|
Diskusní fórum www.military-paintball.cz Vítejte na sdruženém fóru paintballových klubů a přátel značkovacích zbraní, hrajících military paintball v lesích, domech, hřištích a všude kde se sejde dobrá parta lidí, kteří si rádi zahrají
|
|
|
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Rogan
Založen: 02. 12. 2007 Příspěvky: 419 Bydliště: Praha
|
Zaslal: ne březen 29, 2009 9:16 pm Předmět: Bezpečnost v autě |
|
|
Vim, že to sem tak úplně nepatří, ale trošku to s paintem stejně souvisí.
Dneska jsme jeli kolona aut do Milovic a na okresce před Milovicemi náš řidič najel omylem pravou stranou trochu do krajnice. Ta byla podmáčená a probořila se nám pod zadním kolem. Řičič se to snažil dorovnat, ale auto už bylo moc rozhozený. Co se dělo dál vám popisovat nebudu. Jen s neskutečnou dávkou štěstí a PŘEDEVŠÍM díky pásům jsme tři vyvázli pouze s lehkým pohmožděním páteře a jeden z nás se praštil do hlavy. Řidiči se nic nestalo.
Vím, že spousta lidí jezdí na zadních sedačkách nepřipoutaná a na krátké přejezdy se často nepoutá ještě víc lidí. Poutal sem se vždycky, ale tohle mě utvrdilo v tom, že stačí fakt málo a jste v mrazáku.
Proto se prosím poutejte pásy i na krátké přejezdy a paintballové vybavení dávejte do kufru. Mít něco v prostoru cestujících co se volně může při nárazu pohybovat se stává smrtící záležitostí.
Jen na závěr. Policie zhodnotila bouračku jako těžkou nehodu. Auto vhodné akorát do šrotu. Zachránily nás pásy, kvalitní auto a notná dávka štěstí. |
|
Návrat nahoru |
|
|
No55 MG Team
Založen: 18. 01. 2006 Příspěvky: 801 Bydliště: Březová
|
Zaslal: po březen 30, 2009 4:04 pm Předmět: |
|
|
no koukám agitace besipu.... má pravdu ten chlapec.... třebas já se v autě vubec nepoutám...síla zvyku z nákladaku... navíc pokud máte za sebou dalšího člověka který nepoután tak ten vás bezproblému při čelním zabije, proto jsou na zadních sedadlech důležité pásy. Jinak to že máte kvalitní auto a jste připoutaný vás něják extra nezachrání. Při čelnáku nad 80km/h maji pásy akorát dvě funkce 1) f je to že vám krásně zlomí klíční kost 2) f je pouze estetická tak že vypadáte docela v pohodě, pouze vaše vnitřnosti zažily takové přetížení že se vám nakrsně utrhly.... než bourát připoután v kvalitním aute raději v horším autě bezpečně a pomalu dojed... to že neslyšíte hluk motoru, vybrace vozidla na nerovnstech, a připadá vám že ten tachometr silně nadměřuje pak věřte tomu že moderní technoligie oklamala akorát vaše smysly uvnitř vozu, venku stále zustává ta krutá fyzika, která platí jak pro škodu 105 tak pro poslední řadu BMW poříd stejně _________________ Hong cuang ťeie tong - staré vietnamské přísloví, doslovný překlad zní "Máš-li deštník v prdeli, neotvírej ho!"
Vítěz ve skákání v pytli 86 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Adka
Založen: 03. 07. 2008 Příspěvky: 12
|
Zaslal: po březen 30, 2009 8:25 pm Předmět: |
|
|
Dovolím si nesouhlasit! Měla jsem možnost absolovovat kurz, http://www.autodromvmyto.cz/kurzy-bezpecne-jizdy.php, a mají ho za sebou i skuteční páni řidiči, kterých umění obdivuji a vážím si jich. Mj. Kresta, Kopecký, záchranáři, hasiči aj. Fyziky jsme si tam užili haba kuk A je obrovský rozdíl mezi tím jestli sedíte v BMV nebo ve Škodě 105. A z vlastní zkušenosti, mají pásy své opodstatnění i při čelňáku nad 80km _________________ Moudřejší ustoupí. Smutná pravda, na níž je založena světovláda hlouposti. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Rogan
Založen: 02. 12. 2007 Příspěvky: 419 Bydliště: Praha
|
Zaslal: po březen 30, 2009 10:22 pm Předmět: |
|
|
Adka napsal: | Dovolím si nesouhlasit! Měla jsem možnost absolovovat kurz, http://www.autodromvmyto.cz/kurzy-bezpecne-jizdy.php, a mají ho za sebou i skuteční páni řidiči, kterých umění obdivuji a vážím si jich. Mj. Kresta, Kopecký, záchranáři, hasiči aj. Fyziky jsme si tam užili haba kuk A je obrovský rozdíl mezi tím jestli sedíte v BMV nebo ve Škodě 105. A z vlastní zkušenosti, mají pásy své opodstatnění i při čelňáku nad 80km |
To nám řekli jak policajti, tak hasiči. A krom toho čelní náraz jsme měli cca v 90Km/h, dále jsme pokračovali pětimetrovým letem. Být to starší plechovka, tak už po prvním nárazu máme motor na místě řidiče a jeho spolujezdce. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Adka
Založen: 03. 07. 2008 Příspěvky: 12
|
Zaslal: út březen 31, 2009 6:38 am Předmět: |
|
|
Má reakce byla na na příspěvek od No55 _________________ Moudřejší ustoupí. Smutná pravda, na níž je založena světovláda hlouposti. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Rogan
Založen: 02. 12. 2007 Příspěvky: 419 Bydliště: Praha
|
Zaslal: út březen 31, 2009 6:59 am Předmět: |
|
|
Adka napsal: | Má reakce byla na na příspěvek od No55 |
Já vím Jen přitakávám. |
|
Návrat nahoru |
|
|
marty+
Založen: 18. 02. 2008 Příspěvky: 2179 Bydliště: UH-1D
|
Zaslal: út březen 31, 2009 7:14 am Předmět: |
|
|
Rogan napsal: | ....cca v 90Km/h, dále jsme pokračovali pětimetrovým letem.... |
Tak to ti teda povím, že to musela být festovní darda. A nejspíš jste se znovu narodili.
My pokáceli starou trnku za zatáčkou na plných brzdách už jen v cca padesáti. Nebyli jsme připoutaní (já byl spolujezdec), protože jsme se jeli projet jen kolem "baráku". Že je i padesátka rychlost jsem cítil ještě čtrnáct dnů, protože jsem šel koleny do palubní desky a to jsem ten náraz očekával! Lepší na třikrát zlomenou klíční kost, než být slintající idiot na invalidním vozíku s pořádnou boulí na čele. Ono rozštípat starou škodárnu a nový BéeMWé je rozdíl. _________________ Politruk ŽABÍ CREWe
Taktické vybavení http://www.frogman.cz
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Rogan
Založen: 02. 12. 2007 Příspěvky: 419 Bydliště: Praha
|
Zaslal: út březen 31, 2009 9:02 am Předmět: |
|
|
marty+ napsal: |
Tak to ti teda povím, že to musela být festovní darda. A nejspíš jste se znovu narodili.
My pokáceli starou trnku za zatáčkou na plných brzdách už jen v cca padesáti. Nebyli jsme připoutaní (já byl spolujezdec), protože jsme se jeli projet jen kolem "baráku". Že je i padesátka rychlost jsem cítil ještě čtrnáct dnů, protože jsem šel koleny do palubní desky a to jsem ten náraz očekával! Lepší na třikrát zlomenou klíční kost, než být slintající idiot na invalidním vozíku s pořádnou boulí na čele. Ono rozštípat starou škodárnu a nový BéeMWé je rozdíl. |
To nám říkalo víc lidí, že jsme se znovu narodili Vtipný bylo, když brácha, který jel v autě za námi říkal: "já už sem tim filmařským povoláním tak deformovanej, že než sem si uvědomil kdo v tom autě jede, tak sem obdivoval tu estetickou krásu těch odletujících kusů auta..." |
|
Návrat nahoru |
|
|
Uziel Gal
Založen: 05. 12. 2006 Příspěvky: 2754 Bydliště: Cheb
|
Zaslal: út březen 31, 2009 10:05 am Předmět: |
|
|
pasy maj urcite sve opodstatneni. zhruba pred 5ti lety jsem uspesne zlikvidoval renault laguna o 70 cm strom, celni naraz cca v 80 kmh-1. od pasu jenom modrina, ale borec s borkyni co jeli v aute za mnou malem proleteli az ven protoze pasy nemeli.
a poznamka, ten kdo ma v aute airbagy, by mel ty pasy urcite pouzivat _________________ --------HAD-------
www.skalkajda.cz
Pokud nezvracíš, piješ pod své možnosti. |
|
Návrat nahoru |
|
|
No55 MG Team
Založen: 18. 01. 2006 Příspěvky: 801 Bydliště: Březová
|
Zaslal: út březen 31, 2009 11:55 am Předmět: |
|
|
Přátelé nepochopili jste myšlenku... škodárnou kde vyvinet tak max 80 km v hodine si můžete nakrásně roštípat hubu tak jako tak. V BMW kde vyvinete tychlost dvojnásobnou si roštípete hubu taky tak...nebo mi chcete snad tvrdit při kombinaci 140km + bum z toho vylezete po svejch a budete v klidu páč má 5 pytlů, pásy deformační zony? Jde o to že modernější auta svádějí k tomu že nevnímate rychlost tak jak by jste měli. Samy asi víte že když jedete 50km v hodině v novém autě tak že vám to neubíhá a máte pocit že skoro stojíte, v škodárna ten pocit vubec nemáte. O to tady jde, pocit bezpečí je posunut z cela nikam jinam k vyšší rychlosti, čim vyšší rychlost tim větší nebezpečí při kolizy. škodárna kerá se hrne 80 tak do zatáčky pojedu tak max 50-60 páč vim že mám brát ohled na konstrukci vozidla, kdežto u nového auta můžu mít pocit že ještě ve 120 to projedu, uprostře zatáčky pak zjistím že sem to přecenil, chápete už o co tady jde? nejde o to jak vnímáte rychlost ve vnitř vozu, venku ta rychlost je pořád stejná a jde o to mít před ní respekt. Jedu uazem 40-60km v připadě defektu, přecenění vlastních schopností to neni zas až tak nebezpečná rychlost, kdybych jel novym volvem které mi umožní jet třikrát rychlej tak ta rychlost neni 3x nebezpečnější ale daleko víckrát.. o to tady jde o rychlost a jeji vnímání. Jinak nežijte v dojmu že když máte nový auto, zapnutý pásy a tim se z vás stávají nesmrtelní.. to je falešnej dojem kterej vás při smule zavede až pod kytky. Jinak co se týče BP tak znám dva připady kdy ty lidi byli rádi že z toho auta vypadli, jinak by je to tam sežvejkalo. Nespoléhat na pásy uplně, při jedné nehodě kde jsme pomáhali neb jsme byli jako první a doslova jsem ji měli v přímem přenosu, chlapík ty pásy bezproblému vytrnul ze závěsu a nebyl to žádnej náraz jen chytil za svodidla a šup na bok. V případě vznícení auta jak ho potom vyndáte? nedávno se to i stalo že uhořel díky pásům, sice budete vozit praktický šmidlátko pro přeříznutí ale kd z lidí při stresu při takové události dokáže rozmně reagovat? Pokud začne hořet máte 2 minuty ho z toho dostat, do 10 minut máte po grilovačce, oěřeno vlastní zkušneostí (naštěstí v uatě nikdo nebyl) Další věcí u starších aut jsou ručně stavitelný pásy, kdo si je nenastavý na sebe je na tom hůř než když je nemá. Opěrky hlavy kdo z vás si je nastavuje? řiká se tomu šlehnutí bičem jinak pokud vám někdo bude tvrdit že jemu se nikdy nic nemuže stát páč je dobrej řidič, je ne nejlepší cestě to někam švihnout, stát se může cokoliv kdekoliv komukoliv a s timhle do toho auta lezte. Co neubrzdíš to neukecáš, jet tak rychle abys stačil zastavit na vzdálenost na kterou vidíš, poučky které maji svoje opodstatnění jen se na ně s novějším autem zapomíná... chápeme už rozdíl... nezapnutím BP pásu ohrožuji svoje bezpečnost, rychlou jízdou jak sebe tak ty ostatní, nezapnuté BP mě aspon nutí přemyšlet při jízdě o nebezpečí které mi hrozí, místo toho abych bezmozkově vypustil a řekl si sem v bezpečí...nenchte se oklamat konfortem moderních vozů a mějte furt na vědomí vnější fyziku _________________ Hong cuang ťeie tong - staré vietnamské přísloví, doslovný překlad zní "Máš-li deštník v prdeli, neotvírej ho!"
Vítěz ve skákání v pytli 86 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Voves
Založen: 26. 04. 2007 Příspěvky: 646 Bydliště: Dobrá Voda u Březnice; Příbram
|
Zaslal: út březen 31, 2009 12:55 pm Předmět: |
|
|
No pěkná slohovka Jeníku :--) ale máš naprostou pravdu. 2 Rogan: a jak dopadli kvéry? Asi popremejslim o nějakým bezpečnostnim obalu _________________ S.P.A.S. - Peace through superior firepower! |
|
Návrat nahoru |
|
|
tracker
Založen: 29. 06. 2007 Příspěvky: 1660 Bydliště: UL
|
Zaslal: út březen 31, 2009 1:09 pm Předmět: |
|
|
No mnozí by si měli uvědomit co dokáže uraženej ventil na velké plnicí láhvi. Když kolikrát sleduji jak někteří otevřou zadní vrátka vozidla a tam se jim nějak válí COčko bez vrchního víka... u vzduchu si to nedokážu ani představit..
Když jsem ještě ve škole dělal svářečák, Tak tam maníkovy sklouzla z rukou - když sní válel ve stoje... Padla přímo ventilem na okraj kového stolu a to byl pak teprve fičák. Naštěstí to jen prudce ucházelo, ale představte si, když se to stane během bouračky v narvaném autě plných lidí ( i v kufru ). Doktoři tam pak budou léčit i zárověň omrzliny... _________________ Jsem jaký jsem, někdo musí být zlý.
www.yourshirts.cz - textil shop
http://conflictshop.cz/ - Military trička
http://www.idj.cz/tracker88/ |
|
Návrat nahoru |
|
|
No55 MG Team
Založen: 18. 01. 2006 Příspěvky: 801 Bydliště: Březová
|
Zaslal: út březen 31, 2009 3:05 pm Předmět: |
|
|
Jinak eště k roganovu příspěvku... pokud někam pojedete v koloně ten první by neměl na to šlápnout a jet jak je zvyklej. Co jezdíme vkolenách na srazech s technikou tak ti ve předu jedou 40km/h a ti vzadu už 80 až 90km/h, samozřejmě jedná se třebas o kolonu 40 aut, s menší kolonou ten rozdíl klesá ale mějte to na paměti páč ti za vámi jedou zřejmě proto že nevědi kam se pojede a tudíž vy svojí jízdou je můžete i nutit k tomu aby jeli nad hranicí svých schopností ze strachu aby vás neztratili a na místo dorazili s vámi. neni to závod "setřes svoje pronásledovatele" ale doved svoje spoluhráče jinak u rogana tipuju že jeli v koloně vice vzdau ne? _________________ Hong cuang ťeie tong - staré vietnamské přísloví, doslovný překlad zní "Máš-li deštník v prdeli, neotvírej ho!"
Vítěz ve skákání v pytli 86 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Rogan
Založen: 02. 12. 2007 Příspěvky: 419 Bydliště: Praha
|
Zaslal: út březen 31, 2009 4:06 pm Předmět: |
|
|
Tak abych to uvedl na pravou míru. To co tu říkáš je sice hezký No55, ale posuzuješ to naprosto špatně.
Byla to okreska na které je povoleno 80Km/h. Ok mohlo se jet pomaleji, ale tam nešlo o rychlost, ale o chybu řidiče, který zajel do krajnice.
Jeli jsme cca 90Km/h a teď proč ta debata o kvalitním autě. Neposuzujeme tu jestli řidiče svádělo jet rychle díky lepšímu autu, ale posuzujeme tu co by se stalo v případě, že by jsme jeli při stejné rychlosti v něčem o poznání horším.
Chápeš to? To auto bylo kvalitní pevné konstrukce a vybevené airbagy.
Škoda 120 je šmejd , který se ve stejné rychlosti zabalí do úhledného balíčku i s cestujícími.
Peugeot 307 i přes pořádnou pecku si udržel jakýs takýs tvar. Díky pásům nikdo nešel předním ani bočním oknem ven a boční airbag zamezil dvěma lidem se podívat okýnkama na urvaná kola na pravé straně
A kurva práce proč sem to tu asi psal??? Proč se tu debatuje o tom jestli se má člověk poutat nebo ne doháje
Já to auto neřídíl sakra, ale seděl v něm a když víš, že až na výjimky je lepší se připoutat. Těžko si budeš vybírat před jízdou jestli dneska potkáš nákladák v protisměru nebo urveš nárazník o obrubník v 95% případů se ti povede bez pásu mnohem hůř než s ním.
DEBATA TOTÁLNĚ NA PALICI
Naposledy upravil Rogan dne út březen 31, 2009 4:14 pm, celkově upraveno 1 krát |
|
Návrat nahoru |
|
|
Rogan
Založen: 02. 12. 2007 Příspěvky: 419 Bydliště: Praha
|
Zaslal: út březen 31, 2009 4:10 pm Předmět: |
|
|
Voves napsal: | No pěkná slohovka Jeníku :--) ale máš naprostou pravdu. 2 Rogan: a jak dopadli kvéry? Asi popremejslim o nějakým bezpečnostnim obalu |
Kámošův kvér přežil bez poskvrny. Moje Xtra 07 si urazila při průletu z kufru hlaveň, ale naštěstí to závit v těle přežil, takže stačí na tu AA 14" koupit jenom novou zadní část. Divil jsem se, že se nic nestalo mojí nové masce. To by mě asi později fakt nakrklo. |
|
Návrat nahoru |
|
|
No55 MG Team
Založen: 18. 01. 2006 Příspěvky: 801 Bydliště: Březová
|
Zaslal: út březen 31, 2009 4:19 pm Předmět: |
|
|
Rogan napsal: | Tak abych to uvedl na pravou míru. To co tu říkáš je sice hezký No55, ale posuzuješ to naprosto špatně.
Byla to okreska na které je povoleno 80Km/h. Ok mohlo se jet pomaleji, ale tam nešlo o rychlost, ale o chybu řidiče, který zajel do krajnice.
Jeli jsme cca 90Km/h a teď proč ta debata o kvalitním autě. Neposuzujeme tu jestli řidiče svádělo jet rychle díky lepšímu autu, ale posuzujeme tu co by se stalo v případě, že by jsme jeli při stejné rychlosti v něčem o poznání horším.
Chápeš to? To auto bylo kvalitní pevné konstrukce a vybevené airbagy.
Škoda 120 je šmejd , který se ve stejné rychlosti zabalí do úhledného balíčku i s cestujícími.
Peugeot 307 i přes pořádnou pecku si udržel jakýs takýs tvar. Díky pásům nikdo nešel předním ani bočním oknem ven a boční airbag zamezil dvěma lidem se podívat okýnkama na urvaná kola na pravé straně
A kurva práce proč sem to tu asi psal??? Proč se tu debatuje o tom jestli se má člověk poutat nebo ne doháje
Já to auto neřídíl sakra, ale seděl v něm a když víš, že až na výjimky je lepší se připoutat. Těžko si budeš vybírat před jízdou jestli dneska potkáš nákladák v protisměru nebo urveš nárazník o obrubník v 95% případů se ti povede bez pásu mnohem hůř než s ním.
DEBATA TOTÁLNĚ NA PALICI |
si retardovanej nebo sem se asi špatně vyjádřil? přečti si to ještě jednou a pokud ani to nepochopíš tak moje příspěvky vynech. jinak se každý bavíme o něčem jinym. Omlouvám se neměl sem na tebe zkoušet souvětí jinka na to co ty popisuješ nemusíš ani tak zduraznovat to poutání ale nazývá se to nepřizpůsobení jízdy stavu vozovky _________________ Hong cuang ťeie tong - staré vietnamské přísloví, doslovný překlad zní "Máš-li deštník v prdeli, neotvírej ho!"
Vítěz ve skákání v pytli 86
Naposledy upravil No55 dne út březen 31, 2009 6:12 pm, celkově upraveno 2 krát |
|
Návrat nahoru |
|
|
camel
Založen: 04. 03. 2007 Příspěvky: 583 Bydliště: tým Leones
|
Zaslal: út březen 31, 2009 4:32 pm Předmět: |
|
|
Obvykle člověk připoutaný bezpečnostním pásem při nehodě utrpí o třídu nižší zranění, než kdyby připoutaný nebyl (např. namísto lehkého zranění jenom modřiny, nebo namísto smrti na místě nějaké těžké zranění - třeba ta zlomená klíční kost). Od toho se pak odvíjí i případná délka pobytu jedince v nemocnici a z toho vyplývající náklady vynaložené na jeho léčbu.
Je jasné, že i pásy mají svoje meze a od určité hranice (např. rychlosti) je jedno, jestli člověk pás měl, nebo neměl, ale při takové nehodě to člověk nerozchodí ani tak ani tak. A taky je pravda, že v té stejné rychlosti v kvalitnějším, robustnějším, s modernějšími bezpečnostními prvky, atd. autě je mnohem víc šancí na přežití, než v méně kvalitním.
100% je ale pravda, že lepší je pás mít, než nemít. Lidí co přežili nehodu díky bezpečnostnímu pásu je nepočítaně víc, než lidí, co ji nepřežili, protože pás měli.
A propo, takhle přimáčknutí vypadnuvšího člověka havarovaným autem taky není nic moc. |
|
Návrat nahoru |
|
|
No55 MG Team
Založen: 18. 01. 2006 Příspěvky: 801 Bydliště: Březová
|
Zaslal: út březen 31, 2009 4:44 pm Předmět: |
|
|
Ještě jednou a na posled.... Jestli rogan zde vyslal varování že by jste se měli poutat i při krátkých přejezd v rámci vaší bezpečnosti tak já sem vás chtěl varovat aby jste nikam nepospíchali... to je totiž podle mě daleko větší prevence než 10 bodový pásy a 300 pytlů... tak a ted už to snad pochopili všichni... zkrátka to co vás zabije zmrazčí zraní neni staří vozidla, absence pásů, pytlu, deformačních zon ale vždy chování řidiče, pytle pásy deformáční zony jsou vždy až když to co sedí mezi volantem a sedačkou selže. _________________ Hong cuang ťeie tong - staré vietnamské přísloví, doslovný překlad zní "Máš-li deštník v prdeli, neotvírej ho!"
Vítěz ve skákání v pytli 86 |
|
Návrat nahoru |
|
|
tracker
Založen: 29. 06. 2007 Příspěvky: 1660 Bydliště: UL
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Tantal
Založen: 21. 05. 2008 Příspěvky: 456
|
Zaslal: út březen 31, 2009 8:47 pm Předmět: |
|
|
Já vám do toho tedy nechci kecat, ale Rogan jasně píše, že neřídil a zachránily ho pásy. Debaty o čemkoliv jiném jsou možná fajn, ale přenechme je třeba právě Besipu.
Apropo napsat, že se ze zvyku nepoutám... _________________ Tippmann X7 Phenom, 12" JJ Edge set, MP5SD mod, Bad Karma TechT bolt, multicam, air system |
|
Návrat nahoru |
|
|
tracker
Založen: 29. 06. 2007 Příspěvky: 1660 Bydliště: UL
|
Zaslal: st duben 01, 2009 6:44 am Předmět: |
|
|
To máš sice pravdu - ale trochu teorie pro PB hráče s nějakou tou bezpečností by neuškodilo - v Besipu se nikdy nedozvíš jak se převáží " správně " natlakované láhve. - a jak se jede v koloně - vzhledem k tomu že obyčejný člověk se do této situace možná nedostane nikdy... _________________ Jsem jaký jsem, někdo musí být zlý.
www.yourshirts.cz - textil shop
http://conflictshop.cz/ - Military trička
http://www.idj.cz/tracker88/ |
|
Návrat nahoru |
|
|
Rogan
Založen: 02. 12. 2007 Příspěvky: 419 Bydliště: Praha
|
Zaslal: st duben 01, 2009 8:09 am Předmět: |
|
|
Přestaň mě laskavě urážet No55. Pochopil sem tě moc dobře.
Řidič byl zkušený a jezdí leta. Jenže občas udělá každý nějakou tu chybu. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Rogan
Založen: 02. 12. 2007 Příspěvky: 419 Bydliště: Praha
|
Zaslal: st duben 01, 2009 8:14 am Předmět: |
|
|
No55 napsal: | tak já sem vás chtěl varovat aby jste nikam nepospíchali... to je totiž podle mě daleko větší prevence než 10 bodový pásy a 300 pytlů... tak a ted už to snad pochopili všichni... zkrátka to co vás zabije zmrazčí zraní neni staří vozidla, absence pásů, pytlu, deformačních zon ale vždy chování řidiče, pytle pásy deformáční zony jsou vždy až když to co sedí mezi volantem a sedačkou selže. |
Navíc tohle je přesně to co neberu. Souhlasim s tim, že pospíchat se má pomalu, ale pokud už k něčemu dojde, tak přesně tyhle věci jako stáří vozidla, pásy a deformační zóny hrají svou roli. A ještě je tu ta varianta, že ty jako řidič si žádnou chybu udělat nemusel, ale ten náklaďák co tě rozstřelil na křižovatce nedal zrovna přednost (jen příklad). |
|
Návrat nahoru |
|
|
sys250
Založen: 29. 03. 2006 Příspěvky: 50 Bydliště: Vrané nad Vltavou
|
Zaslal: st duben 01, 2009 5:18 pm Předmět: |
|
|
Já se nikdy nepoutám a to z toho důvodu, že až to do mě někdo čelně nahulí, tak pěkně proskočim čelnim voknem k němu do auta a dám mu takovýho bubeníka, že si to příště dvakrát rozmyslí mi kurvit káru
Seru na vás blbečkové _________________ http://militarygame.cz
http://www.mereni-regulace.eu
Mé názory a příspěvky NESOUVISEJÍ s názory a příspěvky MG. Vůbec si mě nevšímejte |
|
Návrat nahoru |
|
|
Salfa
Založen: 18. 04. 2007 Příspěvky: 1211 Bydliště: Přední Poříčí, okr. Příbram
|
Zaslal: st duben 01, 2009 8:50 pm Předmět: |
|
|
Rogan napsal: | Řidič byl zkušený a jezdí leta. Jenže občas udělá každý nějakou tu chybu. |
No to je sice hezký, že jezdí léta (a ještě řekni že s autobusem ), ale dělat občas chybu a zrovna na silnici když řídí auto plný lidí je teda dost nezodpovědný.
A argument jeli jsme cca 90km/h je teda přesný jako prase. Takže je mi úplně jasný že to bylo víc.
Je fakt že ste měli kliku a nikomu se nic nestalo, ale nějaké zaváhání na silnici může klidně stát kejhák i jiného účastníka silniční dopravy.
Tak doufám, že si z tohoto vzal ten váš řidič/kolega ponaučení a příště si dá kua majzla.
Já sám vim jak se na silnicích jezdí. Na akce jezdíme autem a mnohdy i 200 km a řeknu vám, že potkat maníka v silnim autě to je teda mazec.
A když takovejdle debil pak udělá menší chybičku, protože si myslel, že to stihne a auto absolutně ovládá tak je na světě průser jak mraky. _________________
www.frogman.cz
Život je boj, tak se pozabíjejte a já bych s dovolením prošel!!
mé indiánské jméno je SPÁLENÉ OUŠKO, říkejte mi tak prosím |
|
Návrat nahoru |
|
|
Voves
Založen: 26. 04. 2007 Příspěvky: 646 Bydliště: Dobrá Voda u Březnice; Příbram
|
Zaslal: čt duben 02, 2009 4:31 am Předmět: |
|
|
To nenì pravda, že se nikomu nic nestalo, dyť se mu přece vytrhla hlaveň ze zbraně :--( Chudák zbraň _________________ S.P.A.S. - Peace through superior firepower! |
|
Návrat nahoru |
|
|
kanec
Založen: 30. 06. 2006 Příspěvky: 267 Bydliště: Rumburg
|
Zaslal: čt duben 02, 2009 5:46 am Předmět: |
|
|
tracker napsal: | No mnozí by si měli uvědomit co dokáže uraženej ventil na velké plnicí láhvi. Když kolikrát sleduji jak někteří otevřou zadní vrátka vozidla a tam se jim nějak válí COčko bez vrchního víka... u vzduchu si to nedokážu ani představit..
Když jsem ještě ve škole dělal svářečák, Tak tam maníkovy sklouzla z rukou - když sní válel ve stoje... Padla přímo ventilem na okraj kového stolu a to byl pak teprve fičák. Naštěstí to jen prudce ucházelo, ale představte si, když se to stane během bouračky v narvaném autě plných lidí ( i v kufru ). Doktoři tam pak budou léčit i zárověň omrzliny... |
Svářel čím CO2 to má totiž užasnou výhodu protože nemá zas tak velkej tlak a navíc hrozně rado zamrzá díky richlému sížení podtlaku teměř okamžitě zamrzne hrdlo a už to jen "vyfukuje"(no trochu víc) pokud by spadl např kyslík kde je třista atmosfér tak tam asi nikdo z vás není ale máš pravdu taky si řikám že vozit lahve jen tak bez čepičky je docela risk
jinak nevim co tu řešíte celej problém s narazem je jednoduchej pokud se bavíme o čelním narazu berme rychlosti dejmetomu na hranici povolený 90 jedno 90 druhé auto v součtu to je 180 km/h to je cca 500 metru za minutu auto má Plus mínus 500 kg (některý víc některý míň ale dejme tomu těch 500) takže momentalní energie při narazu je 500*500=250 000 N pusobý na celou kostru auta to blok motoru prolítne celým autem pokud vezmem jen řidiče který má Cca 80 kg (abych neurazil ) 80*500=40000 Newtonu kdyby jsem si to převedly pro představu opět na hmotnost kdyby to bylo směrem pusobení gravitace je to ve chvýly narazu 4000 kg tj. 4tuny má vaše letící tělo na pás dle zakona akce reakce jde tím padem pás stejno energií do vás takže se vám vnitřosti a kosti promění v užasnou kaši teda pokud nemáte tělo stavěné na dinamický naraz o síle 40 000 Newtonu ale pak mi příjde zbytečný se poutat . (celý je to příklad jen na čelní nebržděnej naraz tj. bržděnej pokud obě auta jedou přez 140 km/h jinak se běžnej naraz počíta s bržděním z devadesatky sníží rychlost na 40km/h což je výrazně jinde ale upřímě kdo si to v novích autech valý 90km/h a ještě je tak ducha přítonej aby zareagoval podle tabulkových 0,3 sekundy což je reakční doba člověka (pokud se na to soustředí) proto jak tu řikal No55 jde o to že vám celé slavné deformační zony erbeky a já nevim jaké vychytavky poskytují falešný pocit bezpečí. ačkoliv všechna bezpečnost opravdu zvišuje bezečí ale pro malé rychlosti kterýma se v atuech typu audy A6 nejezdí a v rychlostech nad tabulkových 90 resp.100 km/h jsou naopak na škodu |
|
Návrat nahoru |
|
|
tracker
Založen: 29. 06. 2007 Příspěvky: 1660 Bydliště: UL
|
Zaslal: čt duben 02, 2009 6:55 am Předmět: |
|
|
V roce 1998 bylo EU norma pro Automobilový průmysl stanovana 55km/h rychlost pro absolutní bezpečí posádky ... ( před tím bylo jen 50km/h ). ( pro zajímavost toto dalo podnět výrobcům dělat " měkčí " palubovky i v obyč. autech než tomu bylo před tím. ).
Takže jet 90km/h je vlastně sebevražda _________________ Jsem jaký jsem, někdo musí být zlý.
www.yourshirts.cz - textil shop
http://conflictshop.cz/ - Military trička
http://www.idj.cz/tracker88/ |
|
Návrat nahoru |
|
|
No55 MG Team
Založen: 18. 01. 2006 Příspěvky: 801 Bydliště: Březová
|
Zaslal: čt duben 02, 2009 11:31 am Předmět: |
|
|
No ohledně nákladáku je jaksi diskuze o bezpečnosti o hovně. Když už dojde ke kolizi s nákladákem počítejte že vás nejdřív učeše přední nárazník nákladáku a pak většinou políbíte přední diferenciál popř závěsy předních kol, to vše za pevného obětí zbytků karoserie vašeho auta, kde vzniklé mezery a prohlubně vyplníte vlastním tělem Kanče jediný co má snad 500kg je snad velorex většinou se počítá váha vozidla kolem 1000 až 1500 kg.. osobně opčítám za nejbezpečnější auto zil či kraz, ovšem nevýhoda je že když tomu přišlápnete neopatrně plyn tak to může vdechnout babku vracející se po krajnici z nákupu včetně jejího vozíčku.... jojo chlapci kdyby jste měli zila tak tam po vás zbydou dvě hloboké orby v poli a pár vyvrácených stromů... barva na nárazník by stála pár korun _________________ Hong cuang ťeie tong - staré vietnamské přísloví, doslovný překlad zní "Máš-li deštník v prdeli, neotvírej ho!"
Vítěz ve skákání v pytli 86 |
|
Návrat nahoru |
|
|
tracker
Založen: 29. 06. 2007 Příspěvky: 1660 Bydliště: UL
|
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
|