|
Diskusní fórum www.military-paintball.cz Vítejte na sdruženém fóru paintballových klubů a přátel značkovacích zbraní, hrajících military paintball v lesích, domech, hřištích a všude kde se sejde dobrá parta lidí, kteří si rádi zahrají
|
|
|
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Koky_
Založen: 04. 10. 2006 Příspěvky: 60 Bydliště: SZ-/ TEAM B
|
Zaslal: po červen 02, 2008 11:08 am Předmět: |
|
|
jj.... i ja se pripojuji sve podekovani za peknou akci. I pres tech par skraloupu se akce vyvedla. Zejmena v linii postupovych bodu 3 jsme si uzili svoje. Jak braneni tak utoky.
Jen bych pro priste poprosil o nenadalych manevrech informovat predem, at muzu v klidu poveceret |
|
Návrat nahoru |
|
|
Hellboy
Založen: 16. 09. 2006 Příspěvky: 1904 Bydliště: Reichenau Farbenkugel Manschaft
|
Zaslal: po červen 02, 2008 11:54 am Předmět: |
|
|
Kdyz uz tady bullet zminil Evu a Adolfa, stoji za to poznamenat, ze stab nepritele mel kodove oznaceni Dachau Na nejaky 3B jsme fakt nehrali _________________ Zbraně nezabíjejí, to Chuck Norris.
www.danielvavra.com
BT TM-15 | Solenoid V2 | TM Ripclip | Flasc Barrel | NCStar 40mm red dot + laser || Custom MR1 | Ripclip | Apex |
|
Návrat nahoru |
|
|
setler Pohanský Pes
Založen: 28. 02. 2006 Příspěvky: 380 Bydliště: Praha
|
Zaslal: po červen 02, 2008 12:16 pm Předmět: |
|
|
kdyz uz tady zminujete Evu s Adolfem, stoji za to poznamenat ze byste si meli davat lepsi pozor na strategicke informace, protoze jednotce Pes se podarilo ziskat v prubehu boju o bod 3A takovy zajimavy papir, kde na zelenohnedem podkladu byly jmena jako Jaroslav, Vladik, Manfred a par dalsich
no a poloha (nejen) Evy a Manfreda byla stejne stabem odhalena behem druhe hodiny hry... _________________
JE TĚŽKÉ BÝT DEBILEM, PROTOŽE KONKURENCE JE VELIKÁ |
|
Návrat nahoru |
|
|
Fila
Založen: 23. 10. 2006 Příspěvky: 465 Bydliště: RFM
|
Zaslal: po červen 02, 2008 1:21 pm Předmět: |
|
|
mno...přivezl jsem si pár dobrých zážitků,šest klíšťat,plnou helmu hub a skalp Charlieho.......tudíž se mu ještě jednou omlouvám ...... škoda jen že nebyl zajištěn nějaký suport a auta jsme měli kua daleko(a já s bolavou nožkou sem si to užíval )........v druhé polovině hry jsem už musel somrovat vodu...... _________________ si kliďánko umřu........
Sudéta Óre! (Les Kanců) |
|
Návrat nahoru |
|
|
Jaroslav Pohanský Pes
Založen: 13. 05. 2005 Příspěvky: 2004 Bydliště: Praha
|
Zaslal: po červen 02, 2008 1:42 pm Předmět: |
|
|
Prosim vsechny kdo maji nejaky dokumentarni material, aby se urychlene ozvali a pripadne ho nejakym zpusobem predali (napr. nahranim na nase ftp) Chci totiz co nejrychleji udelat z toho zeleneho pekla nejake hezke VIDEO, zatim mam jen se zabery cervenacku, modrousove tam nejsou snad ani jednou , Díky _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
kanec
Založen: 30. 06. 2006 Příspěvky: 267 Bydliště: Rumburg
|
Zaslal: po červen 02, 2008 4:37 pm Předmět: |
|
|
Jaroslav napsal: | no chteli jsme nejakym zpusobem osvetlit tzv. "predem planovany nocni presun" ale Hellboy nas proste predbehl na portale tak to nema ani smysl Takze tem, kterym to zpusobilo potize se omlouvame, ti, kteri se tim bavili nam dluzi pivko za sjednani dobrodruzstvi... |
To pivo mám koupit každýmu čelnovy PP nebo jen tobě jaroslave |
|
Návrat nahoru |
|
|
JarDick
Založen: 09. 05. 2007 Příspěvky: 20
|
Zaslal: po červen 02, 2008 10:05 pm Předmět: |
|
|
Jaroslav napsal: | Prosim vsechny kdo maji nejaky dokumentarni material, aby se urychlene ozvali a pripadne ho nejakym zpusobem predali (napr. nahranim na nase ftp) Chci totiz co nejrychleji udelat z toho zeleneho pekla nejake hezke VIDEO, zatim mam jen se zabery cervenacku, modrousove tam nejsou snad ani jednou , Díky |
Nějaký filmový materiál mám,netýká se hry samotné,ale cesty na Alej,něco je na místě kde byly chvilku auta a pak mrtvoliště modrých(např.Skidova one man show,kde nám osvětluje pravidla a taktitku,pár nezajímavých záběrů z místa recyklace atd),tak nevim jestli se dá něco použít k podchycení atmosféry........ |
|
Návrat nahoru |
|
|
JarDick
Založen: 09. 05. 2007 Příspěvky: 20
|
Zaslal: po červen 02, 2008 10:13 pm Předmět: |
|
|
Jinak s odstupem času musím konstatovat,že Álej byla luxusní záležitost kde si nejeden účastník sáhl na dno svých sil(hlavně ty kancelářský povaleči ),taky sem nadával jak pohan ,ale kdo tam nebyl přišel o hodně,hlavně o real military akci(přesun,pochod,komáry,nedostatek tekutin apod.)Ještě jednou tisíceré díky Pohanům za výbornou akci |
|
Návrat nahoru |
|
|
Jaroslav Pohanský Pes
Založen: 13. 05. 2005 Příspěvky: 2004 Bydliště: Praha
|
Zaslal: po červen 02, 2008 10:18 pm Předmět: |
|
|
ja bych rad tuto diskusi trochu odklonil, protoze by mne celkem zajimalo, jake mate pocity z nekterych novych prvku, ktere se na teto ALeji poprve objevili, konkretne:
1) omezene zasobniky
2) recyklacni jednotky
3) dvojce bodu tvoricich linii
dekuji za vsechny smysluplne podnety a pripominky _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
JarDick
Založen: 09. 05. 2007 Příspěvky: 20
|
Zaslal: po červen 02, 2008 10:44 pm Předmět: |
|
|
Omezené zásobníky byly bez účinku,jelikož nebyla omezená munice na život,recyklace - výborný taktický prvek,chcípneš sám 45min recyklace,chcípne většina teamu,radši se zrecyklujeme všichni a půjdeme po 15ti minutách do konfliktu v plné síle(záhul pro štáb který musí vyhodnotit situaci a rozhodnout co a jak bude výhodnější). |
|
Návrat nahoru |
|
|
Vladik
Založen: 16. 06. 2006 Příspěvky: 466 Bydliště: Čejov, Humpolec
|
Zaslal: po červen 02, 2008 10:53 pm Předmět: |
|
|
ad 1) Mé hodnocení 100%. Řekl bych ještě lepší, než omezování munice. Plní totiž přesně to, co od toho militarista očekává (že nebude přizemněn nadpozemským laserem) a zároveň se hráči téměř nemůže stát, že mu dojde munice, hraje-li aktivně.
ad 2) Mé hodnocení ve spojení s trestnými body za mrtvoly 100%. Vyžaduje to ale vyšší stupeň koordinace celé strany, což dle mého soudu nemusí značné části týmů vyhovovat.
ad 3) Mé hodnocení 50%. Myšlenka pro zavedení této linie je zřejmá, platí však pouze na zmíněných 50% (při držení sudého počtu bodů). |
|
Návrat nahoru |
|
|
setler Pohanský Pes
Založen: 28. 02. 2006 Příspěvky: 380 Bydliště: Praha
|
Zaslal: po červen 02, 2008 11:09 pm Předmět: |
|
|
ad 3/ puvodni myslenka byla mit v prostrednich lini(ich) body 3, a umoznit zabirani sousednich bodu i stylem prulomu, ovsem s tim ze prulom muze byt maximalne o dve linie. jenze panovala (zrejme opravnena) obava z neprehlednosti takoveho systemu. mozna priste...
princip je asi takovy, ze kdyz drzim 2a,2b lze pokracovat na libovolny trojkovy (treba A), po jeho zabrani muzu bud pokracovat na 4A, nebo uzavrit linii utokem na 3B. Pokud se rozhodnu pokracovat na 4A, dalsi moznost co zabrat je bud 3B, cimz se doplni linie, a nebo prulom smerovat na 4B a tim provest obchvat a izolovat bod 3B. takze vic strategickych moznosti, ale komplikovanejsi system. _________________
JE TĚŽKÉ BÝT DEBILEM, PROTOŽE KONKURENCE JE VELIKÁ |
|
Návrat nahoru |
|
|
Fanas Pohanský Pes
Založen: 12. 05. 2006 Příspěvky: 242 Bydliště: Praha 8
|
Zaslal: po červen 02, 2008 11:34 pm Předmět: |
|
|
Zprava pro ty, co nam dluzi to pivko.... kazdemu jedno a ze nas Pohanu je jak psu..... _________________ www.swat.cz
CRASSA ET TARUS PARAILURUS |
|
Návrat nahoru |
|
|
Hellboy
Založen: 16. 09. 2006 Příspěvky: 1904 Bydliště: Reichenau Farbenkugel Manschaft
|
Zaslal: út červen 03, 2008 12:19 am Předmět: |
|
|
Munice je vyborny prvek a podle me je to takhle idealni. Tezko sebou nekdo potahne na takovouhle akci vic jak 500 kuli najednou A prebijeni jako takticky prvek staci.
Recyklace celych jednotek byla taky OK a zabranila castecne chaosu v pomichani lidi mezi sebou.
Liniim, bodum atd zas az tak moc nefandim. Podle me jsou lepsi ruzne ukoly, snazici se simulovat realne bojove situace. Linie se casem zvrtne v podivne a stale se opakujici boje o stejna mista, ktera ve skutecnosti nemaji zadny vyznam. Radsi bych treba po prostoru umistil body, ktere je potreba najit a ziskat/dobyt a jakmile se tak stane, uz bych je dal neresil. Treba boje o rakeu byly ke konci trochu nudne, radeji bych aby kazda raketa byla jinde nebo tak neco. V tomhle smeru byla vyborna Syberie 2, realne ukoly, 4 hry za den a obzvlast nemoznost recyklace v kombinaci se zdravotnikem zafungovala velice dobre.
Jinak u jedne vetsi Airsoft akce jsem v pravidlech zaznamenal neco jako respawn pointy, hralo se na obrovskem prostoru a tak by chozeni sem a tam nekolik kilometru bylo neunosne, proto byly v prostoru respawn body, odkud se mohli mrtvoly vydavat zpet do hry, nejen z mrtvolist. Respawn point ale snad musel byt v drzeni jejich strany. Vlastne je to trochu podobne online strileckam typu Battlefield. Prislo mi to zajimave. _________________ Zbraně nezabíjejí, to Chuck Norris.
www.danielvavra.com
BT TM-15 | Solenoid V2 | TM Ripclip | Flasc Barrel | NCStar 40mm red dot + laser || Custom MR1 | Ripclip | Apex |
|
Návrat nahoru |
|
|
GEorGE
Založen: 01. 06. 2006 Příspěvky: 1199 Bydliště: Praha
|
Zaslal: út červen 03, 2008 7:03 am Předmět: |
|
|
1) Ani jsem si nevšiml rozdílu, že je omezena velikost zásobníku. Prostě elektrika je elektrika a dle mého názoru s 50ti kuličkami se dá zdatně zasypat okolí. Aby to mělo kýžený vliv, muselo by se omezit razantněji, třeba jak navrhují Náchoďáci 20-30 kuliček/zásobník. To už opravdu začínáte přepočítávat munici v zásobáku. Velikost zásobníku omezit, ale také stanovit vrchní limit počtu munice.
2) Toto mi na celé akci přišlo jako největší taktický prvek a zároveň nejlepší způsob jak recyklovat na všelijakých akcích.
3) Linie se vesměs vždy zvrhne v zákopovou válku na styčných bodech, kde se kumulují největší síly obou stran. Rozhodně je ale lepší 2 body v linii než jenom jeden. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Rosi
Založen: 29. 11. 2007 Příspěvky: 476
|
Zaslal: út červen 03, 2008 7:13 am Předmět: |
|
|
munice ok , v týmu takto hrajeme delší dobu
reciklace ok , to co píše Hellboy respawn point by se na takto velkým prostoru dalo udělat , jinak super
u línie bodů mě chyběla možnost přepadu týlu , vše se soustředilo na bojovou línii , samozřejmě , že se dalo vyrazit na lov , ale pokud by byla možnost nepřítelův bod napadnout v týlu a sundat vlajku s nahlášením tohoto stavu koordinátorovi , tím by se stal tento bod neutrálním a ten komu předtím patřil by si ho musel jít znovu zabrat , tím pádem by byly strany nuceny si nechat někoho u zabraných bodů
jinak akce vcelku povedená , není nad to si neočekávaně šáhnout na dno |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mihal Pohanský Pes
Založen: 15. 06. 2006 Příspěvky: 472 Bydliště: Malé Rusko Čejovsko
|
Zaslal: út červen 03, 2008 7:30 am Předmět: |
|
|
1. Mám e-grip a 30 ran v zásobníku přesto jsem nepocítil žádný rozdíl oproti normálu (pro mě)jelikož jsem zvyklý hrát s omezeným množstvím munice, byla pro mě neomezená munice spíš výhoda, kterou jsem stejně nevyužil (na AP 150 ran) Osobně bych se nebál zavést pravidlo zásobník 30 a 200 kulí max. (ale vím, že je trochu problém u Spyderů 30-tka zásobník) Trochu mi tu chybělo ono předávání munice a vše co k tomu patří. Ale samo je to krok správným směrem.
2. Recyklace super zatím asi nejlepší způsob který jsem viděl.
3. Na to mám stejný názor jako Vládík _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
GEorGE
Založen: 01. 06. 2006 Příspěvky: 1199 Bydliště: Praha
|
Zaslal: út červen 03, 2008 8:05 am Předmět: |
|
|
A já pořád kdo nám to na Adolfovi očesává salvami křoví nad hlavami |
|
Návrat nahoru |
|
|
Carlos
Založen: 23. 08. 2006 Příspěvky: 60
|
Zaslal: út červen 03, 2008 8:16 am Předmět: |
|
|
1)Myslím že omezený zásobník je standard týmů, kteří se zaměřují na podobný typ akcí.Každý má interně nastavenou horní hranici(většinou co pozoruji 50kulí) a tak je v podstatě tento prvek přirozený.Třicítková hranice by jistě přinesla jiný pohled na střelbu a každý si rozmyslí zda vystřelit.
2)Ke způsobu recyklace jen velice kladné hodnocení
3)Dvojice bodů tvořící linii je jistě lepší než válčit o jediný bod, ale hodně se mi líbí původní myšlenka, kterou tu zveřejnil Setler.
------------------
Ještě jedna věc, která se mi velice líbila a nevšiml sem si že by tu byla zmíněna, je trestné bodování za mrtvoly.Každý si totiž dá větší pozor na to, aby nikde jen tak nepostával, nebo neprováděl nějaké nebezpečné akce.
Trestné body za mrtvoly jistě ve finále rozhodnou o vítězné straně. |
|
Návrat nahoru |
|
|
EDA
Založen: 11. 01. 2007 Příspěvky: 69
|
Zaslal: út červen 03, 2008 8:22 am Předmět: |
|
|
omezení zásobníků bylo dobré. do budoucna bych ještě o něco přitvrdil na max. počet okolo 30 kulí. na druhou stranu bych zase povolit kulomet na určitý počet lidí jako podpůrnej prostředek pro krytí atd. ten kulomet bych zase znevýhodnil váhou, aby si každej nemyslel že bude po lese pobíhat se spajdrem a na tom bude mít dvoustovko bago takže by měl aspoń trochu mít vzhled reálné zbraně. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Jaroslav Pohanský Pes
Založen: 13. 05. 2005 Příspěvky: 2004 Bydliště: Praha
|
Zaslal: út červen 03, 2008 8:24 am Předmět: |
|
|
Carlos napsal: | Ještě jedna věc, která se mi velice líbila a nevšiml sem si že by tu byla zmíněna, je trestné bodování za mrtvoly.Každý si totiž dá větší pozor na to, aby nikde jen tak nepostával, nebo neprováděl nějaké nebezpečné akce. |
vlastně to bylo je ndoprovodné opatření k systému recyklace, kde byla obava, že v zájmu uspíšení recyklace jednotky budou lidé chodit schválně na smrt... a myslím, že opatření vážně "nereálnému" umírání zabránilo. Je to zřejmé i z výsledků. Jestliže při 150 účastnícich bylo na minulé Aleji zaznamenáno asi 500 úmrtí, tak tady při nějakých 115 to nebylo ani 180 úmrtí a nakonec až tolik ty smrti nerozhodovali, protože mezi modrými a červenými byl rozdíl jen asi 30 smrtí ! _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Hellboy
Založen: 16. 09. 2006 Příspěvky: 1904 Bydliště: Reichenau Farbenkugel Manschaft
|
Zaslal: út červen 03, 2008 10:05 am Předmět: |
|
|
Jaroslave a jak ty vysledky?
Jinak jestli rikas, ze bylo jen 180 umrti a 115 lidi, tak prumerny pocet fragů na cloveka je 1,5. Zajimave je, ze kazdy koho jsem zatim potkal mi ale vykladal jak sejmu 5 a vice nepratel Pricemz RFM a Nachod ale rozhodne sejmuli za den minimalne nejakych 40-50 lidi (coz ja opravdu fakt, pocitali jsme si odchazejici nepratele kvuli bodum). Coz mi prijde oproti celkovemu poctu nejak moc, nebo naopak celkovy pocet mrtvych nejaky maly...
Takze horim nedockavosti na finalni vysledky. _________________ Zbraně nezabíjejí, to Chuck Norris.
www.danielvavra.com
BT TM-15 | Solenoid V2 | TM Ripclip | Flasc Barrel | NCStar 40mm red dot + laser || Custom MR1 | Ripclip | Apex |
|
Návrat nahoru |
|
|
sys250
Založen: 29. 03. 2006 Příspěvky: 50 Bydliště: Vrané nad Vltavou
|
Zaslal: út červen 03, 2008 10:21 am Předmět: |
|
|
Ad1) Omezení zásobníků jsem nějak nepocítil a ve spojení s neomezenou municí se prakticky minulo účinkem. Dneska naprostá většina týmů hraje s 50kama a oproti jinejm hrám v tom nebyl viditelnej rozdíl.
Na Aleji se ukázalo, že neni problém udělat akci, kde bude stryktně určeno s jakejma zásobníkama se bude hrát a lidi se přizpůsoběj.
Možná by bylo docela zajímavé, kdyby se do hry utvořili roty(týmy) s různou palebnou silou jednotek. Pro 15jednotek.....10ks po 10ti kulích, 4ks po 50ti kulích a 1ks kulometčík 150kulí+osobní zátěž.
Ad2) Recyklace ideální. Velký plus bylo v 15min pro recyklaci velitelů, což značně omezilo zmatky způsobené jejich absencí.
Ad3) Rozhodně lepší dvojice bodů než jeden . Nemám k tomu výhrady. _________________ http://militarygame.cz
http://www.mereni-regulace.eu
Mé názory a příspěvky NESOUVISEJÍ s názory a příspěvky MG. Vůbec si mě nevšímejte |
|
Návrat nahoru |
|
|
Jaroslav Pohanský Pes
Založen: 13. 05. 2005 Příspěvky: 2004 Bydliště: Praha
|
Zaslal: út červen 03, 2008 10:43 am Předmět: |
|
|
Hellboy, to ze jste zabili 40 az 50 lidi je mozne, na rakete byly nejvetsi boje, naopak na vlajky jste zautocili jen zhruba 3 x v prvnim pripade jste nam zpusobili ztraty 2 muzu, byly to prvni ztraty, ktere na bodech byly a prisli az nekdy ve 14 hodin !!!!!!!! Nase strana krome rakety mela ztraty skoro vyhradne kdyz utocila, pri vasich utocich umiralo jen velmi malo lidi a ostatne ty utoky nebyly ani nikterak caste, jak jsem rikal zautocili jste prakticky jen 3 x.. vysledky jsou bohuzel zavisle na koordinatorovi, nemam zadne paky na nej (byl to nezavisly clovek) aby je prednesl, pocty mrtvych se uz zverejnovali na miste, je to 122 RUDYCH a 158 MODRYCH, raketa byla odpalena 2 x rudymi a 2x modrymi, k poslednimu odpalu neprisel nikdo
jo a k tem rybarum co chytili taaakhle velkou rybu se divim, ze se jeste vyjadrujes, osatatne sam jsem na konci hry tvrdil, ze jsem zabil nejmin 15 modraku, pak sem je pocital a dosel jsem tak k cislu 8, ted kdyz na to budu koukat zpetne, tak jich bylo tak 6 a z toho mozna 3 jsem trefoval spolecne s dalsim jednim nebo dvema lidmi, takze kdyz se tohle pak secte da to pocet 389 modrych _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Bu11eT
Založen: 28. 01. 2007 Příspěvky: 59
|
Zaslal: út červen 03, 2008 10:48 am Předmět: |
|
|
1) k tem zasobniku by bylo asi celkem zajimave udelat statistiku kolik lidi normalne hraje s 200 zasobnikem a na teto hre presli na 50, kdo hraje normalne na 50 a kdo hraje normalne ne mene 30-18 ci jeste mene.
Tu 50 bych videl jako standart ted je otazka jestli jeste snizovat treba na 30 jinak limit munice bych nezavadel je pak nesmysl aby lide odchazeli z boju kvuli munici a zdileni munice nevim jestli na takto velkych hrach bude bezproblemu fungovat
Jedine jak tu nekdo napsal zridit v poli nemocnice a municni sklady ale zase je otazka jestli budou napevno tymu nebo se budou obsazovat mozna neco velkeho co se obazovat nebu na urovni mezi 1 a 2 liniji a pak po prostoru mensi ktere se budou obsazovat do jiste miry by se to mohlo presunout na body proc bojovat o bod kde nic neni dejme lidem motivaci tedy kdyz nepritel postoupi nemusi 1km zpet na sve mrtvoliste ale bude se recyklovat kdyztotak reknu tesne za liniji dalo by to hre novy rozmer jako v realnem stretu kdyz bojovali o vesnice kde byla potrava atd
2) recyklacni jednotky dobry napad problem trochu nastava pokud se jedinec zapomene nekde v boji (utok vice jednotek najednou) a pak vlastne temer cely tym ceka na toho jednoho tak bych tam dal nejake zvyhodneni treba jako za kazdeho chybejciho clena +5 min chyby jeden tedy recyklace jednotky bude od predposleniho recyklace 20 min (5 min navic za toho jednoho chybejciho) budou 2 chybet (+10min) atd jen takovi navrh pripadne jeste zapracovat nejaky bod jako byla raketa ale jmenovalo by se to vysadek to by bylo treba taky kazdou hodinu nebo 2 nebo by se to naopak muselo drzet 30-60min to je jedno po tomto by se recyklovalo cele mrtvoliste naraz v ten okamzik jak by byli splneni podminky pro bod VYSADEK opravdu jit tim smerem funkcnich bodu aby lidi vedeli proc ho dobivaji a velitelstvi mohlo taktizovat ted mame hodne mrtvych potrebujem posili ted VYSADEK nebo doplneni munice v poli atd
3)linije na jednu stranu ano na druhou ne chtelo by to i moznost napadnout tyl nepritele jinak se bojuje porad ne nednom miste trochu by to mohli resit funkci body bojovalo by se tam kde je potreba respektve co je potreba dalsi vec je ze nektere mensi body by mohli byt casove omezene tedy jejich funkce by se dala pouzit bud v urcity cas nebo od pouziti za nejakou dobu a o techto mensich bidech by se nevedelo a museli by se hledat na nekterych bodech by mohla byt napoveda ve smyslu mapy a nahresleny cesty nebo jen hruby nacrtek umisteni dalsiho bodu atd vim ze uz z toho delam pomalu bojovku ale proc ne klidne buzolu do ruky a hezky hledat a ne mit hned nalajnovano tady se zakopem tady zautocime vojaci po seskoku taky hledali a kolikrat nevedeli kde jsou mapy nemeli uplne nebo zadne to jen tak na konec vyplod choreho mozku
Naposledy upravil Bu11eT dne út červen 03, 2008 10:52 am, celkově upraveno 1 krát |
|
Návrat nahoru |
|
|
Jaroslav Pohanský Pes
Založen: 13. 05. 2005 Příspěvky: 2004 Bydliště: Praha
|
Zaslal: út červen 03, 2008 10:51 am Předmět: |
|
|
tak se omlouvam a vysledky sem mel od koordinatora v poste:
drzeni bodu:
RUDI 5a 5b 4a 4b 3a 3b
od 11:32 11:31 11:33 11:33 14:38 11:40
do 19:00 19:00 19:00 19:00 19:00 19:00
body 448 449 447 447 262 440
celkem 2493
Modri 1a 1b 2a 2b 3a
od 11:36 11:32 11:36 11:36 11:42
do 19:00 19:00 19:00 19:00 14:38
body 444 448 444 444 256
celkem 2036
Raketa 13:00 14:00 15:00 16:00 17:00
Modri Rudi Modri Rudi NIKDO!
hrac 8 hrac 26 hrac 14 hrac 27
body 200 200 200 200 0
Mrtvoly RUDI MODRI
122 158
body -1220 -1580
Skore RUDI MODRI
za body 2493 2036
za raketu 400 400
za mrtvoly -1220 -1580
CELKEM 1673 ku 856
VITEZSTVÍ RUDÝCH o 817 bodů _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Hellboy
Založen: 16. 09. 2006 Příspěvky: 1904 Bydliště: Reichenau Farbenkugel Manschaft
|
Zaslal: út červen 03, 2008 11:41 am Předmět: |
|
|
Matematika ala Jaroslav 122+158=180 _________________ Zbraně nezabíjejí, to Chuck Norris.
www.danielvavra.com
BT TM-15 | Solenoid V2 | TM Ripclip | Flasc Barrel | NCStar 40mm red dot + laser || Custom MR1 | Ripclip | Apex |
|
Návrat nahoru |
|
|
setler Pohanský Pes
Založen: 28. 02. 2006 Příspěvky: 380 Bydliště: Praha
|
Zaslal: út červen 03, 2008 11:51 am Předmět: |
|
|
Hellboy, cert vem jednicku _________________
JE TĚŽKÉ BÝT DEBILEM, PROTOŽE KONKURENCE JE VELIKÁ |
|
Návrat nahoru |
|
|
Jaroslav Pohanský Pes
Založen: 13. 05. 2005 Příspěvky: 2004 Bydliště: Praha
|
Zaslal: út červen 03, 2008 11:55 am Předmět: |
|
|
Hellboy napsal: | Matematika ala Jaroslav 122+158=180 |
hnidopischu, ja nerikal ze umim pocitat jsem nebohy pravnik, ne matematik ! _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Vladik
Založen: 16. 06. 2006 Příspěvky: 466 Bydliště: Čejov, Humpolec
|
Zaslal: út červen 03, 2008 12:38 pm Předmět: |
|
|
Ještě doplním k těm liniím. Mých 50% patřilo na 50% fungující dvojci bodů. Jinak linie jako taková je určitě přínosem. A to, co tu spousta lidí zmiňuje, bylo naopak účelem už loňské AP změnit. Soustředit boje k nějakému středu, což mělo omezit zážitky typu "Seděli jsme celý den na bodě 5 a ani jsme si nevystřelili". Pracovat neomezeně v týlu protivníka mohl kdokoliv. Hlavním tématem byla ale koordinovaná soustředěná hra. Což podmínky umožňovaly/naplňovaly. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
|