře by mohl k Brdákovi a Mazlíkovi 452 přibejt ještě 469 ale uvidíme co nám jisté instituce nadělí a když to dopadne tak jak má pak věř tomu charlii že nám klidně můžeš jít pomoc budem jedině rádi _________________ Hong cuang ťeie tong - staré vietnamské přísloví, doslovný překlad zní "Máš-li deštník v prdeli, neotvírej ho!"
Vítěz ve skákání v pytli 86 |
|
Návrat nahoru |
|
|
spita
Založen: 11. 08. 2006 Příspěvky: 17
|
Zaslal: ne leden 07, 2007 10:30 am Předmět: |
|
|
Charlie napsal: | Zdravím. BTRko je v našich končinách docela rarita. Více se používaly OT-64 Skot. Kolik se pohybuje cena za BTR? Tady se asi opravdu jedná už o jednou koupený exponát (viz. foto z BAHNA), který pak putoval opět do bazaru (pod stejným označením na boku pancíře). Nebude problém se sháněním nahradních dílů? Nebo jsou ty UAZ motory držáci jako u UAZ469? Když už chcete pořizovat "osmikolku" není lepší pořídit OT-64 s podvozkem a motorem TATRA, teď se je bude AČR docela zbavovat , když příjdou PANDURY. A jak jsem koukal, tak už se OT-64 v bazarech nějakou dobu nabízejí. Zcela jistě by bylo mnohem lepší servisování. Nebo to je otázka na MG, jestli nechtějí pořídit SKOTa . WarZone by byl megamasážní a airsofťáci by pukli závistí .
Techniká ... pojedete příští rok s nějakým vehiklem na BAHNA? Ideální by byl samozřejmě BTR .. páč BRDM tam je v docela velkém zastoupení . No, budu vás tam vyhlížet, tak jako tak . |
Je to koupeny z tabora za 350k vyhoda je ze v tom jsou dva dieselove motory. Dovnitr se vejde 12 lidi. Kdyztak na ty bahna se domluv s primo s majitelem coz je otec:)) Ja tomu zas tolik nerozumim. milos.spitalsky@seznam.cz _________________ Brahmidi. |
|
Návrat nahoru |
|
|
No55 MG Team
Založen: 18. 01. 2006 Příspěvky: 801 Bydliště: Březová
|
Zaslal: st leden 10, 2007 10:03 pm Předmět: |
|
|
spita - tak co ten naviják? rád bych ho konečně schrastil byla by možnost ho odkoupit? nebo mám pořád shánět ten klacek s hákem kdyžtak mi dej vědět jestli ho ještě máte _________________ Hong cuang ťeie tong - staré vietnamské přísloví, doslovný překlad zní "Máš-li deštník v prdeli, neotvírej ho!"
Vítěz ve skákání v pytli 86 |
|
Návrat nahoru |
|
|
spita
Založen: 11. 08. 2006 Příspěvky: 17
|
Zaslal: čt leden 11, 2007 12:16 pm Předmět: |
|
|
Navijak shanime az bude tak se hned ozvu treba pres PM. Klacek shanej:)) Kdyz nesezenes tak se nic nedeje. _________________ Brahmidi. |
|
Návrat nahoru |
|
|
spita
Založen: 11. 08. 2006 Příspěvky: 17
|
Zaslal: st červen 13, 2007 11:22 am Předmět: |
|
|
pridavam nove fotky:) Detsky den v Ruseku
_________________ Brahmidi. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Charlie ADMIN
Založen: 13. 05. 2005 Příspěvky: 324 Bydliště: Chrudim
|
Zaslal: čt červen 14, 2007 6:03 pm Předmět: |
|
|
Jsou to vymazlenci!!! Letos jedu opět na BAHNA 2007 (23.6.) tak vás tam třeba uvidím . Ten BTR-60 je krasavec .. fakt se vám to podařilo pěkně zrenovovat. Klobouk dolůůůů. _________________ C H A R L I E
Military-Paintball |
|
Návrat nahoru |
|
|
Chronic
Založen: 12. 06. 2006 Příspěvky: 68 Bydliště: Rumburk
|
Zaslal: pá červen 15, 2007 3:13 pm Předmět: |
|
|
Spis nez "pekne" bych rekl "NADHERNE" _________________ www.rpc.xf.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
Ciza
Založen: 14. 10. 2007 Příspěvky: 127 Bydliště: Letohrad
|
Zaslal: po květen 25, 2009 5:45 pm Předmět: |
|
|
Koukam, ze toto vlakno je pomerne dlouhou dobu mrtve. Nevadi. Pro nadsence tezke vojenske techniky. Muj kamos je clenem vojenskeho muzea v Kralikach, poradaji s armadou akcicku s nazvem Cihelna, ukazky bojove techniky, vystroje soucasne i historicke. Jednou jsme se bavili a rikal, ze kdo je clenem muzea, muze si vybrat nejakou napul rozpadly treba BVP nebo cokoliv je tam na hromade a muze si to dat dokupy. Nahr. dily jsou v rezii muzea. Staci investovat svuj cas a nadseni. Po zprovozneni na akcich muzea si muze dotycny se svym drobeckem zaradit. Doufam, ze to jeste plati. Mluvili jsme o tom na posledni Cihelne 2008. Pokud by mel nekdo zajem, muzu pozjistovat podrobnosti. Pokud je tu nekdo kdo o tom vi vic, tak me opravte. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
|